Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Δευτέρα καλημέρα

Απο αυτά αγόραζε η Ζαμπέτα του Χρήστου και η θεία Ντίνα του Θοδωρή. 
Εγώ δεν τα ήθελα ποτέ... ούτε να τα βλέπω τα μικρούλικα. Θα μου πεις, τα μεγάλα? αυτά κι αν δεν.
Ενα κουνελάκι εδωσαν της αδελφής μου και το πήραν νύχτα και το εσφαξαν ύστερα.
Δεν θέλουμε ζώα. ποιός θα ασχοληθεί......!

Είχαμε που λες μια φίλη, πήγε στο νησί της τώρα, τι πιο νησί... την Σύρα.... που ήρθαν κάποτε και ξεστόμισα την λέξη "εσεις οι Καθολικοί".... και πήρε φόκο. Σκοτίστηκα εγώ. "γιατί μας λες Καθολικούς"... με ρώτησε "και πως να σας πω? της απαντώ. "αφου έτσι σας λέμε και τέτοιοι είστε"..... και γύρισα την πλάτη.

Με τους Εβραίους, εχω μιαν άλλη σχέση. Δεν θα την αναλύσω. Δική μου, ολόδική μου. 
Τους κολοκαθολικούς να μην τους βλέπω διόλου. Ούτε τους διάφορους αιρετικούς, άλλων θρησκιών. Οχι ούτε τους Μουσουλμάνους. Επίσης τους δήθεν ορθόδοξους της Αμερικής. Αυτούς που τους εχω και συγγενεις.... που αν ακούσεις την λειτουργια θα ουρλιάξεις... 

Οχι για κανεναν μαλάκα άνδρα δεν θα γινόμουν Εβραία, Μουσουλμάνα, ή ότι άλλο. Το εγώ μου πάνω απο ολους....ναι ναι ξέρω δεν αγάπησα. Ρε ούστ...!!!!! που θα με κάνει οτι θέλει.....
Ούτε φανατική ειμαι. Απλά, αυτό μου έδωσαν, δεν θέλω άλλο. 

Κι αυτά τα έρμα τα παιδιά.. ! 

Δεν μ' ενδιαφέρει σε τι πιστεύει ο καθένας. αρκει να μην μ' ενοχλει.
 Αν θα τον λέω Καθολικό, πως να τον πω μωρέ? Εμενα προσωπικά η κάργια δεν μου ξαναμίλησε. Σκοτίστηκα. Είχε μιαν έπαρση "ειναι καθολική" ελεγε η μανα μου, πάντα. Ε, και? η κομπλεξική? αυτή ειχε το πρόλημα. 
Σεβομαι καθε ξένο ναό που θα πάω ως τουρίστας, αλλα απο μακριά κι αγαπημένοι. Οι μειονότητες άλλωστε, πάντα εχουν το πρόβλημα... 

Εγινε κι ο αη Παντελής μας, διορθόδοξο κέντρο. Μη Χ@@@ το λενε αυτό. Ειναι ο..... τέτοιος παπάς, και οι κότες του με τις μαντήλες. Αυτό δεν μ' αρέσει. Κάνουν κι ενα σούσουρο και μια φασαρία οι φανατίκλες!!!! εκει να δεις... Ηταν που θα τον αγιογραφούσαν κάποτε για να μην τον προφθάσει η γιαγιά Βασιλικούλα. Καλυτερα, αν ηταν να δει κι αποδαυτες μέσα. 

πάω να σου γράψω κι άλλα, τώρα που πήρα φόρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.