Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014

το σκασμένο κι ενα τόστ !



Φτουνού του ζουγράφου, αμα δεν ξες, τουνομά του ειναι Μυινιέ. Πως λες κυιρία..εεε ναι αυτό επακριβώς. Επιανε.. ο συγχωρεμένος του 19ου και ζωγράφιζε οτι εβλεπε. Τώρα πως παλούκωσε το γατομάνι μην αρωτάς. Ομως μου ήρθενε η απουρία εμενα της Ζουζουνας γυναίκας.

Τόχεις το σσκασμένο με ασορτιμάν φλιόγκο, καθιστό επι του κρεβατίου, με το ματλαζέ παπλωματάκι μην σου κρυώσει αλλα όξω τα μπρατσούδια, τούχεις το κολιεδάκι και το πιατάκι της προικός του και το γλύφει η γάτα?

Ελα μου? Επιτοπίως !!! Να στο αποκαθηλώσω εγώ το Μυινιάκι διότι αυτά βλέπει και εγχώρια σοου μπίιιιζνα και γινόμαστε ....

Παρατηρώ και γράφω το λοιπόνε.
Κατ' αρχάς, δώσ του βιταμίνες, τα μαλλάκια του ειναι αρεά (οπως το γράφω εχω λόγο). Τι που τα είδα. βλέπω εγώ. Και μακριά, Πάρτα και λίγο στις άκρες, να δυναμώσουν. Μετά.. μετά βάλτου ενα λιζεζάκι να μην σου αρπάξει.. δεν το κόβω για καλοριφεριασμένο το χώρο... τέτοιες εποχές που ηταν απαθανατισμένο.

Ωραίο το κολιέ σου Γιωργία μου, αλλά να μην κοιμάται μ' αυτό το μωρό. Θα πνιγεί. Κι εσύ με την τσίμπλα, ο κολιές σε μαράνε να του φορέσεις.....Και σταμάτα να του βάζεις ρουζι στα μαγουλάκια. Βγάλτο όξω το παιδάκι.... 

Κανών....απαράβατος. Τα σκασμένα δεν τρώνε στο κρεβάτι, ούτε οταν ειναι άρρωστα. Πάνε επιτοπίως δίπλα. Το κρατάς αγκαλιά. Δεν ξέρω, που θα μου γιομίζει ψιχούλια το σεντονοσύμπαν....

Επόμενος κανών, καταπέλτης. Τα γατιά, δεν ανεβαίνουν στο κρεβάτι και μάλιστα του παιδιού. Αντε μου μην τα πιάσω απο την λαιμουδιά και τα εξωβελίσω  παραθυριακώς.

Και τρίτος ο χειρότερος. Τρώει ο γάτης απο το πιάτο τ' απομεινάρια και τα γλύφει κιόλας?Ελα μου?

Κοιτάτε και φιλόζωοι υστερικοί να ειμαστε.... αυτά δεν συμβαινουν πουθενά. Αποτελούν βασικούς κανόνες υγιεινής και ούτε απο το πιάτο του διπλανού σου δεν τρώς, ειτε τον λένε άνδρα σου ή παιδί σου, το αυτό και ανάποδα. 
Πόσο μάλλον απο του ζώου, που καμμιά ωρα, οσο καθαρό κι αν ειναι, ειναι άλλου ειδους, οχι ανθρώπινου, τρώει και κανα μυγάκι κι εχει και τρίχα ... ε δεν.... το βάζουμε ούτε απο το πιάτο μας να τρώει ούτε απο το τηγάνι μας να γλύφει γιατί μεζές εχει απομείνει! ε!
Εμενα ετσι με εμαθε η γιαγιά μου, για βασικά πράγματα που τηρουσε η οικογένεια αναντάμ παπαντάμ. Το σωστό αυτό ειναι και τραγουδάτε φιλόζωοι μην το πιάσω απο τη νουρά το γατί και σας πω εγώ.

Εγώ δεν κάθομαι στο σεντόνι αν δεν φορώ καθαρό ρούχο.... εσώρουχο πιζάμα πες το οπως θέλεις, θα ανεβάσω το γατι? ελα μου?


ασε με να φάω το μεζέ μου να ερθω στα ισα μου, πριν πηδήξει η γάτα πάνω... και την εκπαραθυρώσω.. μια μανία την έχω...

4 σχόλια:

  1. αψογη η υψηλοτατη κανενα Αντωνακη έχουμε η οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην σου τραβήξω την κοτσις τώρα !!!!
      εεε δεν εχουμε παρά τον πρωθυπουργό να χαιρόμαστε !

      Διαγραφή
  2. Εμείς είμαστε σιχαμένοι τύποι. Παιδιά, σκυλιά, όλα μαζί στους καναπέδες και στα κρεβάτια! Μουάχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.