Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

ο σόδες.

Απο ημερών, συζητήσαμε με μια φίλη με μαγαζι στον κυβερνοχώρο και λέγαμε πως τόσοι πολλοί διαφημίζουν και πουλάνε πράγματα και δεν κόβουν αποδείξεις. Οντας εκεινη στα πράγματα απο ετών, με γραφείο και μαγαζί, και με γνώσεις πολλές, μου το έπιασε φιλοσοφικά. Εγώ το ανέλυσα πιο απλά. Οπως το αναλύω κι εδώ μέσα. Χρόνια τώρα και παρεξηγιούνται γιατι δεν ξέρουν που να βάλουν το μικρόφωνο....!!!!

Οταν το 7 ξεκίνησα τα πράγματα δεν ήταν έτσι. Μετά ξεκινησαν οι φιλολόγοι (? λενε καμμια μλκ να εχει πέραση το πτυχίο τους) να γράφουν και οι ποιητάδες, δεν ξέρω με ποιο μπακράουντ να ποιήζουν. Πήξαμε Και αρχίσαν οι εκδόσεις.... και τα βιβλία και οτι άλλο φέρνει αυτό μαζί.
Τα εβαλαν μαζι μου που λέω αλήθειες. Ολα ξεκινάνε απο ενα μπλόκ και μετά απλώνονται. Αλήθειες λέω καλε. Δεν βλέπεις γύρω? Βλέπεις. Δεν καταλαβαινεις, πως ολοι οι ανόητοι προσπαθουν ως άλλοι μονόφθαλμοι να βασιλευουν στους ντυφλοι?
Αγαααααπη μου! 

Ηλιθιος εισαι αν δεν το βλέπεις. Αν το βλέπεις.. εντάξει, join our club of MENSA.
Αλλα το αι κιού σου, ειναι κοντά στο αι χάσου. 
Κι οι μαγέρισσες, που στοχεύουν? να σου πουλήσουν τραχανά. Αντε και να σου μαγερέψουν σπίτι σου. Και οι τουρτιέρισες? (άτσα λέξη, τρέμε Μπαμπινιώτη). Στοχεύουν στο να πουλήσουν κανα κεικ καμμιά τούρτα σε καμμια ηλίθια. Για τα καπικέκια δεν θα συζητήσω.....
Για αυτές που δίνουν λάθος συνταγές για να τις φωνάξεις να στα φτιάξουν εκεινες σωστά, ασφαλώς δεν θα έχεις ακούσει τίποτα... ναι!
Ζώον ορθιο, που περνιέσαι και για έξυπνος.. ααααχ το είπα!

Οταν εγραψα, κάποτε, πως τελειωσα ενα σχολειο ιδιωτικό που με έμαθαν τα πάντα απο χειροτεχνίες ως αρχαία ελληνικά και άλλα διάφορα, χορους, κλπ και τα αποδέλοιπα τα εμαθα απο το σπίτι μου γιατί ειχα μορφωμένες προγόνους σε γαλλικά σχολεια, με περάσανε για ψώνιο. Και μου την ειπε η βλάχα απο το άκρο του χάρτη που δεν ξέρω που πίπτει. 
Οχι μανα μου, δεν ειμαι ψώνιο. Σνόμπ ειμαι αν γνωρίζεις απο που προέρχεται η λέξη. Αμα δεν ξές. ξους. Δεν ειμαι και της τάξεώς σου.

Παρεσύρθην η σνόμπ. Τι έλεγα? ελεγα πως μου έλεγε η φίλη, ότι εχει αμολυθεί το σόδα και κάνει εφόδους σε μαγαζιά στο νετ, υπο τύπον πελατείας και τσεκουρώνει. Και αυτά θέλει να πιάσει. Διότι ποια εισαι κυρά μαρίκα εσύ που κάνεις και πουλάς και με τι κοστολόγιο. και με ποια άδεια υγειονομικού. αυτό που το πας και που το βλέπεις.
Και οχι μονο στο νετ και στο φεις, εξαπλουται και στα μπλογκ που μαγερεύουν κάθε μέρα. Σε άλλα που κανουν γλυκά ολη μέρα κι όλη νύχτα. Και νύχια και δεν ξέρω τι άλλο. 

