Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Δευτέρα της βράβευσης !

Ειναι η Χρυσονεραίδα , της γειτονιάς, που μου έστειλε και τι φωνάζεις καλε, θαρθώ.. αφού με βλέπετε... προγραμμα στο πρόγραμμα ειναι το μπλόγγι... δεν προλάβαινα...

ηρθα εεε και τι έλεγα. Ειναι η Χρυσονεραιδα, που με βράβευσε...

ως φίλτατη στα Λιθουανικά, η αλήθεια ειναι. Είδα κι επαθα να το μεταφράσω κι εγώ να καταλάβω τι λεει. Μα που την θυμηθήκατε την Λιθουανία? Εγινε ξανα χώρα? Μμμμ και εχει και βραβεία. ΟΚ, 

χίλια ευχαριστώ, που με βραβεύεις Χρυσονεραιδά μου. Χίλια ευχαριστώ που με ανέχεστε δω μέσα. 
και το παιχνίδι... μμμ. βαριέμαι καλη μου, βαριέμαι. γιατι το μπλογκ το εχω σαν διέξοδο τα πρωινά και δεν προλαβαίνω να στρώσω πωπουδέλι, να κάνω λίνκ και διάφορα και να σκεφτώ σοβαρά... ειναι παιχνίδι στα γρήγορα. 
κάποτε οταν το ξεκίνησα μου ετρωγε πολλές ώρες. Αλλα δεν έχει νόημα. Οτι προλάβω κάνω μεταξύ δουλειάς και παιχνιδιού.

Ασε που τα εσώψυχά μου δεν τα βγάζω έξω. δεν θα γνωριστώ έτσι με τον κόσμο. Εχω την αποδοχή των ανθρώπων που μ' ενδιαφέρει. Οι λοιποί παραυρίσκονται ομολογώ και πολυ τους ευχαριστώ.

Αυτάαα καλεεε το βραβείο. σταθείτε να στολιστώ σταθείτε..

Ορίστε στα Λιθουανικά λοιπόν η λέξη "φίλτατη" 
!!! ε τι να κανω, επρεπε να μεταφράσω δεν ομιλώ τις Γερμανικές διαλέκτους.. Να μην ξέρω.. 
τώρα μεταξύ μας τα μικρά δεν τα γλιέπω καλες μου κυρίαι και κύριοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.