Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Τι σου είπα?

Εμενα με φίλησε. Δεν ήταν κατω απο το γκί, αλλαααα, το ευχαριστήθηκα... οχι τι σου είπα? μμμ! να την ακούτε την κυρά Ζουζουνα... Δεν την ακούτε.

Οτι λέει με μαθηματική ακρίβεια... βγαίνει. Μα ειναι μια εσωτερική φωνίτσα που τα υπαγορεύει? οχι. Δεν θέλω φωνές, είδες τι επαθε η τελευταια που άκουγε φωνές. Στην πυρά πήγε χαμενη... και καλα υπέρ των αδυνάτων. Ελαααα να συγκεντρωνόμαστε παιδιά.

Μετά το φιλί, μπορώ να σου πω ότι ειμαι αλλος άνθρωπος. Πεινάω για χάμπουργκερ ! Διότι εγώ αμα ειμαι καλα τρώω αξιοπρόσεκτα πράγματα. Τι θαρρείς. Με ηλιόσπορους και γκότζι μπέρια θα την βγάζω?
μμ τι μόδα και οι σπόροι. Οχι δεν θέλω. Το παχυντικό μου θέλω.

Και μεταξύ άλλων να πάω σπίτι μου θελω. Αλλα ειναι τα δωρα των Αγγελικούδων. Ρε τι επαθα, τελευταια στιγμή το θυμήθηκα. Και ευτυχώς ειναι τα πολυκαταστήματα ανοικτά. Τι σάλος κι αυτός με την Κυριακη... Οι μισοί ανοικτοί οι μισοί κλειστοί.

οτι με φίλησε στο είπα ε? ναι. Ενα κλάμπ εφαγα τελικά. 

Ο δρομος ειχε την δική του ιστορία κι εγώ απέξω ποσα να θυμάμαι. Εφυγε κι ο Μίμης και δεν μου έρχεται τίποτα πιά. Πρέπει να στηριχτώ στις δυνάμεις μου. Αλλο κακο κι ετούτο. ε, ήμουν καλομαθημένη τι να πεις. Αυτός πταίει....

και αυτό το να συνάζονται 5 η ώρα το απόγευμα Κυριακής, πως σου φαίνεται? Εγώ εκεινη την ώρα κοιμάμαι. Ησυχάζω. Εχω μια "προσκληση" ναι. Αλλα δεν ξέρω αν θα πάω. Μα δεν κοιμάται ο κόσμος? Μ, θα μου πεις οι μη εργαζόμενοι των Αθηνων, κοιμούνται όλη μέρα. Ναι σωστά. Ειναι....   Ειναι ενας μπελάς. Εγώ κοιμάμαι ΣΚ τα μεσημέρια για να αναπληρώσω τα υπολοιπα που κουράζομαι. Κι άμα λέμε κοιμάμαι, τι εννοείς εσύ, πες να σου πω. 4 ώρες! τόσο θέλει ο οργανισμός μου. Και αμα σου πω ότι μετά ξανακοιμάμαι για βράδυ. 
Δεν εχει πρόγραμμα ο κόσμος. Εγώ βάσει προγράμματος λειτουργώ γενικώς. Οσο ειμαι εργαζόμενη. Μμμμ με ειδα και τις άλλες ημέρες. Τον καιρό που εχω άδεια. Προγραμματίζομαι. Τι ειναι αυτό το χύμα?
Πως να το κουμαντάρω τώρα μεσημέρι Κυριακης, που θα ξυνίσει κόσμος.
Μα να μην σε καταλαβαίνουν? Να μην ;


Οτι με φίλησε, σου το είπα. Ναι ναι.. Το βράδυ τι τρώμε?





