Σάββατο, 5 Απριλίου 2014

Νούδι...

Οπως χνούδι..... το Μαριαννούδι, κλεινει τα 9 σήμερα! 
Πολύχρονη ψυχή μου, και καλότυχη και Υγιής πάνω απο όλα!

Ξυπολιτιέν οπως η μανα σου και τσαχπίνα οπως καμμιά μας!
Κοκκώνα οπως η γιαγιά σου η Αννούλα, που τραγουδάτε ολη μέρα και Κυρά κι Αρχόντισσα οπως οι προγιαγιάδες σου!

Εσύ πάντα θα είσαι το Αννούδι, οσες Μαρίες κι αν κόλλησε η μανα σου δίπλα.

 Αν και το Μαρία σου κρατάει και 4 γεννιές πίσω. Μαρία η αδελφή του παππού σου του Καπετάν Μανώλη. Μαρίκα η αδελφή της προγιαγιάς σου Βασιλικούλας, Μαρία Ζαρίκου η γιαγιά της προγιαγιάς σου!!! κι η μάνα του προπάππου Νικου, Μαρία Γιγίνη κι αυτή..εεεε! 

Και το Αννούδω σου, εννοια σου και το κουβαλάς κι αυτό απο παντού . Η μανα της προγιαγιάς σου Βασιλικούλας, η μάνα της προγιαγιάς σου Ελένης, η μάνα του προπαππού σου Μιχάλη.

Αξια κοκκώνα μου, να μεγαλώνεις με χαρές !!!!



4 σχόλια:

  1. Να το χαίρεστε το Νούδι σας! Ολόκληρη δεσποινίς έγινε!

    ΥΓ. Είπα κι εγώ, πώς η Ζουζούνα έκανε ανάρτηση Σαββατιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ και σας ευχαριστεί κυριΑΘΗΝΑΜΟΥ

      * εεε μια την έχω.. χαλάλιν της και το Σάββατο!

      Διαγραφή
  2. Να το χαίρεστε και να το καμαρώνετε πάντα το Μαριαννούδι σας!!! Καλότυχο και γερό να ΄ναι!!! Κουκλίτσα είναι Ζουζούνα μου!!! Φιλάκια για σένα κι ένα μεγάλο φιλί για την μικρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα εδωσα και τα φιλιά και τα ζουλίγματα, της μικρής. Ευχαριστώ κι ευχαριστεί. Να χαίρεσαι κι εσύ το παλλικαράκι σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.