Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

οι κούλες οι βλαχούλες.

Κάθε φορά που επιβεβαιώνομαι.... μου αρέσω ολο και περισσότερο.
Αμα δεν το παινέψεις, πίπτει και σε πλακώνει. Η Φερρών μ' αγαπούσε δεν επεσε πάνω μου, παρότι θα μπορούσε. Με προστάτεψε. Κι ολους μαζί.

Διαβάζοντας με καθυστέρηση ημέρων ως συνήθως, κάτι μου ήρθε κατι άλλο στο νου να σου πω. Το γνωρίζεις, το φωνάζω καιρό, το λέω χρονια, αλλα σε αυτιά ακουώντων μεν, σχολιαζόντων δε. Αξία τους δίνεις.. λένε πολλες φορές. Μωρέ ανάξιοι ειναι και η αλήθεια λάμπει.

Κοπέλα απο χωριό, που εμεις στην Αθήνα, αποκαλούμε συνήθως βλαχάκι και τα παίρνουν τα βλαχάκια, που θαπρεπε να μην μας δινουν σημασια, κατά τους γενικούς κανόνες, αλλα βλέπεις.... ασε με.
Βλαχούλα απο το χωριό, ήρθεν στην ξελογιάστρα Αθήνα με τ' ονομα κούλα. Μην τσιμπάς, συνονυμία ειναι. Κοίτα τώρα, δεν πέρασε στην σχολή που έδωσε και μπήκε με μέσον βουλευτή του χωριού στο δημόσιο.
Και σε παρακαλω.. θα μου πεις για το δημόσιο. Ναι.

Δεν μπηκε ομως στα σαλόνια που πολύ θα το ήθελε να άγεται και να φέρεται. Μπήκε σε γραφείο πολιτικού, στρώθηκε στα πόδια του και αυτό ήταν ολο. Πουτάνα θα την πούμε, μετά το βλαχούλα την κούλα. Το άλλαξε λοιπόν να μην κάνει καμμία ομοιοκαταληξία με τίποτα, σε Βίκυ. Πιο σικ.
Και απο το πουθενά, γιατί στα σαλόνια ειπαμε δεν τριγύρναγε, βίζιτες δεν έκανε στην καλη κοινωνία των Αθηνών, δεν την ήξερε κανείς, βρέθηκε κυρια μεγάλη και τρανή, υπουργού. Την κατάληξη την είδαμε στην φυλακή με τα μύρια προβλήματα... που μπορει να ειναι και δικαστικά τερτίπια.

Ειδες η κούλα? ειδες η Αηδονίτσα? Είδες η καρακαηδόνα? Οπου πουτάνες και τρελλές εχουν τις τύχες τις καλες. 

Και θαρθεί τώρα μια κυρία εδώ να πει, ανωνύμως κι επωνύμως πως η λέξη πουτάνα τις τιμά. Οταν εισαι μανα μου, πουτάνα στην ψυχη, δεν σε τιμά τίποτα!
Το επάγγελμα δεν το αγγίζω. κοινωνικό έργο προσφέρουν απο αρχαιοτάτων. άσε ιστορία γνωρίζουμε. 

Λοιπόν δεν θα μου πεις εμενα ούτε για τα κοριτσάκια που προσπαθούν να επιβιώσουν με όποιο τρόπο, τις βλαχούλες, ούτε τίποτα. Δεν δέχομαι κουβέντα. απλά επιβεβαιώνομαι καθε τόσο με τις κουλίτσες.
Εντάξει? διότι ενα γινήκαμ' ούλοι.

Που μας έπιασε η ακοινώνητη φιλολογος στο στόμα της... με υπονοούμενα. και συνεχίζει καθε τόσο. Καλαααα.....
Ασε κοριτσάκι μου. Εισαι πολυ μικρή κι εσύ και πρόσεξε μην τόχει τ' ονομα. Βλαχούλα.... ολες έτσι σας βαπτίζουν ! Γεννιέστε με απωθημένα στο μυαλό. 

οχι, σχολιάστε αλλού τώρα να δεις τι έχει να γίνει. Γιατί εδώ σχόλια δεν σηκώνω. Κάνεις σχόλια στην εφημερίδα? οχι, βούλωστο λοιπόν (ευγενέστατη του παρθεναγωγειου... βλέπεις...)

20 σχόλια:

  1. Κάτι μου λέει πως έχω χάσει επεισόδια πάλι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λεει πως δεν παρακολουθας ούτε εφημερίδα, πλέον!!!! χα χ χα !!!
      Μάλερ, συγκεντρώσου. κυρια πρων υπουργού που μπήκε φυλακή. απλά πράγματα.. με το ονομα βίκη. διάβασε ξανα΄..

      Διαγραφή
    2. αααααααααααα που να πάει ο μυαλός μου σε τέτοια προσωπικότητα!!!

      Διαγραφή
    3. ε μα τι τον ταίζεις τον μυαλό σου και πάει αλλού!
      ε μα πιά! λίγο γκοτζιμπερυ ίσως? να πάει ευθεια?

      Διαγραφή
  2. mahler76 αν τα βρεις ,πες μου κι εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια, άσε τον Μαλερ και κανε φόκους μόνη σου. Γυναικια πρωην υπουργού που μπήκε φυλακή. Απλά λέμε.

      Διαγραφή
    2. δε θα μας αποπροσανατολίσεις! τη γυναικα υπουργου την ξερουμε....την προτελευταια παραγραφο δεν καταλάβαμε!
      μισοκαταλάβαμε δηλαδή....μίλα βρε mahler μου κι εσύ!

      Διαγραφή
    3. Είδες εσύ φιλόλογος, δεν έχεις φάει πρωινό και πηγε το μυαλο σου στην Κασο! Ναι!
      Και σας είχα για σαίνια. και μόνη σου σχολιάζεις, μόνη σου τρως πρωινό κιμά με αυγό, μόνη σου απαντάς, τώρα δεν καταλαβαίνεις... ασε τη μεταμφίεση μου.....Τωρα δέσαμε τους άλλους φιόγκο, αλλα αμα δεν κατάλαβες....! δεν πταίω...πάω να ρίξω σκονάκι....

      Διαγραφή
  3. Καλέ για την Σταμάτη-Τσοχατζοπούλου λέμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, είπα κι εγώ, μήπως λέμε για καμιά άλλη...
      Ησύχασα τώρα!

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω ησυχάζοντας, ήπιες και μια γουλιά καφέ ! ουφ!

      Διαγραφή
  4. Είναι και οι κούλοι οι βλαχούλοι,αυτους πού τους βάζεις; http://news247.gr/eidiseis/paraksena/apisteyto_vinteo_mia_ferrari_kseglistraei_apo_sokakia_sta_zagoroxwria.2499891.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα καλως τον Μαξεβάντη!
      Το ειδα εχθές στο νετ.. !

      Διαγραφή
  5. ακόμα δεν την αμολησανε αυτή;
    είχα την εντύπωση πως είναι έξω τώρα...

    πάντως κάτι απορίες με εμείνανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α για 12 χρονια ειναι μέσα καλε αυτή!!!!

      θα σου γίνει εκτεταμένη περίληψη των εξερχομένων μνμτων !

      Διαγραφή
  6. Μωρέ καλά τα λες εσύ , αλά ακούει κανεις! Ευτυχώς που έχεις και χιούμορ και γελάμε μια στάλα γιατί μόνο η λεγάμενη είναι? Κούλες να δουν τα μάτια σου !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναντάμ παπαντάμ, δεν ακούανε... αυτές ! "εργάζοντο" μόνο !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.