Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

της μουρμούρας.

Κι αφού γιορτάσαμε, χορτάσαμε και σκάσαμε.. ξαναγυρίζουμε για λίγο στο πρόγραμμα της καθημερινότητας ως να έρθουν τα καλύτερα.
Μην γκρινιάζετε. Καλυτερα είναι ολα αφού ειμαστε υγιείς και ζωντανοί.
Χαλαρώστε λίγο και μην γκρινιάζετε που δεν έχετε λεπτά. 
Δικαιούμαι να γκρινιάζω μονο εγώ απο συνήθεια ετών. Μα πολλών ετών.
Μα εμενα μου έλειπε ο μπαμπάς μου και γι αυτό γκρινιαζα. Γενικώς και αορίστως. 
Ναι για όποιον δεν ξέρει ο μπαμπάς μου ήταν ναυτικός. Τον ειδαμε μια φορά το 62 που δεν το θυμάμαι και με είδε κι αυτός, τον ξανάδαμε το 64 το καλοκαιρι που το θαμποθυμάμαι και μετά το καλοκαιρι του 65, 4 πιά ετών η Ζουζουνα που το θυμάται καλά. Και αυτό ήταν. Υστερα ήρθε για 5 μέρες τον Μάρτιο του 67 πριν το πραξικόπημα, εμεινε έγκυος η μαμα στην ζαβέγκλω και μετά... την είδε 17 μηνών. Βάλε λογαριασμό. 9 και 17? τόσο. εγώ πόση ήμουν? 

Αυτά τα χαρωπά συνέβαιναν στην δεκαετία του 60. Οπου η ηρωίδα μάνα, εκανε σιωπή και υπομονή. Και το παιδί ζούσε με φωτογραφίες. Αργότερα το 66 οταν πήγα σχολειο, εμαθα γρήγορα να διαβάζω για να μου γράφει ο μπαμπάς.

Αντε και μια μαγνητοταινία που πηγαινοερχόταν. ως να πάει και νάρθει απο τον ινδικο, τον περσικό και τον ειρηνικό..αίνταααα...
Βαλίτσες γιομάτες πηγαινοέρχονταν και στα τελωνία με έσερνε η μάνα να κουβαλήσουμε δέματα απο τον μπαμπά.
Χριστούγεννα. Ποτέ. Πρωτοχρονιά? Τι ειναι αυτό. Ούτε αργότερα ως το 81, που ταξίδευε. Ποτέ λέμε. Μόνο κάτι σταυροκοπήματα κάθε μεσημέρι στο τραπέζι "καλα ταξίδια του Μανωλάκη". 
Ετσι ειναι η ζωή των ναυτικών κι έχουμε και ειχαμε μπόλικους στην Ελλάδα πάντα.


Οπότε τι μου λες εμενα πως γιορτάζονται τα χριστούγεννα. Εμενα μονιμως μου έλειπε ο μπαμπάς μου. Αλλο δεν μ' ένοιαζε.

Απο το 81, που σταμάτησε μας αποζημειωσε, αλλα τότε ήταν που δεν ξεκόλλαγα εγώ να πάω πουθενά, γιατί ηθελα να ειμαστε μαζί. Και ήμουν 20 και 30 και 40. Επάνω εκει που ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΕΥΓΩ. Οπως εφέτος που ξανααποφάσισα να τους αφήσω να πάω ταξίδι. Μεγάλο ταξίδι να περάσω καλα και να ευχαριστηθώ.

