Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

λίτα...

Μου είπαν "δεν ήξερες δεν ρώταγες?". Ναι δεν ήξερα. Οταν σας μιλώ να με πιστεύετε.
Δεν ήξερα πόσο οι γυναίκες ειναι λογουδες. Πόσο άποψη εχουν και γιατί στο τέλος, ειναι μόνες τους... Για αυτό που θα διαβάσεις παρακάτου.

Δω λοιπόν, ετοίμασα και μου πήρε αρκετές ημέρες μια εκδήλωση γιατί βρεθήκαμε απο το σχολειο που εχει κλείσει εν τω μεταξύ, ναι ναι το Παρθεναγωγείο... αυτό, μερικες κυρίες, απο τάξεις διαφορετικές. γω ξέρω σένα, φέρε και την αλλη.

Η αλήθεια ειναι πως προσωπικά εκανα αυστηρή επιλογή στα τηλεφωνήματα και περιορισμένη. Δεν ειμαι ? τι ειμαι? μμμμ καλα. Κοίτα αυτή που απο το 78, δεν εχει έρθει ποτέ, οσα τηλεφωνήματα κι αν έκανα, δεν θα έρθει ποτέ, αρα δεν θέλω και να την δω. Να την κανω τι? Η άλλη, που δεν μας μίλησε και ποτέ απο το 1800, πάλι, γιατί θα μας μιλήσει τώρα.

Κανονισα κεντρικό ξενοδοχείο, κανονισα χώρο που μας έδωσαν τον καλυτερο, κανονισα.. οτι κανονισα και αφίχθην. Κι άρχισε η γκρινια. Ετσι κανουν και στους άνδρες τους? γι αυτό... ναι ! 

Το μεγάλο ξενοδοχείο, ειχε μαρμαρο άσπρο, και μπαλκόνι σε πατάρι, ανοικτό ομως να βλέπει το μάρμαρο. Μας εστρωσαν τα τραπέζια που απτονταν του μπαλκονιού. Και τα εβαλαν πλάτη. Αυτό μας έφαγε. Οχι να μην γυρίζουμε την πλάτη. Ολο το βράδυ καμμία δεν γυρισε να μιλήσει με καμμια άπο άλλη τάξη. Καμμία δεν σηκώθηκε απο την θέση της να γνωρισει μια άλλη... Τρείς τάξεις ανα δυο χρονια διαφορά η καθε μια, που ειχαμε συνυπάρξει βέβαια στο σχολειο. Μια δεν κουνήθηκε παρά μονο για τσιγάρο. 
Σημειωσε λοιπόν. Μια μια που ερχοταν και πριν χαιρετήσει ελεγε. "Γιατί δεν πάμε εκει κάτω στο μακρυ τραπέζι? " και μετά φίλαγε οποιαν ήξερε κι ελεγε το ονομά της σ'τ αποδέλειπα. 
Δεν τους άρεσε... διόλου... ο χώρος.. ετσι οπως ήταν. Οκ. Μόλις ήρθαν ολες, μετακινηθηκαν ντε και καλα, σε ενα μέρος, ντιπ πατάρι, που δεν μπορούσες να αναπνευσεις.... και η ζέστη, άστ το να πάει...

Με το που καθόταν μια μια, ελεγε "τσιγάρο που θα κανω".... ναι. Πουθενά. ηδονιζόμουν εγώ. Διότι ολο τον μη καπνιστή θα καταπιέζω? δεν αντίληψα....


Και βέβαια εδώ φαινεται η κατινιά... και στο πουρμπουάρ, που δεν κατάφερα να το ελεγξω....! είπε η κοπέλα, ευχαριστώ, γιατι τα είχαν μαζέψει μοιράσει, κανονίσει οσο πηγαινοερχόμουν στην τουαλέτα να βρέξω το πρόσωπο μου.

Μουρμούρα για το τσιγάρο... δεν μπορείς να φανταστείς. Πηγαιναν δυο και τρεις να κανουν ενα τσιγάρο και ξεχναγαν να έρθουν. Οι μικρότερες, οι δικές μου.
Οι πιο μεγάλες, ειπαν αλλα δεν γκρινιαξαν ιδιαίτερα. Θα μου πεις δεν με ήξεραν. ναι και που με εμαθαν..οι κυρίες ξεχώρισαν...!
Την αγωγή δεν στην κανει το σχολειο. Το σπίτι στην κανει κι άσε με παρατημένη. Μία μονο ειπε, "αντε με το καλο στην επόμενη, σε κανενα ουζερί, φτάνει το κυριλέ" αυτό το σέβομαι. Αλλα ειμαι του σαλονιου τι να κάνω και γιατί να το κρυψω. Εχω στην Φώκα, ενα ουζερί, θα σου πω εγώ.

Πρόσεξα να είναι κοντά σε μετρό. Πρόσεξα να ειναι σε κεντρικό σημειο. Πρόσεξα να εξυπηρετεί ολο τον κόσμο γιατί ερχονταν απο μακριά. Προσεξα και τι δεν πρόσεξα. Ακουσα ευχαριστώ με το τσουβάλι. Για ποιό πράγμα? αφου θα γκρινιάξεις. Τι ευχαριστείς? Εντάξει ηταν κι αυτές που δεν γκρίνιαξαν. Ξεχώρισαν.

Την γκρίνια οταν πας κάπου δεν την καταλαβαινω και δεν σ' αρέσει τίποτα. Ανδρες παιδί μου. Οργάνωσε τους. Καθίσαν την προηγουμενη φορά και εφαγαν γλυκό, δεν ήπιαν καφέ και δεν καπνισαν παρά ενα δυο τσιγάρα έξω. Και τους εκανα και παρέα και δεν ειπαν κουβέντα. Και αν ειπα "που καπνιζουν?" δεν τους απάντησε κανεις. ε με αυτους μπορώ να συνεννοηθώ.

Ντίπ οι άλλες.
καλη τσικνα ειπα? εκεινη με λαχανόρυζο κι εγώ με αλα πολίτα !



2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα η τελευταία φράση με αποτέλειωσε!!! Συνυπογράφω: 'Την αγωγή δεν στην κάνει το σχολείο. Το σπίτι στην κάνει" Εγώ γενικά της αγαπώ τσι γυναίκες αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως σε όλες τις δουλειές μου ήταν η αρχή του ξεμαλλιάσματος!!! Μια φορά σε παράσταση με παντελώς γυναικεία διανομή τα είδα ΟΛΑ!!! Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' αποξέχασα. ούτε τι μέρα εχουμε δεν ξέρω. συγνώμη.
    Την αγωγή την κάνει το σπίτι, γιατί η δασκάλα μπορεί να ειναι απο τον Γκραβασαρά! γενικότερα ενα πράμα.
    Εγω με γυναικες δεν έχω κάνει, οπότε..... δεν ήξερα, δεν ρώταγα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.