Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Νοέλ Νοέλ.....



Μπύσ με υ και σσσ παχυ δια τους μη γνωρίζοντες γαλλικουδια.
Εγώ δεν το τρώω. αλλα δεν τρωω και κανενός αλλουνού....
Τώρα αν έρθει απο την Γαλλία ο Ζαν Πιέρ Ντε Κλεμανσώ και μου το φτιάξει..εεε ίσως και να!..
Φτιάχνω εναν κορμό κάστανο ολο σοκολάτα κολαση καστανο και αυτό ειναι όλο.
τέλος. στολίζω και φεύγω. μήπως τρωω αποδαναύτο!
ουχί. Για τους άλλοι και σε μεγάλα κέφια. 


αει ετοιμαστείτε για Νοέλ, διότι ενας κουραμπιές δεν σε βγάζει απο το λούκι. Κάθε σπίτι που σέβεται τον εαυτο του θέλει ενα μπυς. Πειράματα θέλει μπόλικα και ποιός εχει ώρες. Οι τεμπέλες και οι συνταξιούχες. άντε μπρος!
αυτό το τεμπέλες ειναι για τις απλώς οικοκυρές. Διότι ολα τα χρόνια ετσι την αποκαλούσαν οι αδελφές της μανας και θύμωνε. Μωρε τι εισαι? τεμπέλα. Δεν εργάζεσαι με πρόγραμμα... τώρα επειδή ξεσκονίζεις και σφουγγαρίζεις...
ναι... οποτε θέλεις ομως. Κι αναφορά δεν δινεις πουθενά. ναι πρέπει τα παιδιά να φάνε. οκ, και? στο παράτεταρτο μπαινει κατσαρόλα..

επειδή εχω την πολυτέλεια να μην τα κάνω.... και δεν θα τα κάνω ποτέ, ας μείνει σκονισμένο...εεε εχω και γλώσσα και κρίση και επίκριση. Χα χα χα !!!!

Αμα ακούω μερικές δε υστερικές με τα ξεσηκώματα του σπιτιού και το παινεύονται ρε πούστη μου! αυτό μου την δίνει. Σιγά μαρή κατίνα..... σιγά που παινεύεσαι κιόλας. Η μανα μου δεν παινεύτηκε ποτέ. Αλλα ήθη. 

Μελομακάρονα? είπαμε εχει έτοιμα... ξους!

Φτιάξε μπύς.

7 σχόλια:

  1. θελω τσουρεκι με λευκη σοκολατα και καστανο μεσα!!!!μου ανοιξες την ορεξη πρωι πρωι!!!!!

    φιλακιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Κριστίν. Αει μαρη που πρόκοψες να ξυπνήσεις πρωι (ποιός ξέρει η μαμα Μαρία πως σε πετάει απο το κρεβάτι, θα το ερευνήσωμε) και μου θες και τσουρέκι με άσπρη σοκολάτα. Το ειχατε και στο χωριό..>!
    στα μούτρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @christina
      Μπαααααα; Ευδοκιμούν τα κάστανα στο χτήμα σου στο Σκαφιδάκι;

      Διαγραφή
  3. μόνο με τη λέξη κάστανο ,λιποθυμώ! σε συνδυασμό με σοκολάτα ,άσε με τώρα ,θα φαω τα νυχια μου!
    μελομακάρονα βαριεμαι να φτιαξω ,εφερε ο Κώστας αγοραστά ,να τρωει το πρωί που φευγει και το άλο πρωι δεν υπήρχαν ,τα εφαγα όλα εγω(1 κιλάκι ήταν)

    νοέλ,νοέλ νοέλ! τι ωραία λέξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Νάσια... να βρω την συνταγή να σου την στείλω.. ειναι μια κόλαση.
    μαρή, πάρε λίγο μαγνήσιο που τρως γλυκά, θα πάθεις τίποτα.
    !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν φτιάχνω τέτοια, αλλά θαρρώ ωραία τα φτιάχνει και η Μπάλιαινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αθηνά, αμα φτιάχνει η Μπαλιανα, τι τα θες εσύ...
    τέτοιο ούτε γω... ορκίζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.