Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

της πατρίδας μου η σημαια!!!!!

.. εχει χρώμα γαλανό και στη μέση χαραγμένο ..... κλπ επετειακά. 

Η αφεντομουτσουνάρα μου, 4-5 ετών στο μπαλκόνι της Φερρών 34, με την σημαία, με ύφος "τελειώνετε ειναι βαριά και με θαμπώνει ο ήλιος" 25 Μαρτίου, να δειξουμε του πατέρα που ταξίδευε πως και γιατί εμεις εκει!
Χρόνια πολλα Ελληνες κι ας τρίζει ο κόκκαλος του Κολοκοτρώνη και του Καραίσκάκη με τα χάλια μας....!


* γω σήμερα ειμαι ανακατεμένη με την κουζίνα τον λιάρο και την λιά ! κουβέντα μην ακούσω. απο αύριο στο πρόγραμμά μας.

4 σχόλια:

  1. Συγκίνηση με διακατέχει που βλέπω το κοριτσάκι το όμορφο στο εκπληκτικό αυτό μπαλκόνι της Φερρών 34!
    Χρόνια πολλά λοιπόν!

    ΥΓ. Εμείς, ξέρεις... Στην Άιγλη για μπακαλιάρο-σκορδαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το μπαλκόνι!!! που το χάσαμε μέσα απο τα χέρια μας!!!! αχ!!!
      ναι ναι γνωρίζω!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη φωτογραφία!!! Εγώ συγκινήθηκα, φαντάζομαι πόσο ο ταξιδεμένος πατέρας! Για ΄μάς μπακαλιάρο η μικρή, που η κουζίνα είναι το βασίλειο της:)) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε με μια μηχανή στο χέρι, σε κάθε εκδήλωση απο το πρωι ως το βράδυ, δια την αναμετάδωση!!!
      καλα την έχετε "χώσει" την μικρή εσείς!!!! εγώ τι κανω.

      Και του χρόνου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.