Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Φείς στο Ορος? μη χέσω.....

και εκει που χαζολογούσα... τι βλέπω? Αγαθάγγελος Μοναχός, μην και τον έχω φίλο, με ιδιότητα Μοναχός στο Ορος και με φωτο ανάλογη. Μοναχού παιδί μου. τι φωτό.... συγκεντρώσου. 
Ρε σεις? και τι κανει ο Μοναχός οχι ο μοναχός στο φείς? κάνει φιλίες? Μη χέσω..... δηλαδή τι? πήγε να μονάσει και ειπε αφού εχουμε και νετ, δεν ανοίγω κι ενα προφίλ.? Μη χέσω λέω, ο Λάκης μου το έμαθε.

Δεν αντιλαμβάνομαι, τι έχουμε ισοπεδώσει πλέον. και γιατί. Τους έβαλαν νετ και το μονο που τους έλειπε ειναι το φεις, μη χέσω. Για συγκεντρωθείτε να το συζητήσουμε. Τι ειναι αυτό πάλι. Αντε και τους εβαλαν νετ, να περάσουν σαιτ να σηκώσουν σαιτ με διάφορα που φυσικά και απασχολούν το Ορος και τα γύρω βουνά. Μα φέίς.?

Ρε σεις κάνουν ανοικτό προσυλητισμό πως στο δαίμονα γράφεται.. απο το φέίς? μη χέσω. Και τι πιάνουν την κουβέντα σε υψηλό επίπεδο? Ρε μη χέσω. Αλλιώς ήταν οι μοναχοί που ήξερα. Μπορεί μορφωμένοι ναι, σεβαστο, απο πανεπιστήμια και πάνω. Το φείς σε τι εξυπηρετεί τον μοναχό του Ορους? τον μοναχό γενικά. Μη χέσω που εχει και προφίλ. 


Και τι γινεται αν του κανω αίτημα φιλίας η γυναίκα, αφού ο μοναχός του Ορους, δεν με αφήνει, οχι ο νόμος του Ορους δεν με αφήνει να πάω. Θα μου δείξει με το τάμπλετ τα απόκρυφα που δεν με αφήνουν να δω? ΜΗ χέσω.....! 

Οχι βεβαια ούτε στον υπνο μου δεν θα του κανω αίτημα. Αλλα πες πως η άλλη η βλαμένη του κανει..η μοναχή... μη χέσει κι αυτή. Που θέλει φείς στο μοναστήρι. 

Χάσαμαν τις έννοιες και τις αξίες.  works at Mount Athos, γράφει. τι θα πει γουόρκς. Που μου θέλει και φεις, να εργαστεί και δηλώνει μοναχός. Και εχει και προφίλ. 
Και κανει κήρυγμα... ο εργάτης του Θεού. Αντε που κατέβηκε το επίπεδο.. άντε .. εχει και φίλες γυναίκες...... μάγδα μάγδα η μια... κουλίτσα κουλίτσα η άλλη. τυχαία ονοματα μην τσιμπάς κι εσύ..μη χέσω. Κικίτσα Κικίτσα. ορίστε, καλυτερο ειναι? 

Σώσον ελεησον και διαφύλαξον ημάς, το λέγαμε εμεις παλιά. τώρα το λέμε μη χέσω.
Αντιγράφω.. ρε μαλακα τι είναι αυτά που γράφει?

Ακολουθείστε στο νέο μου προφίλ. 
Το παρόν σε λίγο δεν θα δέχεται άλλες φιλίες λόγο ότι έφθασε στο όριο φίλων. 
Αν και ανησυχώ λιγάκι μιας κι έχω να ενημερώνω τα κάτωθει:
2 Σελίδες f/b
1 Προφίλ f/b
2 Ομάδες f/b
1 Blog
1 Μετεωρολογικό σταθμό και δεν ξέρω αν μπορώ να αντεπεξέλθω... 



9 σχόλια:

  1. αυτος δε μενει στο Ορος....ψεμματα λεει ,αν το λεει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πας να κανεις καμμια τουρτα εσύ, ανεπρόκοπη, που μονάζεις με τους μοναχούς του Ορους, ακουσες πτυχίο και ήρθες?

      Διαγραφή
    2. πέρνω και το τσάι μου τετοια ωρα και αναγουλιασα όλο χ...σω και χ..σω!!!

      Διαγραφή
    3. το ορθογραφικό δεν το ειδες να μου την πεις;;μάτι βγαζει....ήμουν κουρασμενη ομως ,εχω δικαιολογία!

      Διαγραφή
  2. Αγiα ηγουμενη,την ευλογiα σας :)

    -Όντως παπαροπάπαρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.