Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Ντρρρρρρρρριιιιιιιιιιιινννννννννννν !-

Ντρρρρρριιιιιιιιιιιν, Ντρρρρρρρρρρρριιιιιιιιιιιιιν
χτυπά το κινητό μου στο γραφείο πρωι.
Το κοιτώ.
Ντρρρρρρρρρρριιιιιιιιιιιινννννννννννν!
απαντώ  με την ίδια βαριεστημάρα, γιατί δεν ειναι φίλος ή γνωστός...

-Ναι.
- η κυρια Τζιτζιφιόγκου?
- Ναι, η εγώ
- Γειά σας, λέγομαι Τζουμ Τικαριμ και σας τηλεφωνώ απο Τζιτζιφών...
κενό εγώ και περιμενω.
αυτή --- Ναιιιιι με ακούτεεεεεε
- Ναι εγω ξανα βαριά και βαριεστημένα
Η αυτή βάζει την κασέτα.
_ Γνωρίζουμε οτι είστε πελάτης μας και θα θέλαμε να σας κάνουμε μια προσφορά για το σταθερό σας...

_Με ενοχλείτε, εγώ η πελάτης, δυνατά οξω φωνή και χωρις διάολο, το κλεινω.
βριζω δυνατά μέσα στο γραφείο.

Μουρμουράω και σε πέντε λεπτά το βλέπω να ξαναχτυπά απο το ίδιο νούμερο. Δεν απαντώ φυσικά γιατι ετοιμη να ριξω καντήλια ειμαι, απλά ειμαι στο γραφείο... 

Και αναρωτιέμαι. Τι στο διάλο δεν κατάλαβε η Τζούμ Τικαρίμ, η ηλίθια.
Πως ξέρει πως έχω σταθερό και μου κανει προσφορά
Γιατι θέλει ντε και καλα να πιάσει κουβέντα μετά το "με ενοχλειτε" που σφύριξα στ' αυτιά της.

Πολυ θα ήθελα να της απαντήσω να καντηλιάσω και να σταυρίσω. 
Να εκτονωθώ στο κάτω κάτω με τους ηλίθιους. Οχι, δεν κάνουν την δουλειά τους. Δεν ειναι αυτή η δουλειά τους. Οση επίπλαστη ευγένεια κι αν βάλουν.

Το ίδιο και στο σπίτι.... που ζητάνε τον πατέρα. εεεε και να περνάω απο εκει και να μην βαρεθώ να σηκώσω το τηλέφωνο. Πάρτυ γινεται.
Οχι δεν στον δίνω, αντε μου στο διάλο, μ' ενοχλείς και να ξαναχτυπά. Να επιμενει. Δηλαδή...ηηηηηη. Εκεινο που δεν λεω, ειναι το "πέθανε"... που λεγαμε παλιά, ως παιδιά και γελούσαμε. 
Αλλα το λεμε στο γραφειο γιατι΄εχουμε πεθαμένους..εεε εκει γινεται το έλα να δεις. παίρνω το σοβαρο, ενω απο μεσα μου γελώ και σκέπτομαι "τώρα θα δεις τι θα πάθεις" και λεω "ξέρετε είχαμε δυσάρεστα, δεν ενημερωθήκατε? και αρχίζω την ιστορία. εκει.. δεν έχει να σου πει τίποτα.

Κάποτε θυμάμαι με πήραν απο μια τράπεζα και με ζητουσαν επίμονα, ενας κύριος. Και ενώ ήμουν εγώ στο τηλεφωνο ελεγα ποιός την ζητά επίμονα και δεν έλεγαν.
και πιάνω την άλλη μέρα και τηλεφωνώ στο τμήμα δημ. σχέσεων και που σε πονεί και που σε σφάζει... τους εκανα με τα κρεμμυδάκια. 
τι πως το σήκωσε η πεθερά μου, τι πως εβαλε λόγια στον άνδρα μου. δώρο μου στείλανε για συγνώμη ! Οχι θα τους άφηνα.

Ας ξανατολμήσει και η Τζιτζιφών να μου τηλεφωνήσει και σου λεω τι θα γινει....

Ορεξη έχεις, θα μου πεις. Διπλα στο τηλέφωνο μου, το οποίο ειναι απόρρητο, γράφει "μην ενοχλείτε...." κατόπιν παραγγελίας μου. 
Το γιατί τα ζώα ενοχλούν δεν το ξέρω. Το ποιός θα τις αρπάξει....δεν ξέρω.

Αυτό που ολοι θέλουνε να κινητό να στελνουν διαφημιστικά πάλι..... δεν το καταλαβαινω. Δεν θέλω... πως το λενε. 




7 σχόλια:

  1. Εργαζόμενο κοριτσι ειναι,για ενα μεροκαματο της πλάκας,δε φταίει αυτή,αυτο της ειπαν,αυτο κάνει,φταινε οι υπευθυνοι μαρκετινγκ των εταιριων,που νομιζουν οτι αυτος ειναι αποδοτικός τρόπος προσεγγισης πελατων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μ' ενδιαφέρει η δουλειά της. Ποσώς. Να πλυνει σκάλες να πλύνει σώβρακα και να μην ενοχλει κανεναν!!!
      Εγώ μ' αυτή εχω να κάνω, σ' αυτή θα ξεσπάω. τα παράπονά της στ' αφεντικό της....

      Διαγραφή
    2. όχι,βρε,δε σου πάει η...απονιά:),χιλιάδες παιδιά άνεργα ή υποαπασχολούμενα,κάνουν συνεχως υποχωρησεις,προκειμενου να εξασφαλισουν ενα μεροκάματο της πλάκας,ανα το αφεντικο λεει "κάνε αυτό,κάνε εκεινο",τα παιδιά τι να κανουν;

      Διαγραφή
  2. α εδώ σε πρόλαβα χαχαχαχαχα
    http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2012/08/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και που λες, παίρνει μια τέτοια στον σταθμό την ώρα που έχω ανοιχτό μικρόφωνο. Και της λέω: Ευχαριστώ, δεν θα πάρουμε. Όοοοοοοοοοοχι, αυτή επέμενε. Θα μου πεις να της το έκελεινα στα μούτρα. Όοοοοοοοοοχι, διότι είχα εκνευριστεί. Ε, πίστεψέ με, δεν θέλεις να μάθεις τι της έσουρα.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηδονίιιζομαι να τις πετάω και να επιμένουν!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.