Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Χαίρονται όλοι !!!


Οπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη, λέει η ρήση.
Οπου ευκαιρίας δοθησομένης, της εκθεσης για τα νυφικά φορέματα ανα εποχές, ανεβηκαν μερικές οικογενειακές φωτογραφίες στο σαϊτ του event.
Νάσου και οι γιαγιά με τον παππού απο τον πατέρα μου. Εν έτη 1932. 




Νικος και Βασιλικούλα !


Αννα και Γιάννης 

Και σε συνέχεια, η γιαγιά της μάνας μου, απο τον πατέρα της, νύφη και ο ανδρας της στην άλλη άκρη. Στη μέση καθιστή η γιαγιά που ήταν Μαία, ναι στην Αθήνα. Ο ομορφος στο κέντρο.... ποιός ζει να μας πει. Φωτογραφία απο το γνωστό φωτογραφείο "Μαρτιμιανάκη".

Μεγαλώστε την φωτό και δείτε βεντάλια η νύφη και νυφικό. Αξίζει μια ματιά και μόνο. Ούτε εγώ το είχα προσέξει. 

Το Μουσείο Μπενάκη, εχθές το βράδυ, μας έκανε την τιμή και ονομασε την φωτογραφία "οικογενιακή φωτογραφία απο γάμο" και την ανέβασε στο σαιτ του ευχαριστώντας μας. Η χαρά και η τιμή ολη δική μας και των προγόνων που πιστεύω θα το χάρηκε η ψυχή τους!



12 σχόλια:

  1. όμορφοι όλοι και τα δυο νυφικα πανεμορφα ! Αυτα έπρεπε να φοραμε και τωρα ,οχι τις τουρτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι μ' αρέσει περισσότερο γιατι δεν μπηκα στην διαδικασία να διαλέξω... ποτε.

      Διαγραφή
  2. Τιμή σας και καμάρι σας Ζουζούνα , είδα πράγματι λεπτομέρειες μιας παλιάς εποχής. Πάντοτε μου κάνει εντύπωση τα αγέλαστα πρόσωπα στις φωτογραφίες εποχής.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσώ. Εδώ η μανα φώναζε της αδελφή μου να ειναι σοβαρή και να δεις πως βγήκε νύφη.. λες και θα μας μπούφλιζε..
      δεν ξέρω τι το καλει αυτό....

      Διαγραφή
  3. Μ' αρεσουν οι παλιές οικογενειακές στιγμές.... εγώ ψάχνω να βρω τα κινά σημεία με εμας στο σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο νυφικό η Βασιλικούλα. Κάνει και σουλπ! Ή μήπως σούπλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάνα της ήταν αρχιμοδίστρα, τι θα διάλεγαν.....
      σρλπ σιγά μην κάνει
      σούπλ παιδί μου σούπλ...

      Διαγραφή
  5. εντυπωσιακό και συνάμα συγκινητικό...τρελαίνομαι για αυθεντικές φωτογραφίες του παρελθόντος που αποτυπώνουν μοναδικές στιγμές...τα σέβη μου...όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν δεν είδαμε νύφες αυτό τον καιρό με την εκθεση του Μουσείου Μπενάκη. Εχει ασπρίσει το μάτι μας !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.