Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Λογοτεχνικό του Βλού.....

Λίνκ μην περιμενετε, τους γνωρίζετε ολους.
Είδα στην Νάσια, ενα κειμενο... και πηρα σβάρνα τις γειτονιές να δω τι γινεται.

Ενα δώρο λέει ο κύριος Βλού, που μας έκαναν και ήταν το καλυτερο εβερ, να το γράψουμε ως λογοτεχνικό, απόγευμα. Ναι γλυκέ μου το τσάι μας λείπει.
Οκ, φτιάνω ενα τιιιι "ερλ γκρεϊ", παναπει περγαμόντο και στρώνομαι.
Κουλουράκι εχει? γιατι χωρίς ντόνατς, εγώ δεν κάθομαι.

και για να στρωθώ εγώ η οποία βαριέμαι, αντιλαμβάνεστε οτι.... χτυπήσανε καμπάναι. επίσης θα σεντονιάσω. κρατησου. 

Ηταν λοιπόν το 09 μια σκληρή χρονιά και το 10 άλλη μια. Για το 11 τι να σας πω. μίσιασε. 
Απο το τέλος του 05 και μετά γενικά, περάσαμε ενα... μπαχαλο με θανάτους αγαπημένων. Πάει ο διευθυντής μου, 10 χρόνια μαζι η γραμματέας του, (20 χρονια είμαστε μαζι, εχω κάνει λάθος και τώρα το είδα !!!!) πήρε μαζί το πρώτο βιολί του, εναν τρισαγαπημένο άνθρωπο, δυο θάνατοι μεσα στο γραφείο, ετσι ξαφνικά. Κράααταααα.
Σε δυο μηνες η θεία Δέσποινα η αδελφη της μαμας. Κράτα κράτα για τους ηλικιωμένους. Ηταν η μικρότερη. 
Κάτι αναποδιές το καλοκαιρι του 9, υστερα ο Μιμιόγκος στο νοσοκομειο, στο δαιμονα βλάκα κι εσύ... (ετσι τον βρίζω, μην δινεις σημασία) τα Χριστούγεννα ανήμερα. κράτααααα. 
Κράτα γιατι εχουμε πολύ πράμα απο ΚΑΠΗ. 
Τον Δεκέμβριο του 10, πάει η θεία Ασημίνα, αδελφή της θείας Χαρίκλειας, η οποία ειχε μεγαλώσει τον Μϊμη. Κραταααααα.
Ενδιαμέσως ενα νοσοκομειο του Μϊμη, με τσάκισε. Κραταααααααααα. 
Εγινε καλα. μα καλα ομως, με πιστοποιητικό ιατρου και? κρατααααα 

Μαιο του 11 χάνουμε τον Μιμη, έτσι ξαφνικά, γιατί ήταν ενας προδιαγεγραμμένος θάνατος,. Εδώ αμα δεν κρατήσει η βάσω. γαμησέ τα.
Η βάσω κρατάει γενικώς. Είναι σκληρή σαν την μανα της. Ειναι αυτό το η γυναικες των ναυτικών ειναι σκληρές. και οι κόρες. η πρωτοκορη γιατι η άλλη... μμμμ! ζουμιάζει. 

Κράτα κράτα... γιατί εχουμε και τους ηλικιωμένους. Χάνουμε και τα τρία ακόμη αδέλφια της θεις Χαρίκλειας, σε τρεις μήνες......... Κρατααααα κι αγάντα.

Ηταν να φύγει, να φύγουν, εφυγαν.  Δεν μπορούσε κανεις να κάνει τίποτα. Τέλος. Εμεις δάκρυ δεν εχουμε. πάει και τελειωσε. και... η ζωή προχωρούσε.

Θάταν Σεπτέμβριος καν Οκτώβριος, τέλος Οκτωβρίου, συγνώμη δεν καλοθυμαμαι,, (τάχα μου), μια σκοτούρα την είχα κιόλας... που ελαβα ενα τηλεφώνημα, οχι ενα μεηλ.. "Να πιούμε ενα καφέ...".