11 σχόλια:

  1. Έπρεπε μετά το κλαμπ να ακολουθήσει κι ένα μικρό γλύκισμα για να ολοκληρωθεί όπως αρμόζει η ευτυχία που προκαλεί το φιλί!
    Τα δε γκότζι μπέρια να τα αφήσεις για εμένα, τον καπετάνιο και την Άννα, διότι δεν είναι για την ηλικία σου! Άμα φτάσεις τα χρόνια μου θα σου δώσω κι εσένα και γκότζι μπέρια και όλων των ειδών τα μπέρια!
    Όσο για το βράδυ, λέω να φας πατάτες τηγανιτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέλειψα. Και γλυκό εφαγα, αμέσως μετα το κλάμπ! να με σκουζάτε!

      Ναι δεν ήξερα, να κανω και κόντραι με τα μπέρια. Και δη τα γκότζια.. οχι..!
      Το βράδυ... σαλάτιασα αλλα δεν θέλεις να ξέρεις τι είχε η σαλάτα μέσα!
      την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Πα μαλ, και η πίτσα σπέσιαλ, αρκει να στρωθείς να την φτιάξεις γιατί βαριέμαι!

      Διαγραφή
  3. Διακόπτω την ιντερνετική αποχή,για να προτεινω,αν θελεις να σε ξαναφιλήσει,κόψε τα πιτόγυρα με κρεμμύδι και τζατζίκι :)

    Επανερχομαι στη σιωπή μου,λιγο ακομα,καμιά βδομαδούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλο τόγραψε η Χαρίκλεια (εφυγε ο μεγαλος......) και διάβασα το μισό απο το κινητό και μούρθε συγκοπή!!! χα χα χα
      φιλιά κι εσύ, και κανε δουλειά σου. μεις εδώ μαστε!

      Διαγραφή
  4. Δεν σε φίλησα εγώ
    οπότε γιατι να γράψω εδώ;
    Άλλος το έκανε θαρώ
    στο κορμι σου το ζεστώ!

    Τι να γράψω τι να πω;
    και να μην παραξηγηθω!
    Πως άλλη φίλησα εψές
    κάτω απο δυο μουριές;

    Μικρός Ήρωας
    Εχω πόλύ δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς κι εχεις δουλειά
      και γράφεις και καμμια πινελιά
      φαντάσου νάχες απραξία
      θα ήσουν μέσ την αταξία !

      Διαγραφή
  5. Παρακαλειται ο Μικρός Ηρωας, να βάζει την υπογραφή πάντα στα ανώνυμα του για να ξέρουμε ποιός ειναι.
    Κι αν δει ανώνυμο με την υπογραφή του που δεν ειναι δικό του... να μας το πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιο κακό παιδί με μιμήτε στην στιγμή;
    Εγώ πάντα υπογράφω με φαρδιά υπογραφή!
    Μικρό ήρωα με λένε δυνατά
    και ποιήματα σου γράφω μες στην αναμελιά!

    Θες να σου βάλω και πεζά;
    Έχω κείμενα πολλά;
    Τι άλλο να σου πω;
    γιατί ήρθα εδώ;

    Γιατί χαρίζεις την χαρά
    στα μικρά σαν εμας παιδιά!
    Και μας λείπει πολύ
    μέσα στην δύσκολη ζωή.

    Τώρα θα φύγω θα χαθώ
    πρέπει να δουλέψω εγώ!
    Λύπαμαι που το ομολογώ
    πέρασα καλά εδώ.

    Όχι δεν θα σε ξεχάσω εγώ
    ποτέ δεν θα το κάνω αυτό.
    θα σου βάζω όποτε μπορώ
    ένα ποίημα να σε χαρώ!

    Μικρός ήρωας
    Γεώργιος και όχι ανώνυμος για να καταλάβεις ότι είναι από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βλέπεις ερχονται τα ζαβά και γράφουνε ανώνυμος....αααα μα πιά. θα τα μουρλάνω εγω, πριν με μουρλάνουν εκεινα.
      εντάξει σε καταλάβαμε...!
      κι ευχαριστούμε και καλο Σαββατοκύριακο σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.