Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

που πας?

ΚυριΑΑΘΗΝΑΜΟΥ, εχω ενα ολως διόλου ανορθόγραφο κοινό που με παρακολουθεί. Ντιπ καταντίπ ομως.

Κατά καιρούς διαβάζω - λέμε τώρα - τις λέξεις κλειδιά που οδηγούν το κοινό μου στο μπλόγκ μου και φρίττω. Ετσι τα αφήνω στ' αυγά τους.... αλλα μιας και τ' αυγά κουνήθηκαν εεε δηλαδή τα ανακίνησε η κυριΑΑΘΗΝΑΜΟΥ, δυο τρία που βρήκα τα παραθέτω..... με τις ηλιθιότητες του κοινού.... του αξιογάμητου κοινού... παναπεί που μας κάνει την χάρη να περάσει απο εδώ.. Ποίος του το ζήτησε, δεν λέμε ουτε ξέρουμε.. ουτε μας νοιάζει...


θέλω συζηγο... 
σχολιό μου. Δεν θα βρεις ποτέ, γιατί το γράφεις λάθος... αμα το γράψεις σωστά... αλλα και πάλι δεν θα γίνει τίποτα. γράφω εγώ πουθενά πως θέλω σύζηγο και το ανιχνεύει έτσι? Οχι γιατί δεν ψάχνω.. συ πουχεις την μύγα και μένεις αγαμήτου απάρτου και ανοργάσμου γωνία... ψάξε.

ξεκίνημα νυστία....
σχολιό μου. Ουτε ξεκίνησα ποτέ ούτε θα ξεκινήσω κι η νυστία, ετσι θα μεινει.. τρομάρα σου που μου θέλεις και νυστία αφού δεν ξές πως γράφεται....
Και που γράφω εγώ για νηστεία και ντε και καλα σε οδηγεί εκει... πάω να δω άλλες μαλακίες...

γκρί αρζάν....
σχολιό μου. Εδώ το κοινό ανέβηκε και 5 σκάλες παραπάνω. αυτό δικαιως του λόγου να το ψάξεις και να το βρείς..>!!! Διότι το βερ μπουτέιγ, ειναι για λίγους...


αυτά τα ολίγα μεις, αυτάς τα ημέρας, που η ακροαματικότητα ειναι χαμηλών τόνων.
Μια χαρά δεν γκρινιάζω. Τι τους θέλεις τους πολλοί?


αυτό ξ' αφορμής της ανάρτησης της κυριΑΣΑΘΗΝΑΣΜΟΥ, άλλα για τα καλάμια, άλλη ώρα....

* οχι θα την γλύτωνες, θαρρείς. !

2 σχόλια:

  1. Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...
    Άντε και θέλει συζηγο... Δεν ξέρει τι εστί βερίκοκο και θέλει σώνει και καλά συζηγο!
    Άντε και να πεις ότι δεν πειράζει που δεν ξέρει πως γράφεται η λέξη...
    Που ψάχνει να βρει συζηγο η/ο δόλια/ος; Στις μηχανές αναζήτησης;
    Εδώ εγώ ψάχνω να βρω κάτι μη συνταγογραφημένα, πέντε μήνες τώρα και δεν τα βρίσκω και οι άλλοι ψάχνουν συζηγους;
    Λες και χαθήκαν τα κεφεζαχαροπλαστεία και τα ζυθεστιατόρια, τα γκαλά και τα σουαρέ για να κάνουν γνωριμίες!
    Τι να πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνει στις μηχανές που καταλήγουν σ' εμενα. Ο ιησούς τ' ανάσκελα δηλαδή!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.