Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Θέλω γιατ..εεε γαμπρό!

Στρώσου. Σου ανοιξα την καλη τραπεζαρία, στην στολισα, στρώσου, εχω νευρα.
Νεύρα πολλα και θα σου πω γιατί. 
Πάρε τσαι με λεμόνι 
να θυμάσαι το παγώνι, 
πάρε και ενα κουλουράκι 
να θυμάσαι τον Γιαννάκη. 
Κάτσε κάτω να σου πω εγώ, τι συμβαινει δω πέρα μέσα.
Εχω νεύρα. Μα πολλα νεύρα.

Προ καιρού βρέθηκα σε μια παρέα, οπου οι μισοί είχαν μια κουμπαριά με τους άλλους μισούς. Οχι, κυρια μου, δεν πάει άλλο. Με κουράσατε. Εχω νευρα. Δεν μπορεί η μισή μπλογγόσφαιρα να ειναι κουμπάρια με την υπόλοιπη. Δεν γινεται να εχουν γινει γάμοι, εν αγνοία μου, και κουφέτα δεν φάγαμε... .καλααααααα τσογλάν παίδαι.... καλα...

Δεν γινεται καθε μπλογκ που σέβεται τον εαυτό του, νάχει εναν αρραβώνα, μια κουμπαριά κι εναν συγγενή. Δεν γινεται σου λέω. Εχω νευρα. Πολλα νεύρα.

Κάτσαμε που λες μετά τσι εναγκαλισμοί και δως του "κουμπάρα" ο ένας, "πάρε τον κουμπάρο" η άλλη, λες και παίζαμε τον παπά με κουμπάρο ενα πράμα.
Πέρναγε η ώρα, αναλύσαμε τους γάμους, τα παιδιά, τα ανεκπλήρωτα, τους πρώην τους νυν κι εγώ στην απόξω.

Εχω νευρα. Πολλα νευρα. Δεν μπορεις να φανταστεις πόσα νευρα. Θα συγκαλέσω κυβέρνηση. λέμε καμμια βλακεια να περνά η ώρα. Κάτι θα συγκαλέσω... 

Παιδιά, φύτρωναν εκει που δεν τα είχε σπείρει κανεις. Αγόρια, κορίτσια, ανεξαρτήτως φύλου. Κουμπαριές, να δαντέλες και μουαρέδες, να κορδέλες και καμπινέδες, εεε εν τω μεταξύ κατουρήθηκα και αποχώρησα τι να κανω.. μεγάλη κοπέλα ειμαι.

Δεν γινεται κυρια μου, να ειναι ολοι ενα κουμπαρολόι.. και ο κουμπάρος την συνκουμπάρα να την εχει πρωην ανεκπλήρωτο και να παντρεύει κι άλλη και να τηλεφωνάμε και στον πρωην της αποκάτω και να ειναι παρών ο νυν της διπλανής. Οχι ! Εχω νευρα. Δεν μπορει να ειμαστε ενα κρεβάτι ολοι κι εγώ στην απέξω.

Μα να μην εχω εναν γάμο? Μια αρρεβώνα εστω. Εδώ οπου Λεκάνα και τρελλη εχει την τύχη την καλη. 

Κι εγω? ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩ λεω εξαλλη. 
Μα απάντηση δεν παιρνω. Ούτε κουμπάρα εχω, ούτε κουμπάρο εχω, ούτε εναν πρώην στο κατω κάτω. Μα τι εχω ψώρα? Γάμοι και τριγαμοι απο κουφέτα που δεν φάγαμε... Δεν μπορώ κυρία μου αυτή την κατάσταση. Αποχωρώ με το βρακί που φορώ. Πάει και τελειωσε. Εχω νευρα.

Δεν θα ειμαι εγώ θεατής σε μια παράσταση της τρελλής. Ειμαι ο μονος θεατής τελικώς. Γάμοι και χαρες και η Βασιλω πρώτη. Πούναι η Βασίλω? στο μπαούλο μέσα με τις ναφθαλίνες. Και οι καλμαλίνες οξω και παντρεύονται και τρεχοβολάνε με τα νυφικά στις ρουγες. Και άντε στην υγειά μας κουμπάρε και εγώ στην απέξω. Εχω νευρα. πολλα νευρα.

