Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

βζωνακ !!!

Πάρε τσολιά, πάρε φουστανέλλα... 400 τριγωνα .. οχι πανοράματος παιδί μου. σύνελθε... φουστοτρίγωνα...

Ιγώ μι γω, βζουνάκι γοργό, κλκπ που η Αννα Καλουτά, τραγουδούσε στα νιάτα της. Και ασχέτως όλων μια φωτό στις Καρυάτιδες, οσο ήταν ακόμα εκει, δεν εβλαψε ποτέ κανεναν.
Πάρε Καρυάτιδες !!!!
Η προο προο γιαγιά.. καθιστή. Η προ γιαγιά με τα σκούρα αριστερά της, πίσω η γιαγιά μου η Ελένη και ξεκούδουνη η θεια Ωραια.. ονομα μην πράμα.. μη χ@@@ κοίτα ομορφιά και μετά μου λενε γιατι δεν παντρεύτηκε.. Γενικώς άσχημες ειναι αλλα τος παν. Είχαν ομορφους άνδρες !!!! οσες είχαν κι οσους ξέρουμε και γενικά οι άνδρες στο σόι ομορφοι βγαινανε. 
Τσαντολίνα και ομπρελίνα σικάτα..
δεν θυμάμαι και την ημερομηνια... το 25? το 23? προσφάτως αντιλαμβάνεστε!

ρε την εχω ξαναβάλει, ποστάρω στο φεις και δεν θυμάμαι τίποτα. ναι αλλα τους παίδαρους απο πάνω δεν τους εχω βάλει...

5 σχόλια:

  1. Καρυάτιδες αρχαιες και νεότερες,ωραιος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτά είναι κειμήλια φιλενάδα.
    και άσε ομορφιές και μόδες.
    όμορφια είναι η ίδια η φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εχω πολλά. Οχι ολα τα κοιτάμε γιατί με την μόδα, μέσα απο τους αιώνες, που ήδη εχουμε τρεις αιώνες φωτογραφιών, μαθαίνουμε. οσο για την ομορφιά. Εχουμε κι άλλο σοϊ, ομορφότερο, γιατι να το κρύψωμεν!!!!

      Διαγραφή
  3. Πάντως εσύ πήρες από το άλλο σόι. Το ομορφότερο! Διότι είσαι ωραία κυρία! Γιατί να το κρύψωμεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.