Τα Χριστουγεννα άλλωστε στην Αθήνα ειναι κουραση και ταλαιπωρία. Και η Πρωτοχρονιά. Χώρια αυτό που γινεται που ξεχνάνε την γιορτή μου, γιατί η μεθυσμένοι θα κοιμούνται ή θα παίζουν χαρτιά κάπου. Και ξεκινάει η ημέρα απο τις 12 που εγω εχω τραπέζι να φροντίσω και χτυπάνε το τηλέφωνο. Ασε το απόγευμα... κανείς δεν έχει διάθεση να γιορτάσει μαζί μου, γιατί κάπου εχουν να χαρτοπαίξουν πάλι. χρόοονια η ίδια ιστορία... 
Δεν θέλω ούτε μ' ενδιαφέρει.
Οταν πάμε γραφείο, πίπτουν ολα τα γλυκά μαζωμένα. Πάλι δεν πάω γλυκό.
ΕΕε θα καθιερώσω την πρωτοχρονιά στις 10 Ιανουαρίου. Ε, μα πιά.. δουλειά δεν γίνεται...


Ετσι με πιάνει γρουσουζιά και ολοι το ξέρουν. Εκανα για πολλά χρόνια γιορτές, οταν ειχα άδεια. Αντε να γυρίζεις αργά και να πρέπει να φτιάξει και διάφορα. Τι ειμαι εγώ? Απο χειροτεχνίες ως γλυκά. Οχι. δεν με αφορούσε ποτέ το σπόρ.
Και δεν στολίζω γιατί ποιός θα μου τα μαζέψει.. εεε! Γιατί κάποτε η δούλα τόλμησε και δεν τα μάζεψε και να δεις τι έπαθε... 


Αυτά.... κι άμα πεθάνουν οι γονείς, και βγώ και στην σύνταξη. θα δούμε.



6 σχόλια:

  1. δεν είναι σωστό να λείπεις στη γιορτή σου!
    σοκολατενια γλυκά να φτιάξεις φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει η ιδέα της μεταφοράς της γιορτής σου! Μπορείς να την μεταφέρεις στην ημερομηνία των γενεθλίων μου και να κάνουμε μαζί πάρτι. Θα παραγγέλνουμε κέιτερινγκ και θα φωνάζουμε την μπάντα του mitsopd να παίζει όλο το βράδυ για εμάς!
    Βέβαια, η ημερομηνία των γενεθλίων μου ουδεμία σχέση έχει με τον Ιανουάριο που είναι η γιορτή σου. Οπότε διάλεξε εσύ πότε θέλεις να την μεταφέρεις, αλλά στις 10 Ιανουαρίου δεν μπορώ. Έχει γενέθλια κάποιος που δεν τον χωνεύω. Γι αυτό.
    Θέλεις στις 26 Ιανουαρίου; Ή στις 17; Επίσης και η 12 Ιανουαρίου καλή είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και 18 Ιανουαρίου που έχω τη γιορτή μου εγώ!γυρω γυρω το πας Αθηνά μου ,βαλε και το ερμο το 18 μέσα!

      Διαγραφή
  3. @Νάσια να καθίσεις εσύ στη γιορτή μου να σου γυρίσω το τηλέφωνο να δέχεσαι!!! απλά πράγματα.

    οχι θα την γιορτάσω στις 11 Φεβρουαρίου, δυο σε ένα και δυο ΔΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Αθηνα, κυριΑΘΗΝΑΜΟΥ. πρόσεξε. Δεν μας συμφέρει να γιορτάζουμε μια φορά. Μας συμφέρει δυο για να παιρνουμε πολλα δώρα. Οπότε. Ανοιξη και Φθινόπωρο, για να έχουμε και τον καιρό με το μέρος μας.
    η μπάντα θα παίζει ως το πρωι, δεν το συζητώ. Ο μιτσόπντι, θα κιθαρίζει και θα τραγουδά. Το κέτερινγ θα το αναλάβει γνωστός μας που με παινεύει οτι βρίσκω τα καλυτερα!!!!
    Ειπα για 11 Φεβρουαρίου ίσως? η 12 Ιανουαρίου ειναι Κυριακή να το κάναμε 11? Ιανουαρίου ναι.
    να το οργανώσουμε!
    καλημέρα σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Μου κάνει το 11 και το 12 Ιανουαρίου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.