Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

και σήμερα Γιορτή !

Χρόνια σου πολλα! 
Οσο και να με κυνηγάς, θα είσαι πάντα 6 μήνες μικρότερος!!!!

Υγεία Χαρές κι Ευτυχία !!!

Είναι ο παιδικός μου, φίλος, ο αχώριστος σύντροφος στα παιχνίδια, ο καλυτερος ανθρωπος του κόσμου, ο άνδρας που οταν με κοιτά γιομίζω χαρά! 

Ειναι αυτός που απο 2 ετών είμαστε μαζί. 

Που μετράμε 50 χρόνια φιλία.

Παρέα αχώριστη. 
Παρέα σε όλα. 
Ειναι αυτός που με καταλαβαίνει.
Ειναι ο άνθρωπος που μου χαμογελά πάντα. 
Είναι εκείνος που εχω περάσει χαρές και λύπες μαζί του. 

Ειναι ο ΦΙΛΟΣ και τιμά την λέξη. 
Ειναι ο Χρήστος μου, με όλα τα κτητικά δικαιώματα που μου προσφέρει η σχέση μας.

Ειναι αυτός που στέκεται δίπλα μου ΠΑΝΤΑ. 
Να σε χαίρομαι!

13 σχόλια:

  1. Ζυγός αγάπη μου με Υδροχόο....καταλαβαίνεις για τι συνδυασμό μιλάμε!!!!
    Να τον χαίρεσαι το φίλο σου να είναι παντα καλά και δίπλα σου γιατί η φιλία είναι στις εποχές μας δώρο Θεού και τυχερός,τυχερή που το λαμβάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζυγός αγάπη μου με Υδροχόοοοοοοο! ολοι γύρω μου γυρίζουν!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ νάσαι καλα!
      Οντως ειναι απο αυτές τις σχέσεις που γεννήθηκαν να κρατήσουν μια ζωή. Και την απολαμβάνουμε !!!!

      Διαγραφή
  2. ήρωας ο Χρήστος ,ήρωας!! χιχιχιχιχιχι
    χρόνια του πολλά και να τον προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος ειναι ο ηρωας μ' εναν Ζυγό δίπλα να μην το συζητήσουμε!!!!
      ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. έτσι μπράβο, να ΜΕ διευκρινίζεις... χιχιχι
    ΧΡΟΝΙΑ του ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    οτι επιθυμΕΙΣ να το έχΕΙ
    χοχοχο
    γλυκιές σοκολατένιες καλημέρεεεεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε διευκρινίζω για!
      Νάσαι γερή κι εσύ και να γινεις μεγαααααααααααααλη!!!!
      και οτι δεν επιθυμώ εχει αλλα αυτό ειναι άλλη ιστορία
      μάτς

      Διαγραφή
    2. Να σε πω, γιατι εχω ενα θέμα μνήμης. η σουρτώκω που λετε στην πόλη σας ναι? για να ξέρω που θα στείλω τι...

      Διαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι το φίλο σου το Χρήστο , να τον προσέχεις ωσάν τα μάτια σου , διότι που να βρεις άλλον ! Νομίζεις πολλοί μπορούν να αντέξουν το τούτο μας και το κείνο μας και ότι μας καπνίσει!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Σ" ευχαριστώ. Ξέρεις ειναι οπως η οικογένεια. Δεν την ξεχωρίζεις την σχέση... Και δεν υπάρχει λόγος να σε αντέξει η να σε ανεχτεί. Σε δέχεται και τον δέχεσαι οπως είσαι.....

      Διαγραφή
  5. Χρόνια του πολλά, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται :)
    Φιλιά πολλά Ζουζούνα μου κι ευχαριστώ και για τη συνταγή- φαίνεται υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δεσποινάκι! Ελπίζω να σ' αρέσει και σαν γεύση!
      φιλιά !

      Διαγραφή
  6. Αχ να χαίρεσαι τον Χρήστο σου!
    Να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά!

    Και τώρα ας περάσουμε στο γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεγσί κυριΑΘΗΝΑΜΟΥ, να ειστε καλα !
      κουτάλι φέρατε? γιατί ολο μου την λενε που εχω στην τσάντα ενα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.