Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Οι πρώην του νυν και αει και εις..... ανώτερα !



Κοίτα τώρα... κι ύστερα λενε πως φταίω εγω.

Ηταν ενας αρραβώνας, που δεν θυμάμαι μα την αγία Μαντόνα, γιατί διαλύθηκε. Κι οποιος θυμάται ας σωπάσει τώρα.

Ηταν ενας αρραβώνας, ολο μέλια και ζάχαρες. Ολο συννεφάκια και υπονοούμενα. Τον ζήσαμεεεεεε, σε ολο του το μεγαλειο. Με ολες τις χάρες και τις απόχαρες. πως λέμε τ' απόνερα? αυτό ενα πράμμα. 

Μας ειχαν πρήξει το συκώτι αμφότεροι οι ενδιαφερόμενοι. Είχαμε κολλήσει παντού μαρμελάδες ολων των εποχικών φρούτων και δεν ξεκολλάγαμε. Είχαμε να πιάσουμε ακουστικό, απο την πολυλογία τους, κύριος ειδε απο πότενες. Μπαινοβγαινανε ο ενας στο μπλογκ του άλλου (ναιιι μπλογκάδες τους ξέτε) σαν να εμπαιναν στο σπίτι τους. Και δως του αγάπες και σιρόπια και δώς του κατσαρόλες και κουλουράκια. Ειχαμε μάθει απόξω τι ζηταγε αυτος προίκα και τι έδινε αυτή και ολο της το σόι, προκειμένου να την πάρει κάποιος.... ο αυτός συγκεκριμενα δηλαδή.. λινκ δεν θα βάλω ξέρεις. 

Στρωθήκαμε ενα βράδυ κι αρχηνίσαμε τις ετοιμασίες. Πως θα εμφανιστούμε? Ετοιμάσαμε κουμπάρους, ετοιμάσαμε δαντέλες, ετοιμάσαμε στέφανα και λαμπάδες, κομποζάραμε τις πατούσες μας και στηθήκαμε περιμενοντας το μοιρ.οχι τον μυστήριο. Μυστήριο αμα ειδες εσύ, εμεις δεν ειδαμε.
Κριιιιμα και ειχε καταφθάσει πανάκριβη γκιπουρ και μεταξωτό απο την Κινα.


Ξαφνικά κάτι καφάσια μπήκαν στο μεση, με εσπεριδοειδή ναι και γινανε δυο πρωην. 


και το τηρούν το πρωην ως τίτλο τιμής. Πως λεμε Δεσποινις στα 85? ενα τέτοιο πράμα.!


και απο ημερών... εχω στηθεί και πίνω καφέ δίπλα στην πρώην. Να στην λέω έτσι να καταλάβεις. Που με τα δόντια την κράταγα, ήθελε να κατέβει στο υπόγειο να παίξει την Ηλέκτρα. Αχ.. τι τράβηξα. 
 Που αντί να με κοιτά προς τα δεξιά, που καθόμουν, η μουλάρα ολο αριστερά στο παράθυρο κοιτούσε. Που καφέ δεν ήπια, κουβέντα δεν εσταύρωσα μαζί της. Μόνο κάποια στιγμή μου απήφθηνε το λόγο, με στυλ μοιραιο μισοπεθαμένο. "Θαρθει κι ο πρωην έμαθα".... αφού ηξερες μαρη, τι ρωταγες εμενα...
Εγνεψα ενα "ξέρω και δεν ξέρω"... και ανακάθισα.

Υστερα που λες, με μετακίνησε στη θέση της και κάθισε ντάλα θέση παράθυρο, δεν θυμαμαι με πια φτηνή δικαιολογία. Μετετέθην η Ζουζουνα, μπρος στην βαριά κι ασύρτικη φωνή της, και ξαφνου, εκει που κοιταζόμαστε, δηλαδή αυτη΄κοιτούσε έξω κι εγώ κοιτούσα γύρω... βλέπω ν' ανθεί ενα χαμόγελο ΝΑΑΑΑΑ με το συμπάθιο πάντα, μέχρι τ' αυτιά και να χάσκει ο στόμας της.

