Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

τουρλού μουρλού !

Εχω ενα σωρό θέματα, δεν ξέρω πιο να πρωτοποστάρω. Είναι προγραμματισμένος ο Δεκέμβριος, και δεν με νοιάζει πιά. Θα μου πεις θέλει δυο εβδομάδες να περάσει ο Νοέμβριος ακόμη. Ε ναι! Και?

Νεκρός μήνας... σωστά προλάλησε η τεθλιμενη κι εγώ εχω τόσες κοινωνικές υποχρεώσεις που τις βαριέμαι σαν τις αμαρτίες μου. Που ποιός ξέρει πόσες έχω, πιά. Μόλις φάω κρυώνω.

Τρίτη αύριο, εγώ με βαρύ προγραμμα στο γραφείο ως αργάμιση και μας παιρνει το βράδυ και... και...


Και εχω να κανω κι ενα σωρό πράγματα. Προγραμματίζω και το μόνο που προγραμματίζεται ειναι το μπλόγκ, οπως προείπα. Εφθασα στην πρωτοχρονιά. Ετσι ειμαι εγώ, αμα τα προετοιμάσω, τάχω ζήσει τα βαριέμαι τα χριστούγεννα και το καλο τους. Καλο δεν ειδα βέβαια. Αλλα μέρες γιορτών. οχι δεν με πιάνει μελαγχολία. Σιγά. Μια αποστροφή με πιάνει. Να ξεκουραστώ θέλω και το σπίτι γιορτάζει. Θα μου πεις ντροπή. Ε, δική μου ειναι η γιορτή... οτι θέλω την κάνω. Δεν την γιορτάζω.

Να σκεφτείς, κοίταξα την κολώνια μου για να θυμηθώ, αν τα περασμένα χριστούγεννα ήταν που μας κουβαλήθηκαν συγγενείς χωρίς να τους καλέσουμε και ξεπατώθηκα που λεει κι ο Τρύφωνας. Τόσα ταχω διαγράψει και πάμε γι άλλα.

Το πως βαριέμαι δεν λέγεται. Μπαζάρια και λοιπά, ξεκίνησαν και δεν συμμαζεύονται. δεν μπορώ να καταλάβω. Το καλοκαίρι δεν θέλει κανεις χρήματα? τα φτωχά παιδάκια δεν θέλουνε μπρατσάκια, κουβαδάκια και φτιαράκια? Δεν θα πάνε παραλία να θέλουνε βαρκούλες και μαγιουδάκια? Σαγιοναρίτσες και φουφουλίτσες?
Οι κυρίες δεν ειναι φιλόπτωχες το καλοκαίρι? Φοράνε μαγιώ βερσάτσε και στρώνονται στις πισίνες? Μπα?

Τι τους πιάνει ολους με τα μπαζάρια. Αντε να εξηγώ κάθε χρόνο πως δεν γουστάρω τέτοια... και δεν με αφορουν ούτε με αγγίζουν.

Πως οτι κάνεις το κανεις για σένα και δεν... τος παν.. εγω θ' αλλαξω τον κόσμο?

Ωρα για σφουγγάρισμα τώρα. Πέσε στα τέσσερα με την πατσαβούρα. οχι μάπα την λένε. οχι μάπα λένε αυτή με το κοντάρι... οχι πως τη λενε την άλλη? Μωρέ ξέρω γω, εμενα μ' αρέσει το μαυρόασπρο.

6 σχόλια:

  1. ωχ ,τι έχω να τραβήξω μέχρι τα Χριστούγεννα!
    πρωτο καλό βήμα πέταξα το 2μιση μετρα δεντρο που ειχαμε τα τελευταια 16 χρόνια,και θα πάρουμε ένα στο υψος των διδυμων! ε μα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά θέλουν στολίσματα... οπότε μην μιλάς διόλου!

      Διαγραφή
  2. δε μα ρεσει το ασπρόμαυρο. Μου θυμίζοει τουαλέτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία να θυμηθώ να σου βρω ενα ροζουλί που ειναι πιο αρχοντικόν!

      Διαγραφή
  3. Ναι Ζουζουνούλα μου... Νεκρός μήνας. Πιο νεκρός δεν γίνεται.
    Μου αρέσει πολύ αυτό που βλέπω στη φωτογραφία, αλλά δεν θα μπορούσα να κατοικήσω εκεί. Οι σκάλες βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε, εμεις θα μέναμε στο ισόγειο... και εχει και λίφτ... τέλος πάντων τέτοιο σπίτι! το ποιός θα μου το σφουγγαρίζει δεν ξέρω.!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.