Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

Casanova αγάπη μου

Δεν ξέρω αν γινεται μεγάλο. Ναι γινεται. Πάτα επάνω του να το δεις. Εγώ απλά τρελλαινομαι, παρά την υγρασία με το καφέ Φλωριάν! Κόντρα πιάτσα, Σαν Μάρκο ναι! 
και πολύ θα ήθελα... την τιμή δεν την είδα να σου πω την αλήθεια, αλλα 100 ευρώ ειναι. Εντάξει, απο πρωινό και πέρα ως τις 3 που μου!
Μια χαρά. Απο το να δώσεις στους δικούς μας εδώ... άλλα τόσα για βλακειες, τουλάστιχον εκει, τα δικαιολογεί ολα.

Και επειδή καθε χρόνο μελετάμε σαφώς που και τι και γιατί, τα τεκταινόμενα, ετσι κι εφέτος, μπήκα στο καφέ Φλωριάν που τούχω αδυναμία να διώ.

και ψάρεψα λαζάνια. ε, τι θα φας στην Ιταλία κόντρα μωρέ? και ομπερζίν!!!! αχ αυτος ο συνδιασμός. μελιντζάνας και σύκου.. ευτυχώς δεν ταξιδευω ποτέ πρώτη θέση στα αεροπλάνα. Διότι κατι τέτοιες λιχουδιές σου έχουν. Ενώ στην οικονομικη, ολο κάτι πιο προσιτό βρισκεται.

Τώρα εσύ δεν ξες Ιταλικά. Ξες Αγγλικά. Αν δεν ξες κι απο αυτά... ή δεν σου ειναι πρόχειρα τα φαγητά... ε, θα φας, μοτσαρέλα απο γάλα βουβάλας. χα χα χα. Εξαιρετικόν εδεσμα... τι να σου λεω. Οχι γιατι μερικοί μου το παίζουν και καλα ανωτάτου επιπέδου. μμμμ ! εγώ χαβιάρι δεν τρώω και σολομο γιατί μυρίζουν αμφότερα ομού. Μην σου πω, μου βρωμάνε.!

Το παρόν καφέ Φλωριάν, ειναι το αρχαιότερο της Βενετιάς. Και κοίτα.. να υπογράψεις στο βιβλίο επισκεπτώνε.

Οχι η γκράντε μπρετάνιε δώθε που τον αμανέ τον΄εχει στα ύψη. θα μου πεις δεν θέλει κόσμο. Κακώς. Θέλει και παραθέλει σε μια εποχή που...

ο δίπλας έκλεισε ή ακόμη? δεν ενημερώθηκα. Θυμαμαι κάναμε την αλλαγή του αιώνα εκείθε. Μια φεστίνα...μμμμ ! Με μέσον, μην θαρρείς αλλιώς. οχι. Πολύ ψηλάς ο αμανές κι εκει. γι αυτό πήγε κατά διαβόλου.
Αλλα γενικώς δώθε, σε ποιον απευθύνονται. Δεν έχω καταλάβει. 
Ο Καζανόβας, βλέπεις? παντού απευθύνεται. με λίγο, κλασσικό και μια χαρά !
Τους είδα τους ξένοι. Τοχουν τάμα να ειναι έξω αυτές τις ημέρες. Τις γιορτινές. Κι οι δώθε, τάμα το είχαν να ειναι έξω.. εξω απο εδώ.. ναι.

θα μου πεις πεινάνε... ναι ναι τον ειδαμε τον Ελληνα. Στο αεροδρόμιο θα δω και θα σου πω για τις ουρές.... θα μου ξαναπείς, μέσα σε τόσους.. μα εδώ δεν ειναι το μέσα σε τόσους.. ειναι οι τόσοι οσοι... 

Βόλτα στα κανάλια και στην υγρασία. Ειδες προ ημερών το υγρόμετρο να φθάνει στο 90%? τόδα και τρόμαξα. Βενετια γίναμαν.




2 σχόλια:

  1. Α, εγώ ξέρω μόνο το καφενείο του Φασαρία στην πλατεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το άλλο, στο στενό, το πως το λενε να δεις!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.