Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013

ζάρια στα μπαζάρια

Ειμαι αντιμπαζαρική, οπως και πολλά αντί ακόμη. Το γνωρίζουν ολοι. 

Γιατί ντε και καλα, πρέπει να πάω σε μπαζάρ να πάρω το κατι τις μου, για τις γιορτές να ενισχύσω ντε και καλα τον σύλλογο Αμπλαούμπλατούμπλε, δεν γνωρίζω επίσης και δεν μ' ενδιαφέρει να γνωρίσω. 
Εχω άποψη για καθε σύλλογο... είδαμε.. πως συμπεριφέρθηκαν οταν τους χαρίσαμε τις χειροτεχνίες της θείας Δέσποινας της συγχωρεμένης... αει μην μου το ανοίγετε...θα μου πεις ενα παράδειγμα. εχω πολλά. 

Μου αρέσει να σουλατσάρω στις βιτρίνες της Ευρώπης προ Χριστουγέννωνε και να περνάω καλα. Τι εχει το κέντρο μας δηλαδή για να ζηλέψω.. άσε με.... ! δεν θέλω. ποτέ δεν ήθελα. Κι είμαστε πολλοί.. δεν ειμαι μια, στόματα κλειστά.  

Αυτη η μπαζαρομόδα, δεν ξέρω πως μας προέκυψε, την αντιγράψαμε βεβαίως απο την Αμερική. Οκ, και κάθε κυρία που σέβεται τον εαυτό της, οργανώνει ενα μπαζάρι. Εντάξει, είπα πως φιλευσπλαχνοι δεν ειμαστε μόνο τις παραμονές των εορτών. Και γιατι να γινουμε. Πεινάνε τόσοι πολλοι που.... και εχουν ανάγκη πιά τόσοι πολλοί που...οι κυρίες το χαβά τους. Οταν κάνουν έργο μερικοί ολο το χρόνο, είδηση δεν παίρνεις.... άσε με. Και με την διαφήμηση.. διαμαρτύρομαι. Επίσης διαμαρτύρομαι και με την κάθε μια που κανει κάτι και το πουλά, άλλη ιστορία...

Εγώ στας Ευρώπας. βορείως στο κρυο, οσο πιο κρύο τόσο καλυτερα. Ο χειμώνας ειναι γι αυτά και οι χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις απο την Ευρώπη δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τις εδώ. Μην τρελλαθούμε τώρα.!!!! και δεν τις αλλάζω, οταν μπορώ. Αν ειμαι εδώ, ειμαι μες την γκρίνια και τις βρισιές. Τολμα να τηλεφωνήσεις γιορτές να δεις τι παθαινεις. Εεε, εεε εεε !!! χα χα χα 
Δεν πάω στην άνω Αγουλινίτσα παιδί μου να διακοπεύσω... έλεος...ούτε πηγα ποτέ. Δεν εχω χωριό. Και δεν μ' αρέσει η Ελλάδα. Ειμαι και αντιελλαδική, που λέγαμε...

Εγώ θέλω να ξεκουράζομαι και το σπίτι γιορτάζει χριστούγεννα και πρωτοχρονιά. Θα μου πεις μην μιλάς, θα πεθάνουν και δεν θα γιορτάζει τίποτα. θα εχω σύνταξη τότε και εχω ιδέες τι θα κάνω. Κοίτα, οι ιδεές δεν μου λείπουν κουρασμένη ειμαι.

Ετσι δεν θα τριγυρίσω στα μπαζάρια του κέντρου, ούτε καν του απόκεντρου. Α, μ' αρέσουν αλλα εμένα.. δεν με βρίσκεις ομως πουθενά!!!! αυτό να λέγεται. Οπου φυσεί!!!!

Οταν εμεις κάναμε διάφορα στα νιάτα μας.. ειμαστε γιομάτοι απο όλα... αυτό λεγαμε εχθες με μια φίλη. Κορεσμός. δεν ζηλεψαμε και δεν ζηλευουμε τίποτα.. Μόνο να περνά η ώρα καλα!!!! Και με το ξεποδάριασμα και τις μαλακιες παντός είδους, δεν περνάς κυρά Μαρια, δεν περνάς περνάς!.

Η μάνα λέει πως δεν έχουμε δει κατοχή να εκτιμήσουμε. Οκ, δεν είδαμε, σκοτώστε μας. 

10 σχόλια:

  1. Άχου! Τι χαριτωμένη γρίνια που βγάζεις κατά τον εορταστικό μήνα Δεκέμβριο!
    Καλά που μου το θύμισες, για να κάνω κι εγώ γρίνια, γιατί από μόνη μου ούτε μου πέρασε από το νου!
    Χτυπώ το πόδι ρυθμικά στο πάτωμα, βάζω το χέρι στη μέση και παριστάνοντας τη στάμνα ξεκινώ: Μήηηηηηηηηηηηηηητσοοοοοοοοοοοοοοοο, για έλα που θέλω κάτι να σου πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ ενώ τους άλλους μήνες, είδες τι καλη που ειμαι!!!

      Διαγραφή
    2. Γιατί εγώ; Εγώ δεν είμαι;

      Μήηηηηηηηηηηηητσοοοοοοοοοοοοο... Τι σου είπα; Γιατί κωφεύεις;

      Μα βρε Ζουζούνα, να μην με ακούει αυτός ο άνθρωπος; ένα δράμα ζω!

      Διαγραφή
  2. φιλενάδα, χρονιάρες μέρες πλησιάζουν. άσε τη γκρίνια. πες μας τι σου αρέσει να κάνεις. τι δώρα σου αρέσει να λαμβάνεις.
    τέτοια όμορφα και ΄καθόλου μίζερα. μιζέρια υπάρχει παντού. ας μη χαλάμε τη διάθεσή μας...

    φιλιά μαρή, γύρισα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τις χρονιάρες γκρινιάζω και μ' αρέσει πολύ!
      Δώρα οποιος δεν μου κανει διαγράφεται!!!!!
      και το δώρο θέλει φαντασία.
      ααα οχι, εγω δεν γκρινιάζω οπως οι άλλοι. Σκοτώνω απλά τις γιορτές !!!
      γυρισες αλλα το τηλέφωνο δεν το ξέρεις !

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. γι άλλους τα ντόρτια κι οι διπλές και γ' άλλους οι εξάρες, κυρ Βάντη μοΥ!

      Διαγραφή
  4. Ζεις όπως νοιώθεις καλά Ζουζούνα μου και αυτό είναι το ζητούμενο
    Καλό μήνα είπα , ε ξαναλέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάααααντα!!!
      καλε ειπες! ειπαμε τριάντα φορές η καθεμιά μας!!! χα χα χα !! κι εδώ κι εκει και παραπέρα!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.