Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

Υδροχόοι του παρελθόντος !

Μπήκαμε και στον Υδροχόο και τρέχουν γεννέθλια τριγυρω. Βρήκα του προπάπου μου τις σημειώσεις λοιπόν, που μέσα σ ολα ειχει γραμμένα και τα ζώδια. τώρα μην ζητήσεις να στα διαβασω κι εγώ. με μεγάλη προσπάθεια και τον μεγενθυντικό φακό στο χέρι. .. τον Οινοχόον των Θεών καταλαβαίνω.

Ειναι ενα λιβρετάκι, γιομάτο σημειώσεις. Απο το πως βάφουν το μαλλί, το μάλλινο οχι της κεφαλής σου έως, το πότε εγινε η ειρήνη με το παλιο ημερολόγιο ανακλύψαμαν.

Το βρήκαμε προσφάτως, το είχε η γιαγιά και δεν το εδινε κανενος... χα χα χα ! και το κρατησε ο Μίμης, ο οποίος κι αυτός δεν το εδινε κανενός! Πέθανε ο Μίμης το βρήκαμε... το μοιραζόμαστε γιατί ειναι και του περασμένου αιώνα... πράμα.

καλα θυμόμουν 1904 το άνοιξε..... το βλέπεις? ναι
γιατί μ' έπιασε η παρελθοντολογία? γιατί... ετσι...

6 σχόλια:

  1. Υδροχόος του παρόντος,παρών :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόντα, δεν το θυμόμουν!!!! εεε ειναι που λενε, "ειδε ο γύφτος την γενιά του κι αναγάλιασ' η καρδιά του"....
      την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  2. Λένε ότι οι υδροχόοι είναι 50 χρόνια μπροστά, γι αυτό μερικές φορές τους κοιτάμε παράξενα.

    Σπουδαίο εύρημα το λιβρετάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλα, υπερβολές, και 49 μπροστά να μου πεις, θα συμφωνήσω!!!
      Θησαυροίμ θησαυροί!!!
      την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. ετσι πες μας βρηκες εκει το μοναδικο λιβρετακι και στανιαρες ........ εγω λοιπον που εχασα το δικο μου Υδροχοο εδω και μερικα χρονια θα σας δανειστω και δεν θελω αντιρρήσεις .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και οχι μόνο ενα θησαυρό!!!!
      κάνε οτι θέλεις !
      την καλημέρα μου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.