Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Ω Θεοί....

Αυτό που θεοποιούν τον απλο κόσμο, το εχεις ξαναδει ε? γιατί εγώ το βλέπω συνεχώς μπροστά μου.

Δεν θεοποίησα ποτέ κανεναν. Είμαστε θνητοί και αμα τους αρέσει. Οι Θεοί ειναι ψηλά στον Ολυμπο και καμαρώνουν. Φέρε και τον καθρέπτη του Απόλλωνος... πλήζ.
Τις γνώσεις του καθενός, τις σέβομαι απόλύτα. Αλλα δεν με αφορούν. Το τι εχει κανει εις έκαστος εξ αυτών... φαινεται στις πράξεις.

Το ότι ξέρω πολλα, δεν μου το αφαιρει κανείς. Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που με σέβονται, δεν αλλαζει με τίποτα.

Υπάρχουν και αυτοί ομως που τους "επαινούν" μονίμως οι ... ας μην γράψω αγράμματοι, ας το γράψω αλλιώς. Υπάρχουν αυτοί που τους επαινούν συνεχώς κάποιοι με αποτέλεσμα να την έχουν δει κάπως. εεε τι ωραια ελληνικά που γράφω...

Πόσο μικροι δεν ειναι οι άνθρωποι που προβάλουν το βιογραφικό τους, τον εαυτό τους, το ειναι τους. Πόση ανάγκη αναγνώρισης εχουν. Οι δυστυχεις. Την οποία οσο έχουν ειναι πολυ καλα. Μόλις την χάσουν... πάει το χαλί κατω απο τα πόδια τους.... και η γη ολάκερη.

Και τι μας νοιάζει, ποιος ειναι ποιός. Υπάρχουν άνθρωποι τόσο χαμηλών τόνων που δεν φαίνονται. και πολυ καλα κάνουν. Ανθρωποι μορφωμένοι με υποβαρθο, αλλα ταπεινοί. πως να στο πω. απλοί. εχω μιαν εικονα αλλα βαριέμαι να στην μεταφέρω.

οι άλλοι ειναι οι... αλλού τα ζώδια φέροντες... στην πτέρνα...!!!! πάει το καρο του Αχιλλέως !!!!

είχα μια βαρεμάρα και οταν το εξέφρασα ειπαν οτι δεν ειμαι σινεφίλ.. μάλιστα. της θειά σας.... η τελευταια λέξη ειναι δική μου. τρία Α οπως τα κασμήρια κάποτε. Αμοιροι, Απελπισμένοι, Αγάμητοι παρανοϊκοί.










4 σχόλια:

  1. Κι εγώ μια βαριεμάρα την έχω, αλλά είναι που ο μήνας έχει 9. Μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πως μου τη δίνουν αυτοί οι άνθρωποι,
    κόκκινο πανί και είμαι και ταύρος (στο ζώδιο όχι στον όγκο ακόμα χοχο)

    εντωμεταξύ σε τέτοια άτομα δεν λέω ποτέ τίποτε καλό ακόμα κι αν κάνουν γιατί αφενός δεν προλαβαίνω, το λένε μόνοι τους, αφετέρου ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ...
    μου γυρνάνε τα μυαλά...

    αν και πολλές φορές λέω καλά κάνουν.. δίνουν αξία στον εαυτό τους και όλοι νομίζουν οτι είναι σπουδαίοι και ας είναι σκουπίδια..

    τα φιλιά μου ζουζούνα μουυυ :)

    (και πρόσεξες??? ευχές δεν έδωσα στιγμή,,, είδες τι υπάκουο παιδί είμαι? χοχοχο )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυιιιρυίιιια η κοκκώνα! Αντε μια καλη χρονιά απο την θειά Ζουζουνα να σου πάει καλα!
      τι λέγαμε?
      και τα αντερα μου γυρνάνε εμενα, μην σου πω. και τα μεσα έξω γυρίζω...... ουφ...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.