Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Ρούίνς

Οπως λέμε ερείπια. Απο καιρό εχω βρει αυτή την φωτο και την εχω στην άκρη. Σκοτιστήκατε. Το ξέρω. Ομως ειναι οτι καλύτερο εχω συναντήσει σε φωτό του ναού της Ακροπόλεως. Που ειναι ο δεύτερος ναός? μην τα ρωτάς, δεν εχουμε ποιός να απαντήσει. Ας μην το μπλέξουμε το θέμα.

Εχοντας μια λατρεμένη φωτό μέσα στον ναό, απο το 65 περίπου, οταν ο πατέρας πειραματιζόταν με την κόρη μοντέλο, τις λίγες ημέρες που ήταν εδώ, λατρεψα και τον ναό απο πολύ μικρή.

Η συνήθης βόλτα ήταν ψηλά στον ιερό βράχο κι η μανα να λέει ιστορία. Και μ' άρεσε πάντα. Υστερα με μια καθηγήτρια, που μ' άρεσε και την τελευταία φωτογράφηση σε ασπρόμαυρο την εκανα το 78. Υστερα άρχισε το ελα να δεις. 


Αρνήθηκα και θα αρνούμαι πεισματικά να επισκεφθώ το μουσείο. Προτιμώ ν' ανέβω στο ναο, να περάσω απο την τελετουργία της ανύψωσης της ψυχής και του πνεύματος, ως να φθάσω να δω τον ναό και μετά να καθίσω να κοιτάξω και να αφεθώ.


Καμμιά φορά τα ερείπια, ειναι οτι καλυτερο μπορεί να σου τύχει.

6 σχόλια:

  1. Το πως βαριέμαι τα αρχαιολογικά μουσεία, δεν φαντάζεσαι.
    Αντιθέτως με μαγεύουν οι εξωτερικοί αρχαιολογική χώροι. Κοινώς δώσε μου πέτρα ατάκτως ερριμμένη και δεν θέλω τίποτε άλλο. Ίσως γι' αυτό να μένω ακόμα στο Άργος. Εκεί που προχωράς ξαφνικά βρίσκεσαι σε ένα χώρο που μπορείς να δεις τα απομεινάρια μιας αρχαίας πόλης!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό!
      και να θυμηθώ να πάρω σκυλα να συμπεθερέψουμε!
      ευχαριστώ επίσης

      Διαγραφή
  2. αααα, χάνεις, το μουσείο είναι καταπληκτικό. αν έχεις και καλό ξεναγό, είναι ιδιαίτερα εκπαιδευτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν ΄χανω, οταν τα έχω δει, στον φυσιολογικό τους χώρο, εχω ξεναγηθεί απο την μανα και την ιστορικό μου. Φθάνει....

      Εκπαιδευτικό στα νιάτα μου. Τώρα.. τίποτα νέο.

      Διαγραφή
  3. πιστεύω κι εγώ ότι μια επίσκεψη στο μουσείο αξίζει αν κι εγώ τρελαίνομαι για βόλτες σε αρχαιολογικούς χώρους.όλγα,kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απάντησα παραπάνω... δεν θέλω μουσεία...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.