Και δεν πινουμε. Αγνωστος σε με άνθρωπος, να πιεί καφέ μαζί μου. Ε, και? ενα καφέ στο Σελέκτ. στη Φωκίωνος. Εγώ δεν βγαινω με αγνώστους. καλα. 
Γνωστός απο τα γνωστά ιντερνετικά στέκια. Αντε βρε, ειχαμε μιλήσει και μια φορά στο τηλέφωνο. Δύο? δεν θυμάμαι. 

Αργεί στο ραντεβού, έρχεται και κάνουμε μια κουβέντα.
Τα τι και τα πως, δεν αφορουν κανεναν. 
Είναι κατάδικά μου και δεν τα πειράζει κανεις. 
Με κάλεσε σπίτι. Η ανεπρόκοπη γλυκό δεν εφτιαξα. Μια τούρτα δεν εκανα. Πήγα έτοιμο η γουρούνα. Γνώρισα το άλλο μισό. Γύρισα σπίτι.. χωρις να σκεφθώ τίποτα και σε λίγες ημέρες, άντε πάλι ενα κάλεσμα. Κουβέντες και πάλι κουβέντες και ξανα καλέσματα, μια εδώ μια εκει. Και ξανα κουβέντες. Κι ολο βεράντες και κουβέντες. Και πέρναγα καλα. Πολύ καλα. 

Ξαφνικά, με την αλλαγή της χρονιάς, ήμουν και λίγο καλύτερα πιά, μετά το 6μηνο απο τον Μίμη, σκέφτηκα να κάνω ενα τραπέζι στα γεννέθλιά μου. Βάλε παρένθεση τώρα. Απο βραδύς εκανα τα γεννέθλια μου μαζι τους. στο σπίτι τους με τούρτα που επιτέλους έφτιαξα και εκεινο το βράδυ, ήρθε ενα δώρο, που νομιζα πως το πήρα εγώ στον εαυτο μου...τόσο μοιάζουμε....  απο άνθρωπο που αγαπηθηκαμε στην πορεία..., άλλη ώρα, κλεισε παρένθεση (σσ γράφω να μην ξεχνώ).

Να ξεφύγω να ευχαριστηθώ, ο Μιμιόγκος, πίσω δεν ερχόταν με τίποτα. Αυτό το ξέρω απο την πρώτη ώρα. Ετσι κάνω λίστα καλεσμένων.
Πρώτοι και καλυτεροι οι νέοι φίλοι. Γιατί? 
Κουβεντιάζοντας με τον εαυτό μου, συνειδητοποιώ, ότι ειναι "οι κολλητοί" μου. Ειναι οτι μου ελειπε.
Μοιάζουν του Μίμη. 
Μ' αγαπάνε, με δέχονται οπως ειμαι. 
Εχουν χιούμορ, οπως ο Μίμης, με φροντίζουν και με νοιάζονται οπως ο Μίμης, γιομίζουν την ζωή μου, οπως ο Μίμης. 
Ειναι οι Μιμηδές μου. 
Εχουν την υπομονή να με ακούσουν να λέω τα ίδια κάι τα ίδια. 
Εχουν την επιμονή να μην μου επιβληθούν. 
Εχουν τρόπους, που μου ταιριάζουν απόλυτα. 
Είναι οι δικοί μου άνθρωποι. 
Οι Μίμηδές μου. πάει και τελειωσε.

Ειναι τα πρώτα ευτυχισμενα μου γεννέθλια μετά απο χρόνια, γιατί ειναι εκει και με αόρατο μαγικό ραβδί τα κάνουν ολα ομορφα. Κάθονται δεξιά μου και αριστερά μου και εχουν ενα καλο λόγο για μένα.
καλα εντάξει, εχουν και μια κριτική, οκ ! μην βαράτε. Καλά κάνουν. Πολύ καλα κάνουν. Με βάζουν σε διαδικασία σκέψης, την οποία δεν έχω και δεν θέλω να έχω. Μου επισημαινουν τα καλα και τα κακά μου, με εναν ιδιαίτερο γλυκό τρόπο, με μαλώνουν με τόση αγάπη που δεν μπορώ να αρνηθώ σε κανενός το χαμόγελο και την ματιά. 

Ειναι οι Μίμηδές μου. Πάει και τελειωσε. 

