Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014

Ας έρθει να τα πάρει.

Ας έρθει να τα πάρει... πάτα πίσω να διαβάσεις.

Δεν σου ανήκουν λεει τα παλιά βιβλία, αυτά που οι πρόγονοι σου κληροδότησαν με νομου του χοντροΜπένυ. Τι λες μωρέ! Ας έρθει να τα πάρει. Οπως τα μάρμαρα που σκέπτονται λέει να μας τα στείλουν για έκθεση απο το Λονδίνο. Και γράφει η αδελφή μου, "και μετά ας έρθει να τα πάρει πίσω ο Λονδρέζος".. Γιουχουυυυυυ! 

Τα αγνωστικά της γιαγιάς Βασιλικουλας και της αδελφής της, Μαρίκας, του 1900 - 1910, δεν μου ανήκουν? χα χα χα, σάρκασα. Οτι ανήκε του θειου Θοδωρή το πηραν τα εγγόνια αντιστοίχως.
Το Αστικό Δίκαιο, με το οποίο πορεύτηκε ο προπάππος μου, το 1870 που σπουδάσας την Νομικήν, πήρε πτυχίο? δεν μου ανήκει? 
Τονε μειδιάσαν και δεν το θέλω. Κι εχει και νομο συστήσει ο Μπενίτο. Χα χα χα, ξανασάρκασα. Εχω βρε και ενα αναγνωστικό της πρώτης δημοτικού εκδόσεων 1965, εκεινο το παλιο, μήπως το θέλει κι αυτο? Ναρθεί να το πάρει.....Μολών του ρήματος βλόσκω....ααααα εχω και μια παλιά εκδοση ανωμάλων ρημάτων με την οποία πορευτήκαμε ολες οι γενιές στην οικογένεια μας. μμμμ! να του την στείλω μήπως ισιώσει...



Δεν μπορεις λέει να τα πουλήσεις. Και? ουτε να τα εξαγεις στο εξωτερικό, πήγαινε διάβασε το άρθρο ντε, που με κοιτάς και χάσκεις. Εχει και το νούμερο του νομου. Νούμερα ειναι ολοι τους. 
Να έρθει να μου τα ζητήσει και να δεις τι θα πάρει. Το πιπί μας και μια ντάλια... πως λέγαμε παλιά. Αυτό θα πάρει !!!! Διότι ο Ομηρος που διάβαζε στην γαλλική η γιαγιά και η Μαρίκα, δεν ειναι για τα μούτρα τους. Ούτε οι εκδόσεις που αγοράστηκαν παλαιότερα απο τον προπάπο.

Ρε δεν κοιτάμε τα χάλια μας, οι νομοι για τις βλακειες μας μάραναν. Να μην πουλήσει το μουσείο, και πάλι ... τι με νοιάζει.


Εγώ δεν πουλώ ετσι κι αλλιώς. Εγώ κληροδοτώ. Ειναι οτι εχω απο την οικογένεια και μου πήρε ώρα να καταλάβει το Μαριαννικό, τι θα πει σαβούρα.. Εντάξει το αντίληψε το βοδι κι αυτο, που επαναλαμβάνει τι ειναι σαβούρα... επειδή το ακούει.
Ηθελε ομως να της πω τι ειναι η οδός Φερρών, με πάσα λεπτομέρεια και να βρω και φωτογραφίες. Μπορεί να της αρέσει η λέξη σαβούρα δεν ξέρω. Της ειπα αμα την ξανακούσω, θα της τραβήξω το κοτσίδι. Ξηγήθηκα και γυρισε την κουβέντα με μεγάλη μαεστρία, ας έκανε κι αλλιώς ! χα κι αυτή!!!




4 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα η Μαριαννίνα θα την πληρωσει τη νυφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι αυτά, ειναι θέματα Νίκου. Η Μαριάννα, εχει λαμβάνει καπέλα (τόκες) και γουνες !!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα τα χαρίσω στον Σύλλογο Αργείων "Ο Δαναός"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικά σου ειναι, ότι θέλεις τα κάνεις. Μισό να τηλεφωνήσω του Μπενίτο!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.