Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Παρασκευή..

και 13 σήμερα. 

Φέρε οποιον εχεις αχτι να τον ανεβάσουμε στο επανω πάτωμα να τον γκρεμοτσακίσουμε. Ολα επιτρέπονται σήμερα, γιατι ειναι αποφράς ημέρα. 

Εμενα η σκάλα ηταν το καλυτερο μου, με μεγάλο θραβαλητό κατέβαινα, οχι δεν ανέβαινα γρήγορα ποτέ. 28 σκαλιά η Φερρών, και ακουγόμουν στην κατηφόρα μέχρι την Αριστοτέλους.
Μου αρέσει η σκάλα μες το σπίτι γιατί έτσι μεγάλωσα. Αλλα τώρα μ' αυτές τις στενές. 17 εκατοστά το πάτημα ελεγε η γιαγιά που σκάμπαζε.. απο κατασκευές σπιτιών.
Περνόντας και τα χρόνια, τα θέλω ολα σε ισωμα. ισα, οπως η ψυχή μου στα Πατήσια που πάει ο δρόμος ίσια!

ανέβα τώρα να τον γκρεμοτσακίσουμε...

καλο ΣΚ ειπα? το καλυτερο να ειναι!

7 σχόλια:

  1. Βρε μανία να με γκρεμοτσακίσεις να κατέβω κουτρουβάλα την σκάλα; Δεν με λυπάσαι γέρος άνθρωπο απο τα καπή;
    Μικρός ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έγινα καλό κορίτσι ,δε θα τσακίσω κανέναν!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρασκευή και 13 δεν ξέρω από αποφράδες μέρες , όταν θέλω γκεμοτσακίζω ακόκα και του Αγίου ανήμερα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Νάσια, αααα πέρασε το μέλι απο εκει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Νικολ, εντάξει δικιά μας εισαι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ εδώ είμαι με γυρισμένο το άλλο μου μάγουλο για να το χτυπήσεις και αυτό! Σαν καλός χριστιανός δεν μου επιτρέπεται να τσακώνομαι αλλά να δέχομαι αδιαμαρτύρητα τα χτυπήματα δείχνοντας την αγάπη μου!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ σκαλιά δεν... Το γόνατο βλέπετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.