Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

ΚαιΤαΕκαναΛαμπόγιαλο.

Ξέρεις τι αγύριστο κεφάλι ειμαι? ξέρεις. Κι αμα δεν ξέρεις, μην δοκιμάσεις, γιατί μπορει να εισαι σε κρίσιμη ηλικία κι ευθύνη δεν φέρω.

Και αφού σου έβαλα και γλυκό, ερχομαι να σου πω. Ωραια τούρτα δεν την λες... μα τος παν....
Ο κόσμος κοιτάει πιά να κινείται με το φθηνότερο μέσον. Εγώ στο μετρό δεν εχω μπεί και δεν θα μπω, μακάρι να μην ξαναβγώ απο το σπίτι μου. Ετσι. σ' οποιον αρέσω. Γενικώς οταν εχω κέφια, μπορεί να πάρω και τρόλλευ μέχρι το Σύνταγμα. Σας λέω, να μένουμε κοντά κοντά, ξενητευτήκατε....

Εταξα στον εαυτο μου απο καιρό, μια βόλτα σε αγαπημένους. Ξεσηκωθήκαμε ολοι μαζι και ξαφνικά, θυμήθηκα πως δεν έχω αυτοκίνητο. Φτουυυυυυ φτυθηκα στον καθρέπτη...μην ματιαστώ. Η συνήθεια τι κανει...!!!

Πάω στον ..... αυτόν,  δεν θα σου δώσω λογαριασμό... στον κολλητο πες ..... 'μπλα μπλά μπλά....αυτοκίνητο δεν έχω".
" ε, πάρε το δικό μου, ελα μαζί μας να σε αφήσουμε στην διαδρομή, πάρε του Τάσου, πάρε του Πέτρου, αυτοκίνητα έχουμε'. Πέντε λύσεις στην στιγμή. 

Τον κοιτώ κατάματα και του λεω σοβαρά. "θα πάω με το ΚΤΕΛ.....". 
Του έρχεται κατι και γυρνά το μάτι του, σηκώνεται επανω βάζει τα χέρια στη μέση και φωνάζει το γιο του. "Στάσηηηηηηηηηηηη, (ειναι το χαιδευτικό αμα εχει νεύρα), η βλαμενη θα πάει με το ΚΤΕΛ" ολα μαζί σε μια φράση. Ε, ρε νευρα που τα έχει...φεύγω με ελαφρά και δεν μιλώ. 

Μέρες προσπαθούν να με πείσουν οτι τρια αυτοκίνητα ειναι στη διάθεση μου. Και ενα με παρέα... Ο σωφέρ υποκλίνεται... Ντουβάρι εγώ. Κολλημένη με το ΚΤΕΛ. Στο Καπαρέλλιιι εχεις πάει? Ειναι εκει στη Βοιωτία.... Οχι θα πάω με το ΚΤΕΛ.

Δινουν ρέστα στο τέλος, δεν με αντέχει κανείς. Πάω με το ΚΤΕΛ. Το δικό μου θα περάσει μην μου κολάτε. Μια χαρά περνώ, αλλα τα καθίσματα ειναι για Ιαπωνες. Εγώ ολάκερη γυναίκα...δεν βολευομαι. Δεν ειναι αεροπλάνο. Διότι μόνο με αεροπλάνο ταξιδευομεν...Εχω και τον αρκούδο μου, που κοιμάμαι μαζί να βολευομαι και φθάνω. 
Τσάντες τσαντάκια, βαλίτσες βαλιτσάκια. πως ταξιδεύει μια κυρια? αυτό. Ο ιπποκόμος λείπει αλλα δεν πειράζει.

Δεν μου μιλά κανείς τόσες μέρες ... δεν μου τηλεφωνούν ειναι ολοι νευριασμένοι. Δεν Μια χαρά πάω κι έρχομαι με 22 ευρώ... Πασάς στα Γιάννενα. Ως εκει. Ούτε να το ξαναδω. Τέρμα οι εμπειρίες. Κομμένη. Χάθηκε να ενοικιάσω αυτοκίνητο? ηθελα σαφάρι με το κτελ.....!!!! Διότι ενα κυνηγητό με γριές, τσάντες και κινέζους το ζήσαμε.


