Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Το ποίημα..... δικό μου


Την ειδες την Αννούλα,
την είδες ψες αργά
που πηρε την Νουτέλα
και τρώει στα σκοτεινά?



Κρυμένη την έχει, σσσσσ και την ανακαλυψαμε !!!


Γω παιδί των Μερεντοπραγμάτων δεν ειμαι, διότι οταν τα κυκλοφόρησαν ημουν μεγάλη. Δεν θυμάμαι πότε, αλλα μεγάλη.
Η δε μαμά μου, δεν δοκίμαζε ευκολα πράγματα, που δεν της έλεγε ο παιδίατρος και έτσι δεν, ούτε η μικρή έτρωγε... !

Τρώγαμε, αχ θυμάστε παλιά, φέτα ψωμί με βουτυρο και ζάχαρη, ή αυγό χτυπητό με πορτοκαλάδα συμπηκνωμένη και κακάο, ή ψωμί με ντομάτα και σταφύλι ή ψωμί με καρπούζι. αντε... και χορταίναμε.

Προ ημέρων ήρθε η μανούλα με ενα κουτί ΝΑ με το συμπάθιο, το μεγάλο συσκευασία ΝΟΥΤΕΛΑ, προτείνοντας το. "Οχι δεν τρώω" της είπα, αλλα επέμενε να βουτήξω το δάκτυλο. Οκ, βουτηξα της είπα ευχαριστώ και το ξέχασα. Κάτι μουρμούραγε αλλα επειδή γυριζα κουρασμένη και είχα ενα σωρό, δεν εδωσα σημασία. Ως που... εψές αργά το βράδυ, ανακαλύπτω την νουτέλα κρυμένη και δεόντως καλυμμένη κάτω απο τον καφε (που εβαλα παραπλεύρως για να σου βγάλω φωτό).

Ανοίγω και τι να δω, ειχε κατέβει .... κουταλισμένη. Τι να της πω... εγώ.. γιατί τρως? στα 80? χωρίς να εχει ζάχαρο, χολυστεροτέτοια και μπλα μπλα απο εκεινα? Δόξα σοι ο Θεός να λέω. 
Τίποτα άλλο δεν λέω, σας ποστάρω τα κρυμμένα μας και ψάχτε στα μαμαδοντούλαπα να δείτε και πόσα άλλα θα βρείτε ! ειναι κοπυ πάστες αυτά σε κάθε σπίτι (επίσης τα πολλα σκουτέλια... και άλλα αντικείμενα θα σας πω άλλη ώρα). 

Σακούλα με πατατάκια εφερα προψές αργά του πατρός δωράκι- εκπληξη και το άνοιξε και να δεις με τι μανία, έτρωγε... λες και ηταν η τελευταία φορά. "σιγάαααααα χριστιανέ μου" του είπα και απεσύρθην. Υποτασικός και θα του πω μην φας αλάτι? ε, όχι.. το χρειαζόταν το έφαγε.

Καταναλώσεις υπερβολικές δεν κάνουν. Ισα ίσα που η μάνα δεν ξέρει το αλάτι και το βούτυρο στο φαί, ούτε το πολύ λάδι. Ας τρώνε.
Νουτέλα κανείς? χα χα χα , εχει η μανουλα μου αποθέματα !

13 σχόλια:

  1. Ξέρω κι εγώ μια άλλη Άννα που τρώει Μερέντες και Νουτέλες αδιακρίτως στα σκοτεινά! Το έχει το όνομα φαίνεται!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α α α!!! δεν παίζω. ειμαι μια και με έχουτε περικυκώσει.. δεν τόχει τόνομα. η χάρις τόχει απο ότι βλέπεις παρακάτω...!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα εγώ είμαι παιδί της νουτέλας και της μερέντας....έχω φάει κάτι εκατοντάδες.......μήπως και χιλιάδες είναι και δεν θυμούμαι, βαζάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχισα απο κάτω να σχολιάζω, αλλα βλέπω η συμμορία μεγαλώνει....

      Διαγραφή
  3. θα κάναμε τέλεια παρέα με την Αννούλα!
    καλημέρααααα με νουτέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τέλεια παρέα, μαρή? νουτέλα με νουτέλα θα πιανόσασταν!!!!

      Διαγραφή
  4. Την ειδες την xristin,
    την είδες ψες αργά
    που πήρε την......μαγιονέζα
    και τρώει στα σκοτεινά?

    Είμαι πολύ άρρωστη γιατρέ;
    Λες να πάθω..... μαγιονεζοποίηση;
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ! πείτε μου πως είστε συμμορία, με δικό του θέμα καθείς!! αμ πείτε μου, να ξέρω απο που θα φυλάγομαι!!!!
      χα χα χα !!!
      μάτς!

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα, αφού δεν έχει πρόβλημα με την υγεία της, καλά κάνει!
    Καλημερούδια Ζουζούνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα...
    καλέ τι παθαίνουν μετά τα 70???
    Ο πατερούλης μου έχει αρχίσει τις κοκακόλες και τα πατατάκια!!!
    άνθρωπος που δεν έπινε ούτε καφέ, δεν κάπνισε ποτέ, ήταν πάντα με τα χορταράκια του... τι να πω..

    εγώ που τρώω απο τώρα πατατάκια στα 70 λες να αρχίσω την υγιεινή ζωή???
    χοχο...

    άστους να χαρούν, όλο χάπια και στερήσεις είναι οι άνθρωποι σε τέτοια ηλικία... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε τους αφήνω... ελευθερα εχουν οτι τραβά η ψυχή τους.

      Αυτό με τα πατατάκια.... αμ γιατί συχνάζεις δω πέρα, θαρρούσες. αμα δεν μοιάζαμε και λίγο...
      Μη βρίζεις που θα τρώμε υγιεινά στη δυση του βίου. Εμεις με πατατάκια μεγαλώσαμε!

      Διαγραφή
  7. Μου θυμίζει το ταίρι μου που κατεβαίνει την νύχτα, ψάχνει τα ντουλάπια σαν υπνοβάτης και αφού φάει ό,τι σοκομπισκογλυκόπιτα μετά αναμασάει την ευφορία του :)

    Χαίρομαι για την μανούλα. Να τους φέρνεις καλούδια κάθε μέρα, τα θέλουν σαν μωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαλασσένια μου, το ταίρι σου, ειναι και νέο.. δεν ειναι και 80!!! εδώ εχει ο καθείς τα κρυφά του κονδύλια. δεν τους προλαβαίνω...
      αυτές ειναι οι χαρές τους !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.