Τα μάτια άνοιξαν.. διότι ηταν ημίκλειστα και ο τσιγάρος, επεσε απο το χέρι της 'Ηρθεεεεεεε" αναφώνησε με φωνή βαθιά και βραχνή σου ειπα.

Και μας ξέχασε. Σορόπιασε, μέλιασε, κοίταγε αυτόν και τράβαγε βίντεο την άλλη, καθόταν δίπλα του και τριβόταν. φιλιόσαντε.. α παπα, τι σκηνές ζησαμε δεν περιγράφεται. Σαν να μην υπήρχαμε ενα πράμα ομως. Σαν να μην μας έβλεπαν ενα δεύτερο? Αυτο το "απαξιώνω, ειμαι εδώ ΜΟΝΟ για τον πρωην/την πρωην" ενα πράμμα. Οτι να σου πω ειναι λίγο.
Σάλια μάλιααααα, αηδίες. Ηταν μπροστά μου, οσο κι αν ηθελα να αποφυγω, τους έβλεπα στο πλάνο μου. Που να πάω, παρακολουθουσα κάτι η χριστιανή.

Να ειδεις η μουλάρα, χαμόγελο. Να δεις νάζια και κόνξες. Ούτε η Καρέζη. Καλυτερη. Να δεις πως τον άναβε.. τον αναπτήρα και τον κοίταγε λάγνα που φύσαγε τον καπνο προς τα πάνω. 


Ετσι μαρή ειναι οι πρωην? Γιατί εχω δει πρωην και πρώην. 

και αφού ειδαμαν κι επάθαμαν να ξεκολλήσουμε απο το μέλι, πουχε φθάσει στον αστράγαλό μας... ειδαμε και να την αγκαλιάζει, καταμεσης του δρόμου, κυρια μου, να περπατάνε μαζι. Αυτό δεν το πρόλαβα παρά με τα μάτια. Δεν το κινηματογράφησα. Εγυρε πάνω τουυυυυυ, ακούμπησε και σιγοπερπατούσε. Εμεις απο πίσωωωω ξεράσογλου, αλλα κρατιόμαστε. Ο άλλος, μπροστά στον κόσμο του....!

Εδωσε ο Θεός κι αναπνεύσαμε και φάγαμε το ψαράκι μας.... ήρθε εκεινη η αποφράς ημέρα που ξαναβρεθήκαμε. 

Δυο τσουλες ήρθαν. Αυτή και η πρωην σε συσκευασία του ενός. Της μιάς, τέλος παντων κατάλαβες.

Και στρώθηκε, που αλλού? επι του καναπέως μου, ασφαλώς. Γιατί? γιατι αμα ήταν στην μονή καρέκλα πως θα καθόταν ο  άλλος δίπλα της? ο πρωην ντε... τι ποιός!!! κι εσύ. 
Αμα ειναι μανα μου να καθίσει και στο μπράτσο της πολυθρονος θα κάτσει, για νάναι δίπλα σου, που λεει ο λόγος. Δεν χρειάζεται να είσαι επι του καναπέως.... εντάξει? αλλα.. αει μην το ανοίξω τώρα... κι επειδή εισαι μικρή ακόμα,πάρε κανα ιδιαίτερο μάθημα μπας κι ανοίξει ο μυαλός!!!!!. 

και... ελα να σου πω τώρα μεταξύ μας, αυτός κράταγε εναν αναπτή..εναν χαρακτήρα, απο την αηδία οτι θέλω γράφω. Εναν χαρακτήρα και καθισε μακριά και καλα. Πηραν καφέ, πήραν γλυκό, γκρίνια ο πρωην, ολα του φταιγανε.... ως που... στη χώνεψη..... κοίτα...

Αυτό το τράβηξα....

Ειναι κι αυτός μια πρωην σουπιά.. μμμμ! κάθισε ευκαιρίας δοθησομένης, δηθεν τυχαια επι του καναπέως και ακούμπησε στο μπράτσο της... 
Τάχα μου αυτή τραβιέται. Αυτός χυμενος σαν λουκουμάς, πάνω της, της δείχνει... ξέρω γω τι. Αυτή με νάζι το κεφάλι σκυμενο και τα χέρια δεμενα. Η τσούλα και καλα! 

