Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

πόρτα στο κενό

Παρασοβάρεψε.. και δεν μπορώ βλακείες.

εγώ ειμαι η χαρά προσωποποιημένη.... λοιπόν. Πάμε το λοιπόνε !

στο πρόγραμμά μου!!!!


Την έχω ερωτευτεί αυτή την οπτική γωνία. Ειναι αυτό το του/της δινεις μια και "αχ? πέσατε"? σατανικό. ναι ναι!!! 
Την εχω ερωτευτεί αυτή τη φωτογραφία. Εχει μια τέτοια προοπτική. Να προσέχεις να μην πηγαινεις κοντά.... τι με νοιάζει εμενα ύστερα!!!!!

μια λιακάδα, μια εικόνα... ονειρο...

τώρα αν έχει τον γκρεμοτσακισμό αποκάτω... 

πρόβλημα σου.. να πρόσεχες !!! χο χο χο !!!!

6 σχόλια:

  1. Κώστααααααααααα έλα να σου δείξω μια ωραία πόρτα!χο χο χο!!!
    ευχαριστώ Ζουζούνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τον Κώστα? τόσοι και τόσοι.... τον Κώστα?
      τος παν, καθείς οπως βολεύεται!!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Στο Αμάλφι... που να ξέρω, πίπτει κομματάκι μακριά !

      Διαγραφή
  3. Ήθελα κάποτε να πάω στο Αμάλφι. Δεν θέλω πια. Δεν έχει νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά κι εσύ τ' Αμάλφι....! πφ!!! υπάρχουν άλλα καλύτερα. καλε δεν βλέπεις σκάλα και κακό!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.