Η Ζουζουνα είναι οικογένεια, ακούω κάποια στιγμή πίσω απο την πλάτη μου και γυρίζω απορώντας και τον κοιτώ. Μα έχει δικιο. Είναι η οικογένειά μου. Πάει και τελειωσε, λέμε.

Είναι δώρο Θεού ! Οτι καλυτερο μπορούσε να μου στείλει ο Θεός, γιατί ο Μίμης, στέρησε μόνος τους την ζωή του απο εμάς. Δεν τον πήρε ο Θεός, μην γελιόμαστε... δεν ήθελε να ζήσει. Τώρα αν πήγε κατά Θεό μεριά.. άλλος λόγος.

Και ο Θεός, μου έστειλε Αυτούς ως ΔΩΡΟ. 
Είναι που λεμε "ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ".. αυτό ακριβώς. 
Οπως το λεμε. Ακουμπά και κουμπώνει η παρομοίωση πάνω τους.

Θέλετε κι άλλα? Τι βούρλα Χριστέ μου. Δεν καταλάβατε ακόμη για ποιούς μιλώ? τι διαβάζεις τόση ώρα.

Ο Βλού μου και ο άλλος. Ο Μυστήριος. Μα τι Μυστήριος. Αυτός ειναι το άλλο μισό του εαυτού μου. Μοιαζουμεεεεε, ο θεός να σε φυλάει απο το δίδυμο μας.  
Ο Βλού, ειναι το ζύγι μου. Μια ματιά του φτάνει και ξέρω. Παρακολουθεί σιωπηλός και την βόμβα την έχει κατω απο το βλέφαρο. Ενίοτε κατεβαινει και παρακάτω και εκστομίζεται. Μα ειναι τόσο γλυκός ο τρόπος που τα λέει, που τα ξεχνώ ολα και επανέρχομαι. 

αυτά. Δώρο άλλο δεν θέλω κυριε Βλού μου. Μου φτάνεις εσύ! καλαααααα και ο άλλος.. εντάξει, διότι ποιος με γλυτώνει απο την γλώσσα του. Μελι στάζει....χα χα χα σαν να σε βλέπω!!!! και σε είδα.... γιατι ήσυχη δεν κάθομαι....

κι επειδή τους αγαπώ πολύ, θα σας πω τι καρτσικλιά εκανα, άλλη ώρα. Οχι που θα καθόμουν ήσυχη!!!

28 σχόλια:

  1. είσαι απίστευτη όμως... φιλί τεράστιο από τον νεοΜίμη σου λοιπόν και σε ευχαριστώ για όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααααααααααααα! δε θα μου πάρεις εσύ το δώρο!
    σικέ σικέ σικέ σικέ!

    χαχαχαχα
    θα σας κανονίσω αμφότερη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω? απίστευτη?
    εγω απίστευτη?
    μμμμ! μόνο τρελλή!
    σε φιλώ !
    κι ευχαριστώ Γιάννη μου που εισαι δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Νάσια το δώρο δεν θα το πάρω.. εχω ΔΩΡΑ, ειμαι εκτός συναγωνισμού.
    μια εκπομπή μαζί του, προσπαθώ να πάρω, αλλα... δεν.. !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρή Νάσια, γμ την φιλολογια μου μέσα. Η οικογένεια ειναι τριμελής. Θα έρθει ο Μυστήριος να μας βαρέσει ολους μαζι, τι αμφότερη!!!!
    και οχι δεν ειναι σικέ λεμε.... ξαφνικό ηταν.. και του την έφερα!!! one more time.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς έτσι... άλλη μια φορά, που να τα δει κι ο Μυστήριος που λες...

      Διαγραφή
  6. μα το έγραψα έτσι γιατί σας νιώθω σαν μια οικογένεια...για να τονίσω την ισχύ της! εσκεμμένο ,αλλά πού να το καταλάβεις!
    και στο εξής θα επισημαίνω ΟΛΑ τα λάθη σου! αμέ! που θες να μου πάρεις το βραβείο,ύπουλη γυνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, έχω πέσει κάτω και με τις δυο σας, πάω γιατί δεν λέει κι απόλυση Χριστουγεννιάτικα...

