Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Είναι γάλακτος?

Πάρε γλυκο γιατί μόνο φαρμάκι εχει απο σήμερα.. υπεροκυάνιο.. οχι υδροκυάνιο.. αυτό ! Πάντα το είχα σε μια εκτίμηση.
Και ειμαι πολύ χαρούμενη που ξαναβρισκω την παλιά καλη Βασίλω μου. Ενα τσάκ μακριά ήμουν. Την συνάντησα εχθές.. και πολύ ξαναχάρηκα...!!!

Με τις κακίες μου, με τον εγωισμό μου, με το πόδι να χτυπά ταπ ταπ κι αλιμονο ποιός δεν υπακούσει, με την στεντώρια φωνή μου να επιβάλει οτι θέλω... ναι. το γλάσο απο πάνω λες να ειναι γάλακτος? μμμ!!!

Με το εγω ειμαι και κανείς άλλος και το δικό μου θα περάσει.. κι αλί ποιός θα βρεθεί στο δρόμο μου.


Αχ, πολυ το ευχαριστήθηκα που την Κυριακή, ειχα μια εκδήλωση και τελικως δεν έχασα τον ύπνο μου !!! τον μεσημερινό. Ναι ναι, δεν πήγα!!!! δεν θα πηγαινα.. αλλα .... Μα μαζεύονται 5 η ώρα? αυτά ειναι για τις γριές, τους τεμπέληδες και άλλους τριτοκοσμικούς. Εμεις οι κοσμικοί βγαίνουμε μετά τας 7.

Επίσης αυτή η τρεχάλα μετά το γραφείο. Αλλες δυο εκδηλώσεις σήμερα και αύριο που με μεγάλη χαρά θα χάσω. εεε, δεν φεύγω και απο το γραφείο ενωρίς. Και μεταααα....
και μετά θέλω βόλτα για καφέ για χαβαλέ και άλλα μουρλά. Να δω φίλους, να περάσω καλα... α και σοπίνγκ. Κι οταν δεν σόπινγ, βιτρίνινγκ! εξοχα. Αυτό το γλάσο.. τι νάναι; σου περνά καμμια ιδέα?

Την είδες την νεροποντή? την είδες ανα την επικράτεια. Κι εγώ την είδα και πολυ ευχαριστήθηκα που ήμουν σπίτι μου και δεν βγήκα όξω. Χάναμε τον Λυκαβητό απο το τοπίο, τον βρίσκαε και....και βίντια τράβηξα και εβρισα την γριά απο κάτω που ηρθε να ζητήσει απο τον πατέρα των 80άρη οταν βγει έξω να της πάρει εφημερίδα.. ακου... εσύ... μην σώσει και διαβάσει. και ο σεβασμός εχει όρια. Κι εγώ δεν έχω πλέον.. .. πάνε.. περασανε... θα γυρίσουν μετά τις γιορτές? α δεν ξέρω... πολυ χαίρομαι που ειμαι έτσι..Δεν θέλω όρια. Αρκετά.

Αρκετά με έχω καταπιέσει. Ααααα, η άλλη ανέβηκε απο την καταπακτή και χάρηκα πολύ που την συνάντησα εψές....!!!! Της έκανα χώρο να μεινει. Ηταν κάτω απο την σκάλα η καταπακτή της Φερρών. Εκει μια φορά κατέβηκα μόνο.... αγριευόμουν. Αλλά εκρυβα καλα πολλά. Αααχ, πολυ το ευχαριστήθηκα!!!1

Η πάστα ειναι γάλακτος απο πάνω αραγε? πολύ με βασανίζει ως ερώτημα.

14 σχόλια:

  1. A, σε νοιώθω. Εγώ ούτε πρωινά βγαίνω. Μόνο μετά τις 7 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν είναι γάλακτος καλέ! μα δεν το βλέπεις!
    πρεπει επειγόντως να φτιάξω ενα τετοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτή η συνταγή, γάλακτος είχε απο πάνω... τι να σου πω.
      θέλω αλμυρό... το γλυκό δεν ειναι της ώρας !!!

      Διαγραφή
    2. παιδί μου, γάλακτος είναι, μην κοιτάς τι λέει η Νάσια, μεγάλωσε και δεν βλέπει καλά!

      Διαγραφή
    3. και δεν βλέπει και το παστίτσιο απο την πεθερά το παίρνει!!!

      Διαγραφή
  3. Τι μας έκανες πάλι. Πάω να την πέσω στη μερέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γάλακτος είναι μόνο το αρνάκι και το μοσχαράκι. Είπα και νιαούρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε ρε? νιαούρισες κιόλας?
      τι μου λες !

      Διαγραφή
    2. .. σου πατήσω τη νουρά (οπως το γράφω).

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.