οχι θα το άφηνα το ενσταντανέ, που θάχουμε γάμους καμμιά ωρα, δεν θα καλεστούμε και θα μας την πούνε κι απο πάνω.

Καλε μπροστά στα μάτια μας, οι πρωην. Αντιλαμβάνεσαι πως δεν χωνέψαμε, ευτυχώς που ειχαμε σόδες και κοκες κόλες. 

Πρωην σου λεει ο άλλος. Ετσι ειναι οι πρωην? οχι γιατί εχουμε κι έχουμε δει... πρωην!!! τουτοδαναυτο της τσουλός, ουτε και το είχαμε φανταστεί....

!


ουφ τα ειπα και ξεθύμανα!!!! οι πρωην.... πφ... !!!







43 σχόλια:

  1. φτου σκόρδα! μάζεψε μέλι να φτιάξουμε μελομακάρονα!

    πού να'ναι ο πρώην μου τώρα;;
    ααααααχχχχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ απαντήσεις δεν ανοίγουν, καλημέρα
    εχω 7 πρωην... μη χειρότερα... που θα ανησυχήσω...
    μάζεψα μάζεψα, εχω σειρά απο φωτός !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαντάζομαι τη χαρά τους που σε έχουν φίλη! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. χα χα χα ειναι να μην μ' αγαπήσει ο κόσμος εμενα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. α δεν την ξέρεις κουμπαρούλα, εσύ είσαι της ηθικής ούτως ή άλλως...

      Διαγραφή
    2. αχ,κουμπαρουλη,αυτο ξαναπες το!

      Διαγραφή
    3. @BLUEPRINTS
      Μα φυσικά είναι της ηθικής η Λεκάνα. Τι την πέρασες ανεκπλήρωτο; Καμιά του σκοινιού και του παλουκιού;

      Διαγραφή
  5. έλεος κορίτσι μου! δεν μπορώ να χαχανίζω στη δουλειά. ρεζίλι θα γίνω!
    γράψτα λιγότερο παραστατικά πια. ούτε ρεπορτάζ να έκανες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Christina, εσύ να μην παραδειγματίζεσαι απο αυτες τις τσούλες. Συ, κορίτσι απο σπίτι χωρίς να ξέρεις πλέξιμο δεν εισαι για τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελειωμένη τσούλα η τύπισσα!!!χοχοοοχ

      πόσο θα θέλα να σε είχα εδώ τώρα να σου έκανα παντομίμα!!!χοοχοχοχο

      Διαγραφή
  7. @Ρια, σε παρακαλω πολυ, που δεν θα χαχανίζεις !!! να το διαβάσεις και στους άλλους να κάνουν κέφι! δεν δαύτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Christina, την βλέπω την παντομίμα. Μπροστά μου, κι εσένα μαζι.!!!! ορκίζομαι και γελώ διάπλατα και με κοιτά ο κόσμος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ότι πρέπει για αρχή διαβάσματος από την εργασία μου, καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε μανία με τους πρώην και τα σιρόπια και το κόλημα με τους πρώην κλπ τι άλλο να γράψω ο καψερός;
    Δεν είμαι πρώην
    δεν θα γίνω πρώην
    Δεν με πειράζει
    που σε πειράζει!

    Γράφω κουταμάρες
    άρες μάρες
    Μα σ αγαπώ
    στον ύπνο μου εγώ!

    Και αν δεν με θες
    όπως εχθές
    θα ηρεμήσεις
    όπως προχθές!

    Σκισε την γάτα
    γίνε σκληρός
    Είσαι ο Γιώργος
    ο τρομερός!

    Δεν μεγαλώνεις ποτέ
    δεν χρειάζεται
    Είσαι παιδί
    και κάθεσαι

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια
    Μικρός ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Βλού μου, δεν ανοίγουν οι απαντήσεις.. δεν. θα ξεφωνήσω.
    χαιρομαι που ξεκινησε καλα η μέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Μικρέ Ηρωα, τα λογια ειναι περιταααααααααα χα χα χα
    ευχαριστώ για την ρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ δεν τον πιστευω τον μικρό ήρωα πως δεν εγινε πρωην ποτέ!
    για να θυμηθεί καλύτερα και να μας απαντησει με ποιηματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Νασια, θα σου έλεγα κι εσένα τώρα.. αλλα εχε χαρη πορχωνται Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι παρών
    δεν ειναι παρελθόν
    ειναι εδώ
    για μένα μόνο

    Ερχεται φεύγει
    και συ ζηλευεις
    και τον γυρεύεις
    και μαγειρεύεις !