      Διαγραφή
    2. και δεν ξέρω κ. Βλου μου ,αν το παρατηρήσατε ,από εμένα είδε την ανάρτησή σας , όχι από εσάς....αφήνω στην κρίση σας να το αξιολογήσετε!

      Διαγραφή
  7. @ Νάσια...δεν ανοίγει σ' λέω. με τίποτα....

    @ Βλού !!! ειπε περίμενε πριν απο κανα διωρο και τον έχασα... λες?

    @Νάσια.... ούτε και ειδα το η. το έγραψα ομως έτσι. εχω και δουλειά, γράφω και γρήγορα....μμμμμμμ εντάξει.. θα δεις κι εσύ τι θα πάθεις. τρίβω τα χέρια και γελώ πίσω απο την πλάτη σου!!!!
    εγώ γυνή? δεν ειμαστεκαλαχριστουγεννιάτικολεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Βλου, μαζέψου κι εσύ, δεν πέρασα και λίγα την άλλη φορά! άντε!
    χριστουγεννιάτικο, να φύγω ήσυχη...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Νάσια, οσο κι αν γλυψ, ο Βλού ειναι αδέκαστος, οχι αυτό τοχε ο Κατράκης στις ταινίες, κάτσε να βρω τη λέξη... αμεριστος, οχι αυτό το έχει ο ενθουσιασμός, απολυτος, οχι αυτό το έχει ο βλαμένος.
    Δίκαιος. αυτό ειναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωχ για ποιόν χτυπάει η καμπάνα; Δίκαιος; Μήπως κάνατε λάθος στον τόνο; Βλαμένος; Έχει και ενθουσιασμό; Πιανού θα καέι η γούνα του;
    Καλά γενέθλια να περνάς
    και ας μην μας αγάπάς;
    Χαρά πολύ να έχεις στην ζωή
    με έναν ήρωα Μίμη με αγαλματιένο κορμί!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καταρχην συγκινηθηκα πολυ...και κατα δευτερον,τα θυμαμαι εκεινα τα γενεθλια,με εκεινη την αθλια τουρτα,που ουτε να την θυμαμαι δεν θελω!!!!!

    φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Δικαιε, δεν κανω λάθος!!! ΔΙάβασε απο την αρχή κι οχι σκόρπια σχολια δω κι εκει. αντε και ρίμαρα πάλι
    !!!!
    ναι ναι μερσί, άλλ' αντ'΄άλλα τα μεγάλα της παρασκευής το γάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Λεκανοχριστίνα. Ηταν εκεινα τα γεννέθλια που μου έφερες αυτό που χρόνια λαχταρούσα.
    χα! πως τόγραψα έτσι, άντε να διαβάζει γκόμενος να ξεκαθαρίζει μετά με το μαχαίρι των χόρτων....

    Την θήκη του μανικιούρ, με την οποία ειμαι δίπλα ολη μέρα!!!!
    Ειχαν οι θειες, να εξηγήσουμε στο πόπολο γιατι δεν θα καταλάβει και θα μας πρήξει τι και πως.
    Μια θήκη μανικιουρ, ειχαν οι θείες μου και διάφορα τετοια οι αδελφάδες της μητρός ναι. Και ζήλευα.


    Οπότε στα 51 την απόκτησα. Μου την εφερε αυτό το τέρας η Λεκανίτσα!!!!
    μάκια !

    αει μαρή που συγκινήθηκες. Δεν ειχες λεκάνη να μαζέψεις τα ζουμιά σε μπουκαλάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για αυό μου αρέσεις που δεν κρύβεσαι πίσω απο το δάκτυλ\α σου! Και τα λές χύμα και τσουβαλάτα. Δηλαδή σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους το χάος! Εξάλου για αυτό είμαι εδω μέσα για να σε πειράζω, να φτιάχνει το κέφι σου, να αγριεύεις και να μας βάζεις προβλήματα για δύσκολους λύτες!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν μπορώ να πω αν είναι δώρο Θεού, αλλά πράγματι είναι το καλύτερο δώρο. Η φιλία του Βλου σου. Και του άλλου, δεν λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ηρωα, που να κρυφτώ,η γυναίκα, χωράω? δεν χωράω. Ζε σουί τροφαντή. Και εισαι και σε νηστεία τι σου λεω.
    Ευτυχώς που ελυσες !!! αντε ν' αράξουμε!
    φιλιά!

