Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

του μηνού....

Αυτό που είχα προγραμματισμένο για σήμερα, θα σου φανεί ψέμμα και το μάζεψα. Οτι και να γράψω θα φανεί ψέμμα, οπότε... δεν γράφω σήμερα.
Ασε που σιχαίνομαι το ψέμμα με όποια μορφή ακόμα και της πρωταπριλιάς.

Ασε τα παιχνίδια τύπου ... και καλα...δεν μπορώ διόλου.. ! οχι το χιούμορ μου ειναι αλλού......

Οχι πως δεν έχω σκαρώσει διάφορα για πρωταπριλιά, αθώα!!! οχι... οχι εχω... και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Φτάνει να διαλέξεις το χάπατον... Χι χι χι !!!!

αυριο με το καλο ξανα ανάρτηση...

Καλό Μήνα, με το καλο η Λαμπρή γιορτή !!!!

6 σχόλια:

  1. Αντιπαθώ πρωταπριλιά! Δεν μου κάνει σε χιούμορ όλο αυτό, αλλά σε πλάκα...και μισώ την πλάκα! Όπως αγαπά ο καθείς, θα μου πεις.... Καλό μήνα κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τι λέμε.. και χάπατα ειναι αυτοί που μας θαυμάζουν... ψάξε!!!
      επίσης εναν ομορφο μήνα οπως τον ποθείς...!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ζουζούνα!
    Πάω στο καφέ για γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά το γνωρίζουμε, ότι ερχούστε για τον καφέ και το γλυκό εδώ... αλίμονο!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ζουζούνα με γλυκές πραγματικές μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Μανδάμ, επίσης οτι ποθείτε!
      κι αμα αλλάζετε αβαταρ, ενα ενημερώνετε τις ξανθιές μεγαλομπουμπούδες... να μην ψάχνονται!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.