Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

7 τραγούδια θα σου πω ....

για να διαλέξεις το σκοπό, που θα μου πεις το σ' αγαπώ !!!!!
Βγήκανε τ' άστρα κι οι κοπέλες με τ' άσπρα κατεβαίνουν στην κάτω γειτονιάαααα... 
Τα παλλικάρια παρατάνε τα ζάρια κι ανταμώνουν στου δρομου την γωνιάααααα.

Στου πα ρα δει σου τα ...θα με παααααας.. κι αφού χορέψουμε και... σπάσει ο μπαγλαμάς, 

7 τραγουδια θα σου πω για να διαλέξεις το σκοπό που θα μου πεις για να σου πω το σ' αγαπώωωωωω

γιατί τα Ζουζουνα αγάαααπη μου, εγώ τ' ακούω στο βρόντο !!!!!

Ενα μωβ για μένα, εναι το χρώμα μου του ζωδίου μου
ενα μπλέ γιατί ειναι το χρώμα μου,
ενα πράσινο για την ελπίδα,
ενα κίτρινο για την χαρά 
ενα περτοκαλί για το χαμόγελο 
ενα κόκκινο για το πάθος
ενα φούξια για την τρέλλα μου
ενα ροζ για την αγάπη 
ενα άσπρο για την ομορφιά της ζωής !!!!!!

Το μπλόγγινγκ, εχει γεννέθλια και θα τα γιορτάζουμε οπως του πρέπει.

7 χρόνια εδώ και δεν θα με διώξει κανείς. Θα γεννεθλιάζω, θα καυτηριάζω, θα λέω ότι μου αρέσει και θα μιλάω σ' οποιον μου αρέσει.

Γιατί ετσι ειμαι εγώ ! Σ' οποιον αρέσω και πάρε μια τούρτα ακόμη γιατι σημερα εχουμε γιορτή.




7 ξανά γιατί εχουμε γιορτή !

και δε 'ν' της τάξεώς μας, οι τσιγκουνιές !!!!


τα υπόλοιπα 4 εδώ τα φάγαμε !!!!!!
τρεχάτε και τραγουδάτε...

Ηaaaaapyyyyyyy Biiirthdayyyyyyyyyyyy
Zouzouna 


Kορονέίσον για την μικρή 7χρονη Ζουζουνα. Που οσο μεγαλώνει μαθαίνει, πως τα Ζουζουνα αγάπη μου, ειναι ντι κολ! 

Χρόνια πολλα, πολλα και χαρουμενα στο μπλόγκ. Οπως μόνο εγώ γνωρίζω....


2 σχόλια:

  1. Πολύχρονο το μπλογκ σου, κι όπως σου κάνει κέφι! Happy birthday!!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ. Κέφι μου κανει παντα!!!!! Οι ανεπιθύμητοι που εδιωξα κ ησυχασα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.