    * κοίτα, πως με κάνετε να στελνω φιλιά να παρεξηγηθώ να με κυνηγά η παντόφλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ κυριΑΘΗΝΑΜΟΥ, τι εννοείς. Πως ειναι το Ζεβζεβούλ δώρο? Οκ, της ανωτέρας δυνάμεως που συνομότισε. Σε κάλυψα? ουφ.. κι εσύ !
    ναι ναι ειναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το καλύτερο πράγμα είναι η φιλία, λίγο σπάνια στης μέρες μας γιατί οι άνθρωποι έχουν γίνει πονηροί και συμφεροντολόγοι!.
    Καλός στα μαθηματικά είμαι καλός στο να λύνω τους γρίφους της Ζουζούνας για δύσκολους λύτες όχι; Μια βοήθεια πλειζ;

    Ποιος κακός άνθρωπος είπε ότι είσαι γεματούλα μια χαρά είσαι, απλώς σε παχαίνει ο φακός εσένα και την Ρία την ψηλώνει!!

    Να βγω έξω γιατί βρέχει παντόφλες; Ναι σίγουρα να μην με πάρει και καμία γιατί μια με πήρε λίγο ξώφαλτσα!

    Καλησπέρα καλό καφεδάκι και καλό απόγευμα να έχεις
    Ο μικρός ο ήρωας που δεν μεγαλώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δε θα διαφωνήσω. είναι πράγματι και οι δυο κούκλοι, πανέξυπνοι, ευγενικοί, δίκαιοι, δοτικοί, ειλικρινείς, τρυφεροί και γλυκήτατοι.
    είναι όντως δώρα θεού.

    ζουζούνα, σ' αγαπούσε πολύ ο θείος μίμης για να σου στείλει αυτά τα παλικάρια να τον αντικαταστήσουν. σε φρόντισε με τον καλύτερο τρόπο ώστε να μετριάσει, αν μπορεί να γίνει αυτό, την έλλειψη τη δική του!

    φιλιά μαρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηρωα, τα πάχη μου τα κάλλη μου!!!! το ξες? αυτό
    !!!!
    καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ρία, δεν μ' αφορά η αποψη κανενός. Τι γλυψιμο είναι αυτό...Εμενα ειναι η οικογένειά μου! πάει και τελειωσε! Και ειμαι Λέαινα, αν μου την πειράξει κανείς!

    Ο Μίμης, με μεγάλωσε, με ανάστησε γιατί ελειπε ο πατέρας, ξενύχτησε για μένα και επαθε μελαγχολία γεροντική και θέλησε να φύγει. Δεν μου έστειλε τίποτα.
    Ηρθε δώρο Θεου, ή ανώτερης δύναμης, οπως θέτε πείτε το.
    Απλά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κι επειδή εμενα ποιός με αντιλαμβάνεται δεν ξέρω... φανερό τοις πάσι...
    Τους φίλους μου, τους έχω στην καρδιά μου. Φέρομαι μονο δεν εχω επιθετα γι αυτούς και δεν τα χρειάζονται και δεν υπάρχουν. ΕΙναι φτωχές οι λέξεις να καθορίσουν τους ανθρώπους και τα συναισθήματά τους.
    Ετσι συμβαίνει και με την οικογένεια.
    Κι επειδή διατηρώ τις παλιές μου φιλίες, που ειναι οικογένεια έτσι κι αλλιώς, όποιος έρχεται για να μεινει, οικογένεια λογίζεται
    Και οποιος δεν κατάλαβε ακόμα. γράφω για μενα.....δεν έχω ανάγκη να μου πει κανεις ποιός ειναι ο άνθρωπος που ειναι δίπλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άι σιχτίρ!!!

    Καλά κάνω και δεν μπαίνω στα ιστολόγια, κοντοζυγώνουν και Χριστούγεννα.

    υγ εγώ σου μοιάζω? Χμ!!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ναι δεν βλέπεις τα χάλια σου? χα χα χα χα χα χα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καληςπέρα από Ισπανία. Πολύ διασλεδαστικό το κείμενο σου!!! Φιλιά πολλά και καφεδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.