Κι αμα δεν βρεθεί να με παντρευτεί με παπά και με κουμπάρο θα πάρω απο εκεινο το.. αντε στο καφέ να το φερεις κυριαΑΘΗΝΑΜΟΥ να δω που θα βαδίσω πλέον. 
Να το ρίξω στους άλλους, να ησυχάσω? βρε λες? ειναι περισσότεροι... απειλώ προκειμενου να κουμπαριάσω. να μου βαπτίσουν ενα παιδι. Ολοι τρωγοπίνουν κι εγω στην απέξω? χωρίς παιδί.....? αχ μαύρη ξενιτιά!

Ενα πέπλο κι εναν κουμπάρο. τίποτα άλλο. Αντε κι εναν γαμπρό. Εχω νευρα πολλα νευρα.. φυγε απο εδώ.



25 σχόλια:

  1. Γιτατί κακέ μου άνθρωπε δεν παντρεύεσαι την κύρα ζουζούνα;
    Ντροπή σου να είναι όλη δική σου;
    Δεν το λυπασαι το κορίτσι βρε γαιδούρι;
    Ένα κορίτσι χάρμα όφθαλμων!
    Ποιήτρια, λογοτέχνης, νυκοκυρά, σοβαρή, εύθυμη και τρυφερή!:
    Αντε να σε βοηθήσω κυρά ζουζούνα να γίνω και κουμπάρος.
    Και εσύ κυρα Αθηνά να το βοηθήσουμε το κορίτσι.
    Ο κουμπάρος ο μικρός ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπαροήρωα, και μονο για το "κορίτσι" σε παντρεύομαι κιόλας !!!!

      Διαγραφή
  2. Τι να πω κι εγώ που έχω γνωρίσει την κουμπάρα μου και ουχί την νύφη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ειδική κατηγορία.!!!!! χα χα χα
      εγώ που συναναστρέφομαι την νύφη τόσο καιρό και δεν το ηξερα πως ειναι η νύφη..... !?
      ασε που εκρυβες και τα παιδιά!!!
      καλα καλα θα σας τακτοποιήσω όλους !

      Διαγραφή
    2. @mahler76
      Το παν κουμπάρε είναι να έχεις καλή κουμπάρα αυτή την εποχή! Νύφες βρίσκονται εύκολα, κουμπάρες σαν κι εμένα όχι!

      Διαγραφή
    3. Κουμπάρα αυτό ξαναπές το. Επίσης η νύδη είναι για όσο δεν την βαριέσαι. Η κουμπάρα (όπως και η πεθερά) είναι για πάντα.

      Διαγραφή
    4. Ρε καημένε γαμπρέ !!!! τι τραβάς κι εσύ!

      Διαγραφή
  3. ζαλίστηκααααααααααα......δε βοήθησε και το λεμόνι..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπαροκόλαση σου λέω.. εχεις κι εσύ κουμπάρες !!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν με λυπάσαι και τώρα γύρησα απο τα ΚΑΠΗ; Τι θα πει και η κυρια Νάσια; Βρε τι να με κάνεις όλο τήλιο και χαμομήλι να μου φτιάχνιες; Να κάνει και κρίτσι κρίτσι η μασελίτσα μου ; Δεν με λυπάσαι γέρο άνθρωπο και έκανα 20 χρόνια να συνηθήσω με την γυνάικα μου!,Εξαλου εσύ θέλεις
    νεαρούλη νοστιμούλη και αγριεμένο να σε ταίζι στο στόμα και όχ μόνο!
    Μικρός Ήρωας
    Αντέ να ζηλέψει η φίλη σου η Ρια να δούμε τι θα μας πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φερτε νεραρούδι τι να το κανω το ΚΑΠΗ
      δωστε του χάπια να σηκωθεί!