Τι ειμαι εγώ? η τελευταία κατίνα που φορτώνει στο κτέλι την πραμάτια? Δεν έχω τρια αυτοκίνητα την διάθεσή μου? δεν έχω να με πάει κάποιος? τι ειναι το κτέλ.
πφ!!!!
Ενα ταξίδι τα χριστούγεννα, θα το πληρωσω ακριβότερα, μην πάω μέσω άλλου προορισμού εκτός απο του σικ που πηγαινω πάντα.. τι ειναι η Τουρκιά, πόχει ανταποκρίσεις? πφφφφφ!

Το Καπαρέλλιιι ειναι στη Βοιωτία... αμα μιλάω να ξέρεις πως ξέρω. απλά τόχω μπερδεμένο.....

ΚΤΕΛ ΚαιΤαΕκαναΛαμπόγιαλο... λέμε....


9 σχόλια:

  1. απορώ ποιοι ήταν αυτοί που σου έδιναν τ'αυτοκίνητά τους...
    ο ένας θα ήταν ο Μικρός Ηρωας! χαχαχα
    ωραίο το Καπαρέλλιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την πρωινή, δεν έχω πιεί καφέ δεύτερο ακόμη!
      Μαρή, εμενα μ' αγαπάει ολος ο κόσμος. Εχω δυο αυτοκίνητα στην διάθεσή μου, φίλων, επι μονίμου βάσεως. Γι αυτό ειναι οι φίλοι. Οσοι εχουν δυο το ένα μου το διαθέτουν. Δεν θα πάρω το μεγάλο των 2000 κυβικών να κυκλοφορώ στην Αθηνα γιατί δεν με συμφέρει. Θα πάρω δικό μου κάποτε.... ουφ...

      Διαγραφή
  2. Λάθος κυρία Νάσια δεν με ξέρει η κυρά ζουζούνα άγνωστοι είμαστε!
    Ένα ποιηματάκι θα σε συνέφερε γιατί φένεται πως το έχεις ανάγκη περισότερο απο την ζουζούνα!
    Είμαι ερωτευμένος (άτιμε γεροντοέρωτα)
    Μια πιτσιρίκα αγαπώ!
    Το γραφώ το ομολογώ!
    Λιώνω για αυτή την ομορφονιά
    και ας είναι κοντά στα πενήντα!

    (50 η καλύτερη ηλικία να αγαπήσεις)
    Είμαι 51 και Σ΄αγαπάω
    σαν τρελός σ΄ αποζητάω!
    Έχω το χάδι σου και το φιλί σου
    έχω ανάγκη την ύπαρξη σου!

    Έλα σφίξε με στην αγκαλιά σου
    Έχω ανάγκη τα φιλιά σου!
    Να σου χαϊδεύω τα μαλλιά
    και να περνάμε πολύ καλά!

    Να σε χαϊδεύω στα σκοτάδια
    να πίνω δυο, δυο τα βιάγκρα!
    (για να κάνω δυο δουλειές)
    Για να ανάψουν τα κορμιά
    να αναστενάζουν σαν παιδιά;

    Μικρός Ήρωας



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Γεώργιε, γιατί θα μας βγάλουν τ' ονομα!!! Δεν θα της πω, δεν θα της πω, να σκάσει... χιιιχχι

      Τι ερωτικός οίστρος ειναι αυτός, πρωινιάτικα!!!!!
      ΚΑΠΟΙΣΤΡΟΣ βέβαια.. αλλα εντάξει.

      καλημέρα καλη εβδομάδα νάχουμε!

      Διαγραφή

  3. Δινουν ρέστα στο τέλος, δεν με αντέχει κανείς!!!
    Eκτιμώμεν ιδιαιτέρως την αυτογνωσίαν και την αυτοκριτικήν συνάμα :)))

    Καλή εβδομάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι σε αγαπάνε ακόμα και εγώ;!
    Και ας μας χωρίζει το αυλάκι στα δύο!
    Η διώρυγα της κορίνθου!
    Γιατί και εγώ στην πελοπόννησο μένω!
    Οπότε είμαι μακριά από την Κυρία Ζουζούνα!
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε καταυλακιώτες
      η Νάσια κι εσύ
      και κανετε ζευγάρι
      μια τρέλλα και μισή !

      Διαγραφή
  5. Εμένα δεν μου αρέσουν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Το καλοκαίρι είναι πολύ κρύα και τον χειμώνα υπερβολικά ζεστά. Αλλά το μετρό μου αρέσει γιατί είναι γρήγορο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.