Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Εχω και χολή !

Γιατί νομισε κανείς πως δεν έχω? Εδώ να δεις χολή!!!! 

Θέλεις αυτόν που σου αξίζει και παιρνεις αυτον που σου αξίζει. Κανών γενικός. 

τι ποιόν. Τρέχει ενα παιχνίδι, λέει για τους άνδρες. Ποιον δεν θέλεις... δεκάλογος. Αυτόν που θέλεις, τον έχει άλλη. Αυτή που είναι απύθμενα καλύτερη απο εσένα που μπορεί να τον κρατήσει. 

Οσο κατίνα εισαι τόσο κατίνο θα πάρεις. Μονο με αυτόν μπορείς να συνυπάρξεις.
Τι λεμε τώρα. 

Γυναικείες μικρότητες... διότι για μικρότητα προκειται οταν κρινεις τον άλλο σου εαυτό. 

Και επειδή εγώ ειμαι η εξαίρεση της γυναικας, σαφώς και δεν θα παίξω.
Αλλα θα κρινω. Σαφώς και θα κρινω. Μεγαλωμένη με άνδρες ξέρω να κρινω τις γυναίκες οπως αυτοί.

Οσο ανοητος ειναι αυτός και δεν τον θέλεις, τόσο ανοητη σε κόβει και δεν σε θέλει.

Κατινίστικα πράγματα και "γυναικεία"... αυτές ειστε. Μικρές και μικρότερες θα μεινετε.

Για ενα πήδημα τους έχετε και τίποτα άλλο.

Υποκείμενα... είστε. Που κρινετε τον παράλληλο βίο του συντρόφου. Οχι δεν τον θέλεις αυτόν. Θέλεις εναν άλλον...

Ανάξια πλάσματα που παίζετε παιχνίδια στην πλάτη τους! 

Δεν ήταν έτσι οι γυναικες. Οσο πιο γραμματιζουμενη τόσο πιο κατίνα ειναι πλέον.

και κουβέντα δεν σηκώνω και αντίλογο βεβαίως. 

 Αμα καταλαβαίνατε και διαβάζατε πίσω απο τις λέξεις μου...... τότε θα  υπήρχε οδός επικοινωνίας.

Ναι κατάλαβα το παιχνίδι... ειναι βρώμικο και αθλιο....

ας δω αναδημοσιευμένη την ανάρτηση και θα σου πω εγώ. χολή κι απειλή... ναι!

* το γιατί άρπαξα.... ειναι δικός μου λογαριασμός. 



8 σχόλια:

  1. Δύσκολο θέμα έπιασες τώρα!
    Γιατί δεν έχω φίλους;
    Και τι να πω μαζί τους;
    Να πάω για κάφε;
    Να μιλώ για μπάλα;
    Περί ανέμων και υδάτων;
    ή για την απέναντι γκόμενα;
    αν μας κοιτάζει και πως θα γίνει
    να την πηδήξουμε!
    Τα ίδια ή σχεδόν τα ίδια αντιμετωπίζει και η γυναίκα μου!
    Γιατί πήρε αυτή τον παίδαρο!
    Γαιτί να μην έχουμε και εμεις γκόμενο!
    Τα υπόλοιπα τα καταλαβένεις!
    Έτσι δεν ΄εχω φίλους
    παρα μόνο δικτυακούς!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααααααααα, όλα κιόλα!
    Εγώ θα το παίξω το παίγνιον, διότι με προσκάλεσε η αγαπητή k+ (το Κατερινάκι δηλαδή) και την συμπαθώ πολύ και γενικώς δεν χαλάω χατήρι στην νεολαία!
    Κατίνα ξεκατίνα, θα το παίξω και θα το διασκεδάσω και δεν θα μπω στην διαδικασία φιλοσοφικοψυχοκοινωνικής ανάλυσης του παίγνιου, διότι είναι ένα παίγνιον!
    Άλλωστε αυτό τον καιρό χρειάζομαι πράγματα που να μου αποσπούν το μυαλό από κάποιες μαύρες σκέψεις.
    Και τι καλύτερο από τα παίγνια;
    Μια τούρτα σοκολάτα θα μου πεις. Ναι, αλλά παχαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τοποθετήθηκα, αν και ειμαι απο χρόνια τοποθετημένη
      Εχω να κάνω... χωρίς θερμίδες !!!!!

      Διαγραφή
  3. Την αλήθεια σου γράφω και το ξέρεις φιλενάδα!
    Μεταξύ μας δεν υπάρχουν ψέματα αφού δεν γνωριζόμαστε!
    Κατά τα άλλα κατινίες ένα σώρο από παντού!
    Αλλά το χειρώτερο από όλα είναι η ζήλεια!
    Δηλαδη να ζηλέυεις τον άλλον ή την άλλην!
    Μικρός Ήρωας.
    Τι να κάνεις με εμένα; μπορείς να με διαβάσεις αν θες;
    Θα σου βάλω λινκ αν και αν βάλεις το μικρός ήρωας θα σου βγαλει πολλα! Όπως έχεις καταλάβει δεν είμαι ενας χαζοχαρούμενος γερό μαντραχαλος που γρτάφει ποιηματάκια για να πειράζει ώριμές κυρίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικώς ωρέ, μην τα παιρνεις τοις μετρητοίς κι εσύ.
      δεν θέλω να σ' απαντήσω...
      δεν θέλω να σχολιάσω.....
      ειπα γω πως εισαι χαζοχαρούμενος? ίσα ισα.

      Διαγραφή
  4. Δεν το λέω για εσένα μάτια μου αλλα για της κακές γλώσσες!
    Μκρός ήρωας
    http://greekcitizen.pblogs.gr/gewpolitikh-analysh-kai-profhteies-ti-tha-symbei-kai-pws.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηδενικό δεν είσαι με τίποτα.
      Αισιόδοξος τεινεις να γίνεις αλλα θέλεις δουλειά!
      Υπομονή και καρτερικότητα... οπως οι πρόγονοι...
      σε χαιρετώ!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.