Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

τη γαίδούρα....

την γαίδούρα λέω που την κάνανε μπόντυ λόσιον.

Προ τριών ετών, οτι υιοθέτησαν ο παιδικός μου φίλος την μπεμπέ, με ρώτησε η ασχετη μάνα περισπούδαστα... "γάλα γαίδούρας, να της δώσω"? εγω δεν ειχα ακούσει, δεν ήξερα δεν θα έδινα/επινα ποτέ. Τι ειμαστε.... τος παν... απάντησα "ρώτα την αδελφή μου, που και παιδιά εχει και της οικολογίας ειναι".

δεν ξέρω τι απόγινε, εγώ δεν το έψαξα.... ούτε και μ' ένοιαξε. Ρώτησα και μου είπε η μανα πως ειναι ευρέως διαδεδομένο. Κάποτε ο καπετάν πατέρας μας ειχε φέρει μέσα σε θερμός, ενα γάλα ταράνδου.
Υστερα κάποτε ήρθε ενα γάλα βουβάλας 


αλλα εγώ τα σιχαίνομαι ιολα και τις κατσίκας. ειμαι παιδί της βιομηχανοποίησης.
και γάλα γαίδούρας, δεν θα βάλω πάνω μου. Ναι ρε, προτιμώ τις κρέμες που δεν ξέρω τι έχουν μέσα. αποδεδειγμένα ειναι καλυτερες....
πάρε κρέμα να γίνεις γαίδούρα τώρα..
θα μου πεις δεν ξέραμε σε τι γάλα μπανιαριζόταν η Κολοπάτρα... που λενε μερικοί.. ε ναι και δεν με νοιάζει κιόλας. μπάμπο και νερό βασίλοκαθαρό!

6 σχόλια:

  1. μπλιαχ σε όλα τα γαλατα! Δεν ηπια ποτέ!
    κι αυτή τοσα γάλατα κυκλοφορούν ,το γαλα γαϊδουρας της γυαλισε για το μπεμπέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εισαι δυσανεκτική στη λακτόζη? μμμ κι εγώ...
      μου το είπε κάποτε μια ζαβή που ήθελε να το παίξει παραπάνω γιατι έγραφα "με πειράζει το γάλα στο στομάχι"....
      καλα
      ναι ομοιος ομοίω αει πελάζει, Νάσια μου... δεν ηξερε πως απέκτησε ενα μωρό, το γάλα γαίδούρας την μάρανε....

      Διαγραφή
  2. και μου ταλεγεεμενα η γιαγιακα μου αυτές μου ελεγε οι αποδελληπες κανανε μπανιο με γαλα γαιδουρας και να δεις αφραταδα .... πσσσσσ καλε βγηκε και λοσιον αππαπαπα τι να πρωτοπω ηξερα για του βουβαλου το γάλα αλλα και γαιδαρας ... αντε και καλα μπανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλόγκ Ζουζουνας, εκπαιδεύει, διδάσκει νοικοκυρεύει, ενα πράμα!!!

      Διαγραφή
  3. Βγαίνει άραγε και σε σοκολατούχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.