Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Βάρδα κουζίνα.....

Κατά τας αγίας ημέρας των εορτών... ηθελα ν' αποδράσω.

αλλα εγώ ειμαι απρόβλεπτη βλέπεις. Μια μύγα πέρασε και τιναξα στον αέρα, χωρις δικαιολογία, μ' ένα "δεν πάω πουθενά" απλό κι απέριττο το ταξίδι που οργάνωνα απο καιρό. Την τελευταια στιγμή, δεν σου το είπα αυτό.
γιορτές δεν θέλω. με τίποτα.. τις σιχαίνομαι. γιατι να μου πεις χρονια πολλά? ωχουουυυυυ... άσε με να μου τα πεις το καλοκαιρι. ολο εξυπνάδες ειστε ολοι. Ευχήθηκε κανείς "πολλα καλα καλοκαιρια"? ποτέ? οχι.. λοιπόν, άστε με.. 

παιδι μου... εγώ ειμαι Υδροχόος. τέλος. αυτό τα λεέι ολα. 

Μετά κοιτούσα τις επιστροφές. Απο την Πρωτοχρονιά και μετά, δεν είχε τίποτα. Ούτε απο ακυρώσεις.... Απο δυο πτήσεις ημερησίως...και άλλες μέσω προορισμών, δεν είχε θέση ούτε για κουνούπι. Ειναι που δεν έχουμε χρήματα.. οκ,... ! θυμίσου να σου πω τι εψαχνα εχθες σε χρυσό πολυκατάστημα και δεν ειχε για δείγμα πρώτη μέρα εκπτώσεων. 

Σκοτίστηκα. δεν ήθελα να δω και να ακούσω κανεναν. Γιατί να θέλω? μια χαρά περνώ με τις κατσαρόλες μου. Και εδωσα ενα ρεσιτάλ και δυο και τρία μην σου πω.

Τρία φαγιά για τα Χριστουγεννα και δυο για την Πρωτοχρονιά. ΕΙναι και η θεία Χαρίκλεια... στον υπολογισμό. Ενα μενου δικο τους οπωσδήποτε κάθε φορά. χώρια τις υπόλοιπες ημέρες. Κάπου επρεπε να βγάλω τόση ενέργεια που εχω. Νάναι καλα η κουζίνα και το νέο μου τάμπλετ.

10 κιλά πήρα και καμάρι μου και σ' οποιον αρέσω. εκανα ενα δερμα τσίτα πάλι.. αχ πολύ μου αρέσω.. μην χάσω κανα γραμμάριο και κόψω.
ειχα ανάγκη να φάω και λογαριασμό δεν δινω σε κανεναν. ελα ...160 η χολυστερίνη ολα τα χρόνια, μην βιαστείς να με κακολογήσεις... ολα τα ξέρεις πιά.... και τα ζάχαρα στα υπόγεια και γενικα μια χαρά ειμαι καλυτερα απο ολους... μικρό παιδάκι.
μπουκώσου αν μπορείς...! χο χο χο !!! σατανικό.. κάντε δίαιτα... ξανα χο χο χο...

λοιπόν... εφτιαξα ενα μπέ για την θεια χαρίκλεια βραστερό.. ααα το άλλο δεν σου το είπα. Εγω ακύρωσα το ταξίδι τρεις μέρες πριν. μα τρεις? ναι τρεις, εχεις θέμα? που? στον Καναδά, στο Τορόντο... πάει αυτό. αποκαθηλώθηκε, πριν σηκωθεί.
 Λοιπόν. η μητέρα, εν όψει της εορτής του πατρός, είχε την κόρη κλπες συγγενεις καταστάσεις, τραπέζι. 
Ελα που σηκωνόμαστε Δευτέρα κυρίω τω θεω σου και η μανα ηταν πιασμένη.. πιάνω το σούπερ μάρκετ και την κουζίνα και τους αλλάζω τα πετρελαια.

Στάκα... διότι μέσα σε όλα ήθελε να φτιάξει ενα δένδρο με κρακεράκια και τυριά, για πρώτο με το ίσα έμπα, ναι εμεις δεν κερνάμε ενα τσικουλάτο.. οοοχι.. κερνάμε ενα αλμυρό... και εφτιαξε ενα χαρμα, που το κατεβρόχθησαν τα τεκνα και τα εγγόνια ίσα που πρόλαβα να το φωτογραφίσω. Καθιστή σαν τον βούδα ενα πράμα να κάνει.. πιατέλες με τυριά και δένδρα... τίποτα δεν έμεινε πριν το φαγητό, ούτε το φαγητό μετά. 


Μαγείρεψα το λοιπόν, τα βαριά εγώ. ενα μπέ βραστό για την θεία χαρίκλεια ειπα. Θένε βραστό μπρατσάκι και σούπα. να ξεκοκαλλίζουν και να ρουφάνε.. ιιι τι λέω η γυναίκα. 
πάει αυτό μια μέρα και μια νύχτα ολακερη. πίτες σαλατικά και συμπαρομαρτούντα τα ζαλώνομαι και τα πάω. Διότι δεν ερχονται. δίπλα κοντά ειναι δεν το συζητώ. Χαρά μου μεγάλη. Κάθε μέρα ήμουν εκει με ενα διαφορετικό για αλλαγή. Τους μπούκωνα, αλλο που δεν θέλαν. 

Υστερα, ξαναγυρνώ και συνεχίζω το δικό μας μπέ, ψητό μετά πατατών στο τεψί. Ευτυχώς μπορώ πιά να σηκώνω το τεψί και το βγάζω απο το φούρνο, ως άλλος μασίστας...Μούσκουλα να δεις εσύ!

Και μας ειχαν μεινει κάτι μουυυυ μπριζόλες για παραμονή αργά να τις φουρνίσω. διότι η μητέρα, ήθελε δυο φαγητά για τα Χριστούγεννα. Η μικρή κόρη δεν τρώει μπέ... λέει.. καλα. Ηθελε να κάνει σολομό αλλα μας βρωμά εμε και του πατρός και την αποτρέψαμε. 
Συν σαλάτες, εξτρα, μέξτρα σέξτρα.. απο ολα ειχε το τραπέζι. και φημίζομαι. Πέρισι ειχα 10 πιάτα για 15 άτομα........για Χριστουγεννα μόνο, μην ξεχνάς.

ΑΞΙΑααααα να ακούω να φωνάζει ο πόπολος.....!!!!!

κουράστηκε κανεις? ναι εγώ στην δακτυλογράφηση, εχω και δουλειά τα της πρωτοχρονιάς άλλη ώρα.

2 σχόλια:

  1. πω πω και κάνω δίαιτα από σημερα! να 'χα τωρα το κόκκαλο του μπεεε να το ρούφαγα! τρελαίνομαι για μεδούλι!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το εφαγε η μητηρ, ετσι κι αλλιώς δεν θα προλάβαινες. Χώρια που η εγγονή δεν άφησε κοκκαλάκιον για γλυψιμο!!!1
      δίαιτα? μμμμ κι εγώ.. για να δούμε...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.