Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

προικώον .....


Οχι δεν εκανα λάθος, στο σωστό μπλόγκ ειμαι και σωστή ανάρτηση κανω. Αν κοιτάξεις στο πλάι και δεν μου φας την σαλάτα, στο πλάι της σαλάτας λέμε, θα δεις το πιάτο. 
Το πιάτο ναι. Ειναι ροζ, με ενα σχεδιάκι, το οποίο μπορεις να δεις και στην απο κάτω φωτό, οπου η μητέρα, εκαψε το συκώτι και μου το έδωσε.

Τα πιάτα ειναι της προικός μου. Απο το 61, ως το 70 περίπου μην σου πω και μετά, τα χρησιμοποιούσα. Αθάνατη πορσελάνη. Και μετά τα κρύψαμε. Τα βρήκα το 84. Εχει και φυλτζάνι και τα φυλαξα πάλι. Πλήρες σετ παιδί μου... βαθύ ρηχό και του φρούτου. και φυλτζάνι. εεε για ποιές μας πέρασες!

Κατά το 2003, που γεννήθηκε και η Μαριάννα, οχι το 5 γεννήθηκε η Μαριάννα, το τρια ο Νίκος, τα μόστραρα, να τρώνε τα παιδιά. Εχει και ασπρο σερβίτσιο και φυλτζάνι με το οποίο επινα πολλα χρονια ως μεγάλη. Το ασπρο ειναι και καλα του Νίκου. 
Οταν φθάσαμε κατά το 8 να καταλαβει και η μικρή, εβγαλα τα σετ και τρώνε. Τώρα δεν έρχονται συχνα πιά, δια παρκάρισμα και τρωω εγώ. Ενα βαθύ για την σαλατα μου και ενα ρηχό, το μικρό, του φρουτου για το φαί μου.
Ναι στο ροζ....


Οχι δεν μεγάλωσα και δεν θα μεγαλώσω ποτέ. Μου αρέσει να τρωω και να χαζολογώ τα σχέδια και που εχω αριστη πορσελάνη και τρώω. Εχει και χρυσό τελείωμα, διότι περι ψωνάρας προκειμαι, που αλλού εχει φύγει αλλού οχι. Εκλεισαν τον μισό αιώνα τι να σου κανουν τα δόλια. Αν δεν τα χρησιμοποιήσω, ετσι θα πάνε. Τουλάχιστον ας σπάσουν στα χέρια μου.

οοοχι δεν τα δινω. ειναι η περιουσία μου. η προίκα μου. Ειναι δικά ΜΟΥ.


δεν μοιράζομαι τίποτα και δεν θα μοιραστώ... παρά οτι θέλω και οταν.



8 σχόλια:

  1. Κρατα τα εσύ
    αφού σου αρέσουν τόσο πολύ.
    Φύλαξε τα προικιά
    στα ράφια στα κρυφά

    Μην μεγαλώνεις ποτέ
    δεν χρειάζετε να σκάς
    μείνε για πάντα
    μια όμορφή παιδούλα τρυφερή!

    Καλημέρα
    Μικρός Ήρωας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο μπορώ τα κρατώ
      κι άμα τα δώσω
      θα σ' ενημερώσω.
      καλημέρα μικρέ !

      Διαγραφή
  2. το συκώτι το έφαγες;;
    το σχεδιάκι πολύ παιχνιδιάρικο!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να μην φας,
      το φαγάκι της μαμάς
      να σου πει ενα μυστικό
      τόσο μα τόσο "σε μισώ"

      οχι εσένα η μαμα θα το πει σ' εμενα....
      μεραααααααααα

      Διαγραφή
  3. αντελήφθην....κανά χρόνο έκανα να σε καταλάβω ,έκτοτε δε χάνω νόημα χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα !!!!! και πετάς τις πάσες με μεγάλή επιτυχία. ακου "η coula, μεταμφιεσμένη".... χα χ χα !!! εγραψες !!!

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ ωραίο το πιάτο σου Ζουζούνα μου! Εμένε τα δικά μου δεν υπάρχουν πλέον. Τόσες μετακομίσεις, έσπασαν; Χάθηκαν; Ουδείς θυμάται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγσι ! Αμα θαρθείς θα σε κεράσω πάστα σ' αυτό!!!
      Τοσες μετακομίσεις αλλα η Αννουλα, δεν πετά τίποτα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.