Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

πάμε Γεωγραφία !

Παιδιά δεν ήθελα δεν εκανα. Μην το συζητήσουμε τώρα... Δεν ήθελα ποτέ προεκτάσεις του εαυτου μου. Ημουν ειμαι και θα ειμαι ενα παιδί εγώ που δεν θέλω άλλα τριγύρω. Οχι δεν θα με έπειθε κανείς. Ας τόλμαγε.. χιιχιχι!!!!

Ωστόσο απο 15 ετών ολο και κάποιο παιδί ήταν τριγύρω και μεγάλωνε μαζί. Το τι μπαρμπαμυτούση, κουκλοθέατρο, μπάνια, κούνιες τραγουδάκια και οτι άλλο μπορει να φανταστεί ανθρώπου νους, εχουμε κάνει.. δεν λέγεται. 

Ασε που η αδελφή μου, οντας 7 έτη μικρότερη, καλα, 6.5 ακριβώς, στα 18 μου ήταν ακομη 13.. πολύ μικρή για να κανουμε παρέα, οπότε το μικρο το μαθαίναμε διάφορα. 


Μάθαινα μάθαινα, μεγαλωναν και μεγάλωσαν πολλα παιδιά γύρω.

ναι. και τα ανήψια μου, της αδελφής μου ήρθαν αργά. Ημουν 42 το 2003 που γεννήθηκε ο Νίκος μας και 44 αντίστοιχα οταν ήρθε η Μαριαννού.

Ετσι τον κράταγα να τον κοιμήσω και του τραγουδουσα ομως στο τέλος η μόνιμη επωδός, ήτο.... "ηρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου"... διότι δεν είχα ενδιαφέρον για παιδιά. Κατι η αδελφή μου που ηθελε να τα μεγαλώσει εξ ολοκλήρου, ούτε θέατρο τα πηγα ουτε παγοδρομιο. Ο Μιμης με τον καημό οτι δεν τα έβλεπε συχνά πηγε. Κι η μανα το ιδιο μουρμουρά, αλλα ποιος ακούει.

Περνόντας προ ημερών απο την αδελφη μου "ελα να πάρεις " (μια τουρτα που δεν τρωγοταν...), η μικρη διάβαζε. Μπήκα να την δω. εγραφε νησιά. ηξερε τα Κύθηρα (εγω ουτε στο χάρτη και τι με νοιάζει), είπαμε για τα επίθετα απο που κρατάνε, ειπαμε... αν εχει ακούσει την Κρήτη και την Κέρκυρα... ναι τα είχε και ξαφνικά βλέπω γράφει "Μαδαγασκάρη"...α καλα λέω, κοίταζε το χάρτη... δίπλα της την υδρογειο... Και εκει που είμαστε στο άντε και τα γράψαμε... την ακούω..."υπάρχουν και οι Μαριάννες νήσοι"... και πίπτω ξερη. "Αμα μάθεις και τις Αλεούτες, τότε εκλεισες" της απαντώ και φεύγω γελώντας.


Εξαιρετική εργασία επι παιδιών εχει κανει η αδελφη μου. Μπράβο της. Τι μας λένε τα ψωρόνησα της Ελλάδος? Ούτε εμενα μου αρεσει η γεωγραφια του τόπου. Με τον ναυτικό πατέρα.. ξέραμε τα πάντα του εξωτερικού. Μην αρχίσετε. γι αυτό βαριόμουν στο σχολειο. Εϊχα γνώσεις, μέσα απο το σπίτι. Ελπίζω και δαύτα δεν θα βαρεθουν ποτέ... 
αχ οι Μαριάνες νήσοι.....και τα νησιά Καλαμπάγκος... τι μου λες τώρα Σαντορίνη. άσε με....


6 σχόλια:

  1. Τα..Ζουζουνονήσια τα ξερετε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα γνωρίζουμε οικογενειακώς ! Ο Κολυνδρός πφ! δεν ηξερα που πίπτει... στα 51 τον έμαθα...!!!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχαχα τι ωραία που τα σκέφτονται τα μικρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδω δεν ξέρουμε Ανδρο και Νάξο... τα βασικά, στις Μαριάνες το μυαλό μας!

      Διαγραφή
  3. Αααααααααα τι ωραία! Είμαι εντελώς αγεωγράφητη! Μόνον τα Χανιά ξέρω που βρίσκονται! Κι όχι τίποτε άλλο, μα δεν μπορώ να πάω τελευταίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βασικά κατέχω κι εγώ... Για να μην χάνομαι!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.