Ασε εκεινα τα πιάτα..... ααααα αααα ααααα! Τα ειδες τα σερβίτσια λιμόζες, που  αντικατοπτρίζουν την ποιότητα της φτιάχνουσας? εεεε? τρίτο ράφι, αριστερά στην γυαλερί της συνοικίας. Εεε? στο στόλισα. Εμ, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξια σκέλια, κυρά κατίνα μου. 
Του καθενός το σπίτι τιμή του και καμάρι του. θα φάω σε ότι μου βάλει μέσα. Ομως μην μου κομπάζεσαι. Γιατί με ασημένιο κουτάλι τρώω απο τα μωρουδιακά μου, που λεει και η αδελφή μου. εεε. Αντε μου.

Να σε πιάσει ο σόδες. Να σε πιάσει που πουλας, χωρίς αποδειξεις. Οτι πουλας κι αν το πουλάς. Θα τσιμπήσεις. Γιατί το διαφημίζεις? για να δουμε πως δεν έχεις τι να κάνεις και περνάς την ώρα σου? Αμ δεν την περνάς.... αμ δε!!!!

Θα πεθάνουν και τα μπαζάρ και ολα πλέον. Γιατί μπαζάρ κάνουν με παλιά πράγματα που εχουν οι ντουλάπες. Οχι με καινούργια και τα χρήματα δεν τα παιρνεις εσύ αλλα ενα κοινό ταμειο.... κοινοφελους σκοπού. Τα ειδατε τα χάλια των μικιμότο.... των μικιο..λεμε... τα μικιμότο ειναι άλλα.

Παραξύπνησαν οι κατίνες.. δυστυχώς. και αντί να κάνουν καμμιά σκάλα, κάνουν τούρτες και άλλα διάφορα! ναι!

* ετσι βγάζανε οι γυναίκες χαρτζιλίκι πάντα, λεει η σοφή μανα μου....
ολα εδώ πληρώνονται ομως! οχι δεν συμβάλλεις έτσι στον οικογενειακό προυπολογισμό. Δυστυχώς δεν ειναι έτσι. Αλλιώς ειναι και δεν ειναι της ταξεώς μου να το αναλύσω, γιατί ποιός θα καταλάβει. 

Ναρθει ο σόδας να του πω εγώ ποιά ειναι ποιά εδώ μέσα που πουλάει χωρίς αποδείξεις...!!! χρααααααααααααπ ενα χαράτσι, οτι δεν έχει πληρώσει ως τώρα!!!! 

Ξαναφτιάξε...! ύστερα !

11 σχόλια:

  1. ξέρω κι εγω κανά δυο τουρτιερισσες! Αν τις μαρτυρησω θα μου δωσει το κατιτίς μου ο σόδες;Μερικές φορές εχει πλάκα να είσαι ο Εφιάλτης!
    εγω δεν πιάνομαι ,φτιαχνω απλά ,ταπεινά κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρες τα με το σόδες, ξέρω γω.
      Εφιάλτης? μουυυυ χα χα χα !!!!
      Οχι εγώ κανω την περίφημη τούρτα, η οποία δεν προλαβαινει να βγει απο το σπίτι!!!! κομμάτια γίνεται!!! χα χα χα !!!

      Διαγραφή
    2. φτου ,να μην το σκεφτώ πρωτη!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λιγα για τους φιλολόγους,ε; :)
    )
    Παρελειψες τις "ποιήτρες",τις υποψηφιες γα Νόμπελ!Α,ναι,και τα σχόλια του τύπου"αχ,χρυση μου,με συγκινησες"!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους φιλολόγοι, λένε κι εσύ ! Δεν μιλας την ελληνική πιά....


      Για τις ποιήτρες δεν ειπα? ανέφερα θαρρώ.

      αχ τα σχολια αυτά τα ξέχασα ομολογώ χρυσέ μου!!!!!

      Διαγραφή
  4. Εξαπλώνονται, εξαπλώνονται ως αμοιβάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Εντάξει, εντάξει, εντάσσεσαι σ' αυτούς που το θυμούνται ! Καλημε΄ρα καλο μήνα κι ας πηγε 4. Βραχιολάκι εβαλες?

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.