Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Οι ανασφαλείς

τους ξέρεις? ας τους να κουνιούνται!

Ειναι μια φάρα, ανασφαλείς τους λένε, άνθρωποι ναι, τι θαρρησες? Ειναι μια φάρα ξεχωριστή. Θέλουν ολα να στρέφονται γύρω τους. Ε, δεν γινεται. Εγω ειμαι Υδροχόος. Δεν στρέφομαι γυρω απο κανέναν. Μόνο στροβιλίζομαι γύρω απο τον εαυτό μου. Το εγώ μου μπροστά, το είδες, ασφαλώς ε? ναι.

Και οι Καρκίνοι, ειναι τ' αγαπημένο μου ζώδιον. Σε κοιτάνε στα μάτια και το εγώ τους πάει περίπατο. Τώρα ασε αν εχουμε ως Υδροχόοι κι ενα τραβηχτηκό σ' άλλους διάφορους. Ανθρωποι ειναι κι αυτοί ας ζήσουν. 

Αλλα εκει στην κούνια, άσε να κουνιέται άλλος. Εγώ πατώ στέρεα στη γη. Με τα δυο μου πόδια. Και αλίμονο αν μετά απο 54 έτη σ' αυτή τη γη, εχω κι ανασφάλειες. Καμμία.
Μ' αυτά γεννιέσαι. Δεν γίνεσαι. Ερχονται εκεινες οι τρείς.. Μωρέ πως τις λένε. Η μια ήταν η Μαιρυγουέδερ, η άλλη η Γουίδερσπουν και την τρίτη, παλεύω μέρες να την θυμηθώ, και στα δίνουν. 

Μεις οι άλλοι, ξεχωρίζουμε. Λαμπερά αστεράκια στο στερέωμα! 

8 σχόλια:

  1. Υδροχόοι και υμεις,και μάλιστα ουχι του....Χάρβαρντος αλλά της Οξφορδιας παρακαλώ:))

    Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην σκίσεις καμμιά φόδρα κι εσύ!
      Ούλοι Δροχόοι...!

      Διαγραφή
  2. α γι αυτό τα πάμε καλά και με προσέχεις(ολίγον ,εχω να πω ....),επειδή είμαι καρκίνος!Εγω για τους υδροχόους δεν εχω καλή γνωμη ,μόνο τη Ρουλα Κορομηλά ξερω που μου ειναι αχώνευτη!
    Η αιώρα και το τοπίο φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοτιστήκαμε για την γνώμη σου. Συ ήρθες, οχι εγώ... ΧΑ Χ ΑΧΑ ΧΑ !!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Την αδελφή της Γουίδερσπουν, πως την έλεγαν θυμάσαι, ή όχι?

      Διαγραφή
    2. Γιατί; Ξέρω νομίζεις ποια ήταν η Γουίδερσπουν;

      Διαγραφή
    3. Ούφου! Μια απο τις μοίρες-νουνές της πριγκίπησας Αυγής ! Αμάν κι εσύ! τιποτα δεν θυμάσαι!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.