Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

φίλα με....

πως το λέει το τραγουδι? αυτό! Οπως το λεει. 

Οχι εσύ παιδί μου... να φιλήσει, ο που πρέπει....!!!

Διότι δεν θα φιλήσει για Χριστούγεννα. Και δεν θυμαμαι τι γινεται αν σε φιλήσει κατω απο εκει. Οχι πως με νοιάζει !
Αλλα κουβέντα να γινεται.

Απο δω και ως τις γιορτές, που θα βάλουμε λουκέτο, οχι δεν γλυτώνεις, διακοπές θα πάω, το μπλόγκ ειναι εορταστικόν, να το ευχαριστηθώ.
Και μετά κανετε εσεις Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά μόνοι.

ναι ναι, θα λειψω. γι αυτό του λεω να φιλήσει ΤΩΡΑ, οσο ειναι καιρός.
που θα βρουμε γκί.. ναι ειναι ενα θέμα αυτό. Καλαααα, θα βάλουμε μια φωτό και με φιλαει απο κατω.
Τι? θα γινει γάμος? οχι δεν θα γινει γάμος, δεν πα να φιλάει με τις ώρες.
Οχι ποτέ μην λες ποτέ... ξέρω εγώ.

Λοιπόν αντε μετράμε και στολιζόμεθα αναλόγως ως τις "επίσημες γιορτές" και δεν θέλω γκρίνια. Φτάνει η δική μου.

* Μικρέ ηρωα, μην μπεις κι αρχινίσεις τα ποιήματα.. αγκάθι απο γκι που θα σε τσιμπήσει. 

ποιήματα στο καφέ... οχι σ' αυτή την ανάρτηση.

το καταλαβες? ναι.

11 σχόλια:

  1. Ευπηθώς αναφέρω πως ναι διατάξτε κύριε δοιηκητά δηλαδή κυρά ζουζούνα!
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεετσι!!!
      πάρε και δυο φιλιά τώρα !!! ασχέτως!

      Διαγραφή
  2. Καλά δεν θα σε ξανά πειράξω αφού δεν θες αλλά τα φιλάκια τι μου τα στέλνεις και με αναστατώνεις; Νομίζω πως θα μας παρεξηγήσουνε εδώ μέσα και θα φάω και ξύλο άδικα αφου δεν σε ξερω!
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανα.
      Ολα τα λογάκια να τα καταλάβει ο Γιωργάκης μου.
      Μην γράψεις ποιηματάκι εδώ.... σε αυτή την ανάρτηση... σε άλλη, μετά, αύριο, ή άντε στο καφέ..
      ναι?
      ναι?
      Ναιιιι, ειπε ο Γιωργάκης και γύρισε την σελίδα του παραμυθιού.......

      Διαγραφή
    2. Οποιος σε "πειράξει" να δεις τι θα πάθει. Εχω την σπάθα, πίσω απο την πόρτα... σσσ

      Διαγραφή
  3. Φεύγεις , ταξιδάκι! Από τώρα ,να μου πεις λογαριασμό θα δώσεις .
    Να περάσεις καλά μωρέ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ράντομ φταιει. και σου ειπα να βάλεις τον κύκνο...!!!
      Θα φύγω τις γιορτές και γιορτάζω απο τώρα...!!!!
      φιλί

      Διαγραφή
  4. καλά έχω πάθει την πλάκα μου με το ντεκορατιόν σου!!!! μου έφτιαξες την διάθεση!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά κι εσυ τι ζήλεψες!!! εντάξει ευχαριστώ, μπές πάνω πάνω που εχει το σηματάκι να βρεις κι εσύ!
      μάτς!

      Διαγραφή
  5. ♫♪♪♫♫ Ένα φιλάκι είναι λίγο, πολύ λίγο,
    δύο φιλάκια είναι λίγα, τι να πω, ♫♪♪♫♫
    τρία φιλάκια είναι λίγο, πολύ λίγο, ♫♪♪♫♫
    δώσε μου τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫
    ♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫
    ♫♪♪♫♫
    ♫♪♪♫♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιθέτως...
      Ενα γλυκάκι ειναι λίγο, πολυ λιγο
      δυο γλυκακια ειναι λίγα τι να πω,
      τρια γλυκάκια, ειναι λίγα, πολυ λίγα,
      φτιάξε μου τέσσερα αν θές να σ' αγαπώ.
      !!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.