Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Μούρλες

Και ξαφνικά, ανακαλυπτω, πως εχω γίνει βίντατζ, ρε φίλε. Τι μου λες, δηλαδή? Πως γέρασα?

Αμα σας τα λέω, μούρλες μου λέτε. Αμα το άνθρωπος, περάσει τα 50, μετράει ανάποδα. Οχι, εκει εσείς... Και δεν μοιάζεις και δεν εισαι. Το τι γράφει η ταυτότητα, το βλέπεις... το ότι εχω πράγματά δικά μου, που εχουν περάσει στην ιστορία, πλέον, δεν το βλέπεις?

Ανοίγω να δω κάτι στα Delft, και πέφτω πάνω σε ενα ζευγάρι που το ονομάζουν βίντατζ. Μη χ@@@ δηλαδή. Ντέλφτ, ειναι ενας τόπος στην Ολλανδία, που εχει ενα εργοστάσιο και κάνουν περίφημα τέτοια... πορσελάνινα οτι μπορείς να φανταστείς. Μεταξύ άλλων εχω και κοσμήματα. Ομως πλέον τα αποκαλούν βίντατζ. Δεν εχω πάει και τα τελευταία χρόνια στην δεκαετία.. τι εχουν τώρα? άλλα? μμμ πρέπει να ανανεώσουμε την κολεξιόν? κοστίζει. Θα μείνω με τα παλιά που δεν ειναι κι ενα και δυο.... 

Φτούυυυυυ, γιναμε βίντατζ !!!!

6 σχόλια:

  1. Βίντατζ ξεβίνταζ τα σκουλαρίκια είναι υπέροχα, όπως κι εσύ άλλωστε κυρία μου κι ας μην σε ξέρω διά ζώσης! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι υπέροχα ειναι, αλλα... τος παν!
      μερσί καλοδεχούμενα τα σχόλια !

      Διαγραφή
  2. Το παλτό μου; Εκείνο το μαύρο; Που ένα το 'χω δεν το δίνω μα τον Άγιο Κωνσταντίνο; Της μαμάς μου είναι! Άρα φοράω vintage παλτό! Ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι!
      Ναι!
      γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!

      Διαγραφή
  3. σε βίνταζ χρυσά κοσμήματα, τι σας βρίσκετε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι είπα εχθές το βράδυ να στα φωτογραφίσω, αλλα ήταν ολάκερη διαδικασία.
      Ξεκινώ.
      Η βίντατζ, καρφίτσα της προγιαγιάς, απο την μητέρα της. Βάλε του 1860 μες το νερό. Χρυσό καπνισμένο με διαμάντια.
      Το βίντατζ, σκουλαρίκι της προγιαγιάς, ενα χεράκι που κρατά κάτι κύκλους, του 1880, με ρουμπίνια. τόχω κάνει κρεμαστό για τον λαιμό.
      Η βίντατζ, καρφίτσα της γραβάτας που παππού Νίκου, με το ρουμπίνι, που θα κανω δακτυλίδι, του 1920.
      Το βίντατζ ρολόι τσέπης του ιδίου παππού με την αλυσίδα.
      Η βιντατζ, αλυσίδα με μαργαριτάρια δω κι εκει της προγιαγιάς να μην γράψω το πάχος.
      και άλλα ψιλικοκά..... χώρια της μαμάς που βίντατζ κι αυτά !

      Σεις στα χωριά δεν είχατε βίντατζ?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.