      Διαγραφή
  5. θα σε παρω τηλ,να σου ξαναθυμησω τις κουμπαριες που σου ειχα προτεινει!!!!!!


    φιλακιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συ μη μιλάς ! ειδικά συ! και πρωην και κουμπάρα και μάλλε βράσε !

      Διαγραφή
  6. Ρικίνη το λένε αυτό που έχω αφήσει στο "καφέ"!
    Ε τώρα, όσο για την κουμπαριά μου, τι να πω;
    Τυχερό ήταν!
    ότι είχαν γεννηθεί τα παιδιά και κάποιος έπρεπε να τα βαφτίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α γειά σου!!! και δεν το θυμάμαι!

      τυχερό, ???? μπα? ααα μονο νουνά ή και στεφάνωσες? εχει διαφορά ! παρακαλω !

      Διαγραφή
    2. Σμερδακονουνά, βέβαια, πρώτη φορά συναντώ, αλλα τος παν!

      Διαγραφή
    3. Μόνο νονά. Σκύψε να σου πω ένα μυστικό στο αυτί, που θέλω να μείνει μεταξύ μας: Έχω την εντύπωση ότι την έχει αστεφάνωτη ο κουμπάρος την κουμπάρα. Εκτός κι αν ο γάμος έγινε πριν εγώ να ανοίξω το βλογ και γι αυτό δεν το ξέρω. Φυσικά κουτσομπόλα δεν είμαι, αλλά στον γάμο δεν με καλέσανε. Γι' αυτό λέω... Μήπως...

      Διαγραφή
    4. Κάναμε πολιτικό γάμο γιατί ήμασταν αλτέρνατιβ και νιάτα, αλλά μετά είπαμε να μας βαφτίσεις τα παιδιά χριαστιανά να έχουν ένα κάποιο πιθανό μέλλον στην Ελλάδα της Δεξιάς.

      Διαγραφή
    5. @ Αθηνα, ειχα μια υποψια.... αλλα δεν ήθελα να διαρεύσει απο εμενα. αφού το λες συ εκ των έσω εντάξει τώρα...

      Διαγραφή
    6. Κοίτα εναν αλτερνατιβ γαμπρό, μην πω για την νύφη......

      Διαγραφή
    7. Μπα γιατί μανδάμ, δεν ήμεθα αλτέρνατιβζ; Επειδή τρώμε την μπριτζόλα με το λίπος και την πατάτα τηγανητή;

      Διαγραφή
    8. βζζζινννν!!! εισαστε!
      δεν τρώνε τηγανητές οι βζζζζζζζζιν? δεν τόξερα... μ πα?
      μα με τέτοια προίκα σε κεντητά και πλεκτά τραπεζομάντηλα, σκεπτόμουν εγώ εναν γάμο μπλιοοοοο... αντελήφθητε...

      Διαγραφή
  7. Τελίκά ποίος κακός άνθρωπος έδιωξε τον γαμπρό;
    Βρε γαμπρε για έλα εδώ;
    Να σε παντρέψω εγώ στο λεπτό
    με μια μπεμπεκα τρυφερή
    όμορφή δυναμική!

    Πες το ναι!
    γρήγορα όπως εχθές!
    Ναι ναι ναι θα την παντρευτώ!
    Επιτέλους πια μας έσκασες!

    Τι! Πως; Έχεις να παντρέψεις την αδερφή σου;
    Φέξε μου και γλύστρησα!!
    Τι να κάνω και εγώ κυρα ζουζούνα προσπάθησα αλλα γαμπρό δεν σου βρήκα! Κυριά Ρια καμία βοήθεια παρακαλώ;
    Μικρός; Ήρωας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΓΑΜΟΥΣ... δεν ήθελα ποτέ.
      να προσέχεις τι γράφεις γι αυτό το θέμα, γιατί "αρπάζω"...
      Να πας να παντρέψεις την Ρια!

      Διαγραφή
  8. Καλά αφου δεν θες; Αφού σε πειράζει άλλη θα παντρέψω; Εδώ οι καλοί γαμπροί; Γεροντοπαλίκαρα ένα σωρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.