Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

ηρθε και πέρασε......




Ηρθε και πέρασε το Αποκρεωκουλουμοτριήμερο και Καλη Σαρακοστή να έχουμε.

και ως συνήθως τις αργίες, προσφιλές άθλημα οταν ειμαι σπίτι το μαγείρεμα. Και δεν γκρινιάζω. Ισα ίσα που το διασκεδάζω. Οταν κάτι δεν γινεται, βρίζω, το γνωρίζουμε ολοι. Οταν γίνεται του δίνω και καταλαβαίνει.
Μετά την πολύ επιτυχημένη συνταγή της βασιλόπιτας απο το σαιτ της Ελαίδας, βρήκα μια συνταγή λαγάνας με ελιά. Κάτι πρωτότυπο και πολύ ωραίο ως απεδείχθη. 
Παρότι ειχα παλαιότερη συνταγή, δοκιμασμένη, χωρίς ελιά ομως, ειπα να κανω την πρωτοτυπία.
Η Κα Ντίνα Νικολάου, "εγραψε" ιστορία. Με το ν και με το σ,  "εσκισε", η συνταγη της. Και τιπ και συνταγή που βγήκε στον κόκκο του αλευριού. 
Οχι για να καταλάβεις τι εννοώ με προηγούμενο ποστ, λέγε με ανάρτηση αγγλιστί, που μουρμουράω ολες τις κατινομαρίες που νομίζουν πως μαγερεύουν.
Τσουλαριά του κερατά, που ώρα να μαζευτούν. Αλλα που....!


Και ο πολύποδος, με το ένα κομμένο, απο τους κλέφτες ελληνες, που πουλάνε και πλοκάμια ξεχωριστά... Αυτός εγινε κοκκινιστός. Εμενα ετσι μ' αρέσει. Τέλος.

Η μανα με την παραδοσιακή της ..... αυτή.. μουσταλευριά, οχι.... ταραμοσαλάτα, εγραψε σελίδα πάλι στην μαγειρική. Εφτιαξε για τους πολλούς και πάσαρε την συνταγή του Καλλίδη, εξαιρετική κι αυτή αλλα οχι σαν την δική της, γιατι δεν ξέρω. Εγώ μια συνταγή δική της εχω, μ' αυτήν θα πορευτώ.

Τρείς μέρες μαγέρευα. Χταπόδι κοκκινιστό, αυτό απο πάνω. χταπόδι χωρις λάδι, για την μανούλα που του προσθέσαμε και χόρτα.
4 λαγάνες γιατί στο ενα κιλό αλεύρι τόσες βγαίνανε. Ανα δυο την ημέρα, μην μου πέσει και βαρύ το ζύμωμα. 
Χταπόδι με μακαρονάκι κοπτό, για την θεία Χαρίκλεια, νάχω κι εγώ στο γραφείο, τι θα φάμε σήμερα.
Ολίγη επιστασία στους γίγαντες του φούρνου της μάνας, ενδιαμέσως τα πηγαιν' έλα για μεταφορές... 

κουράστηκα. δεν ειμαι και για πολλά. Πίττα δεν έκανα... διόλου... βαρέθηκα. Τα τσουκάλια μας ειχαν πάρει φωτιά, ομολογουμένως και γαρίδες σαγανάκι και γαρίδες τηγανητές του καπιτέν.

Αυτάαααα και άλλα που συνόδευαν, διότι γιαλαντζί δεν θα εφτιαχνα ούτε φαβα, νάναι καλα η Ζαναέ...! 

Στρωμένο το τραπέζι στην τρίχα με απο όλα. Δυο τραπέζια, ακριβώς και της θείας ενα. 
Και μετά μου λες πως δεν ειναι δουλάρες οι νοικοκυρές. 
Μαλλιά δεν έφτιαξα, με την βρωμοβροχη, τουλάχιστον εκτονώθηκα στην μαγειρική. 
Δεν σου είπα.... σύννεφο η μαλακία των μπλογγεραίων και μη.
Κρύο σήμερα, θα στα γράψω άλλη ώρα....

8 σχόλια:

  1. Μα σ'εσενα έτυχε το εφτάποδο! χαχα
    του χρόνου βάλε καρτελάκι τ'όνομά μου στο τραπέζι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολη η παρτίδα ειχε κομμένα, υποψιάζομαι.....

      Θαρθω να σου μαγερέψω εγώ τα πάντα... μην μου σκάς.

      Ολοι οι καλοί χωράνε βεβαίως, αλλα εχεις κι ενα λόχο που να τους μετακινείς. ενώ εγώ, τσουυπππ με τις τσουκάλες μου!

      Διαγραφή
  2. καλή σαρακοστή Ζουζούνα και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, κι εσύ με το καλο!!! και ολα καλα να πηγαινουν!

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου να είστε καλά να φτιάξετε περισσότερες λαγάνες και να έλθουμε να τις δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ευχαριστω, κοπιάστε κοπιάστε με χαρά μεγάλη !

      Διαγραφή
  4. Τα είδα και δυο φβ, ο επτάπους στη κατσαρόλα και οι λαγάνες έτοιμες .
    Αντε και του χρόνου βρε Ζουζούνα , με τη μουσταλευριά της μαμάς.....
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 4 λαγάνες έτοιμες, μην μπερδευούστε στο μέτρημα και φάμε τις λαγάνες μας!!!!

      Αχ νάχαμε μια μουσταλευριά τώρα...
      μάτς γιου

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.