Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

να δούμε....

Θέατρο? τι ειναι αυτό? Το αγαπημένο μου. με μέτρο... Πήγαν και μου έφτιαξαν το Εθνικό, ξοδεψαν ενα σωρό χρήματα αλλα εγώ η  κυρια πριμαντέλ δεν θα πάω ποτέ, ούτε απόξω απο περιέργεια. 

μα ειναι γειτονιά αυτή? ρε ασε με... ούτε στην Ομόνοια πατώ βράδυ, πόσο μάλλον στην Αγ. Κωνσταντίνου, εξω απο το Εθνικό. Που θα παρκάρω? που θα αφήσω το τουτουνι? δεν μπαινει μέσα.. γνωστό τοις πάσι.
Οταν λέω εγώ "καβάλα πάν στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε" δεν ακούει κανείς.  Στην Αγ. Κωνσταντίνου, η προγιαγιά μου, κυκλοφορουσε το 1900. Εγώ δεν .. το 2014.

Ετσι ολα τα καλα.. που θα ανεβάσουν εκει τα χάσαμε. Ομοίως και στο Ρεξ. Γιατί τι νομίζουν πως ειναι αυτές οι συνοικίες. ¨Η θα μου τους πάρουν να τους πάνε στο πυρ το εξώτερο, ή αστε με ήσυχη. Μην πάω ποτέ. Εχει μια Οπερα η βιέννη.... ε μα πιά. Ναι ρε, ψωνάρα... ειμαι.. δεν καταδεχομαι την αγίου Κωνσταντίνου.. τι ειμαι? πουτάνα να ψωνίζομαι στα πεζοδρόμια? ωχουυυυυυυυ..

Μεταξύ μας, ούτε στο Σύνταγμα περπατώ. Δεν ψωνίζομαι σε ευγενές ξενοδοχειο... του κέντρου. Δεν ψωνίζομαι γενικώς, μην βιάζεσαι. Υπάρχουν κι άλλα μέρη να πιείς καφέ. Ελεος !

ηθελα να δω... αλλα.. το τι μουρμούρα εριξα δεν λέγεται....Μέχρι που μου ειπε ο Στέφανος, "κάτσε μέσα, δεν σε αντέχω". οχι με άντεχα εγώ.
Ε καλα ο σινεμάς, απλησίαστος και τι να δεις. Α, οχι. Περάσαμε με το τάμπλετ και το κουσι κούσι μια χαρά και δεν λερώσαμε και τα χαλιά με τον Φέφο... Οχι που θα μου πηγαινε στο Ανάπλι. Εδώ εμεινε να μου κανει παρέα. Κάποιος θα την πλήρωνε. Ο γνωστός άγνωστος... ως συνήθως.
Οχι τρενάκι δεν στρώσαμε γιατι ο γιός του δήλωσε, "δεν το ξεστρώνω"... 

Συνάδελφος που χρειάστηκε να εργαστεί τις άγιες ημέρες σε παρκινγκ πολυκαταστήματος γιατί είχαν ενα θέμα, δεν μπορούσε να φύγει. Τον έβγαλαν σηκωτό το αυτοκινητο απο τις τροφοδοσίες.. ουρεεεεες λέει. Μωρέ δεν πάω που δεν πάω, γιατί να ταλαιπωρηθώ.....!
Και ειναι ζώα ο κόσμος, για δεν ειναι? θα μου πεις που να πάει? Ξέρω γω? Ας καθίσει σπίτι του, ας βγάλει τα παιδιά του στην εξοχη. Πρέπει να τα κλεισει σε εμπορικό κέντρο? να τα μαντρώσει? αμα ειναι τα χάνεις κι εκει μέσα....
αμαν τα καρότσια.. πήγαμε προ ημερών γιατί πιά θεώρησα οτι ειχαν φύγει ολοι κι είχα δουλειές και πέσαμε πάνω σε εκπτώσεις. Τι καρότσι και τι εγκυος κυκλοφορούσε, δεν περιγράφεται... αντε να προσέχεις τους αδέξιους γονεις και τις στρίβουσες ξαφνικά εγκυμονούσες με τούρλα τα κοιλιά! 

Τα παιδιά των δικών μου φίλων δεν πλησιάζουν αυτά τα μέρη. "Δεν ειμαστε αγέλη" λέει ο Τάσος. Μπράβο αγόρι μου, πιάσανε τόπο τα λόγια μου. παιδιά λέμε τώρα τα 25άρια..αλλα τος παν. Μαζευονται σε σπίτια οπως εμεις παλιά. Αξιοι... εχουν να κάνουν. 
Και μην ακούσω για μονοπολη γιατι θα ουρλιάξω. οχι δεν μου αρεσε ποτέ και δεν έχω παίξει. και δεν χάνω...




5 σχόλια:

  1. Εμένα δεν μου πολυαρέσει το θέατρο, αλλά αν πολυκαιγόμουν για καμιά παράσταση θα έπαιρνα ταξί να πάω στην Αγ. Κωνσταντίνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοχι μάτια μου. και μετά? δεν πάω σ' αυτές τις συνοικίες, εγώ να επαιζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/2014/01/blog-post_21.html
    Ζουζού καλησπέρα. Εχεις βραβείο. Ντύσου - χτενίσου- βάψου- στολίσου και έλα να το παραλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θαρθώ θαρθώ και μερσώ, μιαν υπομονή.. με το ρίμελ στο χέρι ειμαι η γυναίκα, και το τακούνι στη άλλο, ερχομαι λέμεεεεεεεεεεε!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.