Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Εχεις απωθημένα?

Οχι δεν έχω. Μου φέρθηκε καλα και της φέρθηκα περίφημα. Της ζωής, ποιανής!!! Τι ρωτάς! 

Δεν τα ωθησα στο πίσω μέρος του μυαλου για να βγουνε "τζά" οποια ώρα τους γουστάρει. Και συνήθως δεν έχουν ρολόγι κι έρχονται αργάμιση. 

Και δεν σκέφτηκα ποτέ, α γιατι δεν το εκανα αυτό. Οτι δεν έγινε, δεν το ήθελα ή δεν ήρθε και μετά εγω ειμαι Υδροχόος με μερική δόση Κριού, άστε με ήσυχη. Αυτό ειναι τέρμα. 

Υστερα, κάποιος μίλησε γ' ανεκπλήρωτο. Ούτε απο αυτό εχω. Οτι αποφάσεις πάρθηκαν, καλώς παρμένες. Δεν ήθελα, δεν εκανα, ήθελα κι εκανα.

Οχουυυυυ που θυμώνται μερικοί στα 40-50 διάφορα (για τα 60 δεν θα συζητήσω παρά μόνο οταν φθάσω). Πάει, γυρίσαμε σελίδα, ή γυρνάμε, τέλος πάντων και συνεχίζουμε την ζωή. Αμα ακούω... πως νευριάζω.


Και βαρεθήκαμε και μουρμουρίσαμε αλλα πάντα στο μέτρο του ήπιου. Δεν κόλλησε καμμιά βελόνα, δεν πήραμε καμμία δόση.

Μόνο δόσεις χαράς και ευτυχίας. βρε γελάτε. η ζωή ειναι μικρή, ελ' αγάπη μου και φεύγεις το πρωι, οχι αυτό ειναι απωθημένο... Η ζωή μικρή ειναι, γεγονός. Χάρου (η προστακτική ετσι κάνει) και χαμογέλα και άσε τα λοιπά για τον Αγιο Πιότρ. Οταν θανάρθ' εκεινη η ώρα!!!

Διότι χάνεις το σήμερα, κοιτώντας και μεμψιμοιρόντας για το χθές. πσσσσσσσ λέξη. ετσι μιλάμε εμεις οι 50 πλάς (οχι οπως η ομόνοια πλάσ..). Πάει και πέρασε, κοιτα τα στερνά νάναι καλα κι άσε τα πριν πάνε περάσανε. Γιατί στερνά καλα, ολα καλα, λέει η σοφή ρήση.

Και οι νέοι.. Χαρείτε και δημιουργείστε και αφέτε τις μελαγχολίες !!! γενικότερα! άντε!.

Και ? είδε τον νεανικο της έρωτα, η Ευτέρπη και δεν του μίλησε και την πήρε μια μελαγχολία στα 80 πλάς και πήγε καλιά της, εσβησε σαν το κερί, οταν διάβασε πως απόθανε κι εκεινος...! 

αστε με. ναι πραγματικό ειναι απο την θεία Χαρίλεια ειπωμένο, για μια συγγενή της. Αλλες εποχές. άλλα ήθη. Και γεροντότεροι των ηλικιωμένων και οι δύο. κάποιος θα πήγαινε πρώτος. ε! βρέθηκαν κάποτε.. ασε θα στο βρω να το διαβάσεις..

προς ώρας, χαμογελάτε γιατί χανόμαστε !

7 σχόλια:

  1. μα δεν αγάπησες ζουζούνα;; τι ειναι αυτά που λες;
    Δε θα πάω εγω σαν την Ευτέρπη αν χάσω τον Κώστα μου; Το ίδιο δευτερόλεπτο!!!!!Μόνο στη σκέψη ζαλίστηκα,πάω να φάω ένα μπισκοτάκι να συνέλθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις δίαιτα!!!! Θυμάσαι!!!!??????

      μμμ θα στην πω την ιστορία! δεν μοιάζει με τίποτα!

      Διαγραφή
  2. όποιος πει ότι δεν έχει απωθημένα ή ανεκπλήρωτα, ψέματα λέει. εγώ έχω και πολλά μάλιστα. αλλά δε θα επηρεάζουν και τη ζωή μου!
    άντε καλημέρες με πυρετό, αντιβίωση και πόνους παντού.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ψέμματα δεν ειπα ποτέ και δεν λέω γενικότερα εκτός απο τα κατά συνθήκη "ο κος διευθυντής, ειναι με πελάτες, να σας καλέσουμε εμεις"... τέτοιου τύπου.
      Απωθημένα δεν έχω ούτε ανεκπλήρωτα. Μια χαρά την έζησα και εξακολουθώ.
      Ολοι δεν ειμαστε ίδιοι.. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
      Περαστικά, δεν εισαι για να παίρνεις άδεια.... ολο άρρωσταίνεις!

      Διαγραφή
  3. Διάβασα πρώτα το στόρυ το ανεκπλήρωτο και ήρθα, κουνάμενη σεινάμενη, από δω! Κι εγώ Υδροχόα με δόση Ζυγού, απωθημένα δεν κουβαλώ...μόνο τα πάχη μου τα κάλλη μου κουβαλώ αγκομαχώντας! Σε ξαναφιλώ, Ζουζού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ, ειδ' ο γύφτος την γεννιά του κι αναγάλιασε η καρδιά του!!!!!!

      Διαγραφή
  4. μπράβο σου.
    και εμένα κάποτε με είχαν ρωτήσει για απωθημένα και απόρησαν οταν τους είπα πως ΔΕΝ έχω.. γιατί φρόντισα να ζήσω τη ζωή μου όπως μου προσφερόταν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.