Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Η καλη μέρα....

Για να ξεκινήσει ομορφα η εβδομάδα μας. Βιέννη 2013.
Ο διάκοσμος προπέρσινος, αλλα πανέμορφος! Τον ξαναέβαλαν εφέτος.

τον Αθηναικό τον είδατε? Αμιγώς μνημοσυνής. Που ξανακούστηκε, Χριστούγεννα με μωβ λαμπιόνια.... δεν ξέρω.


Φτο ειναι φετινό και ολοκαίνουργιο. πάνω στην κεντρική διασταύρωση του κεντρικού εμπορικού δρόμου, το ρούσικο ξενοδοχειο. Εξαιρετική διακόσμηση.
Οι φωτός μεγαλώνουν, μπέκα και πάρτες και βάλε τες μπροστά στο πισί.
Εμενα προσωπικά η Βιέννη ειναι η αγαπημένη μου για τις γιορτές!  

4 σχόλια:

  1. καλημέρα βασιλική! χάθηκα και μου έλειψες!!! τι μου θύμισες τώρα...πριν 2 χρόνια ήμουνα βιέννη και τον θυμάμαι αυτόν τον στολισμό σαν τώρα...η αγαπημένη πόλη και για μένα, μια μαγεία... αφου οταν εφυγα μ'επιασε μια μελαγχολία...λέω που γυρνάω τώρα... πολλά φιλιά! Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως την Ολγα! Μια χαρά ειμαστε εδώ! και οταν ταξιδευουμε ακόμα περισσότερο μας λειπει το σπίτι μας.

    Εχουν προσθέσει δυο τρια κρεμαντζούλια εφέτος για το καλο αλλα τηρούν τα πατροπαράδωτα!
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α τι ομορφιά!
    Στη Βιέννη δεν έχω πάει :( κλαψ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά κι εσύ "κλάψ" αμέσως.
      Θα πάμε μολις πάρω σύνταξη!!!! θα πάρουμε και τον κύριο Μήτσο μαζι...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.