Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

τ'κουνιστό.

Γιατί το έχω. Γιατί πρώτα ειχαν ολοι κι εγώ τίποτα. Μετά .. μετά λογαριασμό δεν θα δώσω πουθενά. Πληρώνω και έχω. 
Αλλα δεν γιορτάζω μαγκα μου.. δεν γουστάρω γιορτές, παρά οποτε θέλω εγώ. Αμα εισαι μαγκας να θυμηθεις τα γεννέθλιά μου.. αμα.....

Λοιπόν, αφού εγινα κακιστη με τα ζώα που ντε και καλα ηθελαν να μου πούνε χρονια πολλα χροοοονια τώρα την πρωτοχρονιά, μερικοί μυαλο δεν έβαλαν. κι ολο έρχονται στους παλιοί να φορτωθουνε κι άλλοι.

Ανοιξα τον άλλον αριθμο για τον καλο μου και δεν πάτε να πνιγείτε οι υπόλοιποι. Την πρώτη φορά στον Καναδά, το 06-07, ολα τα ζώα που ειχαν ειδοποιηθεί πως θα λειψω, πήραν ή εστελνα μνμ. Υπολόγιζε ρε ζωον την διαφορά της ώρας... και άσε με.. ησυχη στις 3 τα χαράματα. Να το κλεισεις θα μου πεις. Δεν θα αποφασίσει κανεις για εμένα...Εγω ειμαι μια κυρια και αποφασίζω για εμενα.

Τι έλεγα, κάποιος πέρασε κάτι ειπε το έχασα.
Ναι, ανοιξα εναν άλλον αριθμο που εχω για τέτοιες περιπτώσεις και μιλαγα με τον καλο μου και οι άλλοι .... σύνολο... 40 γραπτά και 60 κλησεις... σε πρώτη φάση την πρωτοχρονιά. Σύνολο χτυπήσαμε τα 200... για δυο ημέρες....τοσο ηλίθιοι....γιατί επέμειναν... τι επιμενεις. το ότι λειπω, δεν σου περνά απο το μυαλό. το ότι γράφω, "δεν γουστάρω".. ούτε και το διαβάζεις......

καλά, βλαμένα ειστε? είπα κοστίζει, είπα ειμαι Καναδά κι αν όχι, ειμαι έξω.


Βλαμένα ειστε, δεν εξηγειται αλλιώς. Διακοπές ειπα... ωπα λέω. Διακοπές απο όλα. Ετσι ειμαι εγώ, Οπως ξυπνήσω.. Οσοι αντέξουν... ειναι εδώ. 

Ντίπ, καταντίπ.. πιπεριάς σε τρία χρωματα και άλλο με αβοκάντο. Ντίπ λέω. π αυτό με το παξιμαδάκι που το τρως.. με το κρασί.. ναι.

Ηδονιιιιστηκα να εχω το τηλέφωνο κλειστό. Δεν ηδονίιιιζεσαι εσύ? εγώ πολύ το γουστάρω.... Τρελλαινονται ολοι. Θυμούνται μετ' επιμονής... πως γιορτάζω. Εγώ τρεις ανθρώπους θέλω να ακούσω οτι πήραν.. φτάνει..

τηλεφωνω στην φίλη την Αντα να την συλληπηθώ την τρίτη μέρα γιατί χάσαμε την μαμα της και το πήρα είδηση απο τα συμφραζόμενα στο φεις... και Η ΖΥγάρα στην κοσμάρα της, τι μου λέει. "δεν τηλεφώνησες, (απο τον Νοέμβριο) δεν ήρθες και μετά σε διεγραψα απο το φεις και ειπα να πας να γαμηθείς' 
Ευχαριστώ για την ευχή της απάντησα αλλα ειχα άλλα για τα οποία ούτε καν ενδιαφέρθηκες.. ζωον κι εσύ. Ετσι μελιστάλαχτα... ξέχασα και να της στείλω αιτημα φιλίας... ! Κωλοζυγοι του κερατά, δεν καταλαβαίνετε τίποτα.. ειναι που ειναι μερικοί που δεν και τους πήρε ολους η μπάλα. Κλωτσιά θέλετε αλλα τος παν...!

τι έλεγα. Μην μου θες να σου τηλεφωνήσω τώρα να σου πω ότι βρήκα και μνμ για την γιορτουλα μου. αει στο διάλο.

Μόνο τον φίλο μου  τον κολλητό μου τον Χρήστο, πηρα τα Χριστούγεννα. Και αυτό γιατι΄ειναι εκεινος, ο δικός μου, ο αναντικατάστατος. 
Ο Στέφανος, δεν περιμένει, με ξέρει. Παλιά πηγαιναμε στο Θέατρο ανήμερα πρωτοχρονιά, τώρα δεν ήθελα να δω κάτι. άλλο ποστ.....
Ηπιαμε ενα καφέ και τα είπαμε ολα. Ανταλλάξαμε και τα δώρα μας... και αυτα΄.

τι έλεγα?
αααα ναι.. που ήμουν?
ηρθα στο γραφείο. Γιατί να με φιλήσουν? εικονα ειμαι? τι σταυροφιλήματα ήθελαν? Ειναι ενας που το κατάλαβε και δεν πέρασε καν να με δει.. είδες? μαθαινουν οι φίλοι.... το κατάλαβαν.. 
καλα για τα χρονια πολλα για την γιορτή μου .. μισό κεικ εφαγαν.... και πολύ ηταν.....
ηδονιιιιζομαι..... σου λεω.

Ετσι γουστάρω ετσι κάνω.... και λογαριασμο δεν δινω πουθενά..... και δεν το καταλαβαινει κανεις... καλααααα.. πεινασα.. ασχετο...

4 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.