    ασε μας ρε Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ κυρία Νάσια δεν θα γίνω πρώην πότε στην ζωή μου!
    Μια γυναίκα με αγάπησε μια παντρεύτηκα την ίδια φυσικά και αν με διώξει με άλλη δεν πάω!! Αλλη γυνάικα στα σκέλια μου δεν θα βάλω θα πάω μοναχός στο Άγιος Όρος!
    Είμαι αετός εγώ και χελιδόνι ένα ταίρι έχω και δεν αγαπάω την μια σήμερα την άλλη αύριο και αυτό έχω μάθει και στην κόρη μου!
    Δεν πάιζουν με αυτά τα πράγματα!
    Μικρος Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο μικρέ ήρωα!
      να είστε πάντα μαζί ,γιατί δεν μπορούμε να σας επισκεπτόμαστε στο Αγιο Όρος!

      Διαγραφή
  17. Έχω πέσει λιπόθυμος!!!

    Ούτε μπροστά να βρισκόμουν χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Νάσια την πήρες την απάντηση. !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίδιος ο δρακούλης μου ο μικρός ήρωας!
      μα πού τα λένε αυτά;( πως θα μονάσουν)....κι εγω σίγουρα καλόγρια θα γινω αν τον χασω,χτύπα ξύλο!
      πάω να ψαξω για μοναστήρι!

      Διαγραφή
  19. @Παύλο, άντε πήραμε σβάρνα τα ιστολόγια τώρα?
    και πέφτουμε λιπόθυμοι και αντε μετά να μου ζητάτε και τα ρέστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι με λες τωρα!:) Όσο παραστατικά και να τα'γραψες,ούτε που κατάλαβα,ευτυχώς δηλαδή:), απλώς απολαμβανω το γελιο που σκόρπισες στους κατεχοντες σχολιαστές:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και αν σου κάνει εντύπωση η απάντηση μου ίσως δεν έχετε καταλάβει την λέξη αγάπη τη σημαίνει! Δυστηχώς έχουμε καταντήση να σημαίνει η λέξη έρωτας το κάνω σεξ και δεν είναι έτσι!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Vad, καλα, δεν θα σε παρεξηγήσουν οι εμπλεκόμενοι φαντάζομαι, ούτε καν εγώ.
    χαιρομαι να χαμογελάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Γεώργιε, Μικρέ μου Ήρωα. Εγώ δεν μπορώ μ' εναν άνθρωπο. Θέλω εναλλαγή προσώπων. Βαριέμαι γρήγορα..... μα πάρα πολύ γρήγορα.
    και σ' οποιον αρέσω. εσύ στο Ορος, εγώ στην παραλία. ετσι κι αλλιώς οι στερημένοι μου στερουν το Ορος.. οπότε επιλογή δεν έχω.
    Μπορώ ως νοήμων να κατανοήσω τι εστί ποιό, αλίμονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βαριέσαι γρήγορα; Αμφιβάλω πολύ για αυτό, απλώς ο άλλος δεν είναι αυτό που φένετε και κρύβεται εκτός και φοβάσαι της δεσμέψεις και της υποχρεώσεις που απορέωνται απο αυτές!
    Όσο για το στερημένο που λες καλύτερα μόνοι τους εκεί παρά μέσα στον κόσμο εξάλου πυρ γυνή και θάλασσα!
    Για σε όποιον αρέσω δική σου γνώμη είναι αυτή εγώ άλλη έχω στην ζωή μου!
    Τέλος για να μην σε κουράζω θα σου πω αυτό που λέω στο παιδί μου: όχι ότι θελεις αλλά ότι πρέπει να κάνεις!
    Μικρός Ήρωας
    Προσοχή το ότι πρέπει δεν είναι ότι θέλουν και ότι κάνουν οι άλλοι αλλά το σωστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΣΤΑ 53 ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΆ
    ΕΜΕΝΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΕΠΕΙ. ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΒΑΖΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
    ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΩ
    ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΩ
    ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.....ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΜΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ. ΑΠΟ ... ΚΑΙ ΠΑΝΩ......
    ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΔΕΥΣΜΕΥΣΕΙς ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΕΣ. ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΖΩ.
    ΟΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
    ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ. ΑΣ ΣΩΠΑΣΟΥΝ.
    ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΩ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΩΚΟΙΛΩ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ.
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΜΕ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΚΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ.. ΑΚΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ. ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΕ ! ΑΜΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΗΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΓΕΛΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ....

