Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

εχω τρεχαμάτα για χαρές !


Εχω ενα κέφι σήμερα για μαγειρικοζαχαροπλαστική !
ειναι που περιμενω κόσμο αύριο και φαντάζεσαι πως πρέπει να χωθώ κουζινιακώς.. ειναι τα σαββατοκύριακα του Οκτώβρη πιασμένα ολα. Χαρές νάχουμε μόνο !
Ναι καλα, δεν είναι έτσι η κουζίνα μου, αλλα δεν θα την ήθελα κι έτσι....Προτιμώ αυτή που ζω και την έχω συνηθίσει... αλλα αυτή βρήκα, αυτή σου μόστραρα, δες τα πιάτα αιωρούμενα πάρε το σκαμνί κι όρμα να κατεβάσεις κανένα... μήπως φάμε τίποτα. εεε να σου πω, τώρα που είσαι ψηλά, φέρε και μια πιατέλα!


Ωστόσο αυτή την κρεβατοκάμαρα θα την ήθελα.. παρ'οτι το δικο μου δηλαδή η κληρονομιά της γιαγιάς ειναι μεγαλύτερη, γιατί δεν μπορώ το στριμωξίδι... και να βρισμομαι στο πάτωμα σε μια απότομη κίνηση.
Ομως μουσαρέσει κι αυτό! με τα ροδάκια γενικώς εχω ένα θέμα αλλα.. θα το προσπεράσω... γιατί και της γιαγιάς ροδάκια εχει. Οποίον εξυπηρετούσε δεν γνωρίζω...

4 σχόλια:

  1. στην καθαριότητα καλέ εξυπηρετούσε! το σερνεις και καθαριζεις το ερμο το σοβατεπί απο πίσω...ναι ναι το ξερω,δεν ασχολεισαι μ'αυτά!
    τι καλό θα φτιάξεις ,μη βρεθούμε κι εμείς εκτακτως Αθήνα και φάμε κανενα μεζεδάκι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ ααα! μάλιστα !!!
      να περάσετε και η κουζίνα απο όλα εχει!!! αρκει που θα έρθετε !
      φιλιά καλημέρα !

      Διαγραφή
  2. Ξεβιδώνουν τα ροδάκια άμα θέλεις...
    Δεν έχουμε τούρτα σήμερα; Και ήθελα κάτι γλυκό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεβιδώνουν το ξέρω, αλλα μια χρήση την έχουν.
      Γλυκό δεν έφτιαξα γιατί πολλά εκανα και δεν προλάβαινα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.