    ΟΡΙΣΤΕ ΜΑΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΝΕΝΟΣ. ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.

    ΕΔΩ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΦΘΑΣΕ ΕΔΩ.
    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΛΟΥ ΜΟΥ.
    ΜΗΝ ΔΩ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΑΡΚΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ρε ΝΆΣΙΑ, βρήκες μοναστήρι, τόση ώρα ψάχνεις?
    αντε κι εχουν σειρά κι άλλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Χριστίνα, ριξε μια παντομίμα για το ΟΡΟΣ, σε παρακαλω, γιατί δεν άκουσα καλα!!!!! και εδω ειμαι και σε βλέπω.......!~!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η τελευταια κουβέντα δική μου λέμε , ναι Βλου? ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟ ΟΡΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΝΟΣΟΥΝ ... ΣΕ ΞΕΣΚΕΠΑΣΑΜΕ....
    ΕΙΧΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ (ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ) ΜΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΙ ΕΠΑΝΩ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. .... ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΙΕΡΩΜΕΝΩΝ.

    .
    Αφήστε με λίγο ακόμη, θα πω κι άλλα, αλλα εχω και καφε το απόγευμα, δεν θα μεινω εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχεις λάθος άποψη για μένα!
    Κακώς εκνευρίζεσαι!
    Και δεν ξέρω για ποιο λόγο λές άσχημα λόγια;
    Μια λέξη έγραψα και την παρεξήγησες
    Δεν αναφερόμουνα προσωπικά αλλά γενικά
    εξάλλου στο δευκρίνησα στο τέλος.
    Αν δεν με κατάλαβες λυπάμαι
    Αλλά δεν βλέπω τον λόγο που να παρεξηγηθείς
    Ναι δεν υπάρχει λόγος και αυτή είναι η απορία μου;
    Μικρός ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ξέχασες εξάλλου ότι ποτέ αναφέρομαι προσωπικά αλλά γενικά
    Δεν θίγω πότε τον άλλον και δεν με αφορά το τι κάνει!'
    Ούτε περίεργος άνθρωπος είμαι και χιούμορ έχω πχ παρεξηγείς το πυρ γυνή και θάλασσα που το έβαλα χαριτολογόντας .
    Και τέλος έγραψα αυτό:Προσοχή το ότι πρέπει δεν είναι ότι θέλουν και ότι κάνουν οι άλλοι αλλά το σωστό! Με πολλές έννοιες δηλαδή το σωστό για σένα είναι άλλο από το σωστό για μένα!
    Απλά πράγματα είναι τι τα μπλέκεις στο μυαλουδάκι σου και αγριεύεις χωρίς λόγο;
    Και ο καθένας έχει διαφωρετική γνώμη γιατί να τσακωνόμαστε απορώ;
    Μικρός ΄Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όσο το γιατί κρύβεσαι αν θυμόσουν τι είχα γράψει στην προηγούμενη σου ανάρτηση δεν θα το έγραφες γιατί το είχα τονίσει!
    Τέλος και για να τελειώνει αυτή η διάσταση απόψεων
    Το κρύβεσαι το έγραψα όχι για εσένα αλλά για τα πρόσωπα της ιστορίας σου!
    Μικρός ήρωας
    Ελπίζω το άυριο να μην μας βρει μαλωμένους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Α πα πα... Σόδομα και Γόμορα με αυτούς τους πρώην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με αυτούς τους πρωην κυριΑΘΗΝΑΜΟΥ, γιατί με άλλους... ξέρουμε !!!!
    είδατε????/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.