Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Είναι θρησκεία



 ειναι θρησκεία κι υποκλινομαι σ' αυτή. Μιλώ για την συγκεκριμενη μάρκα ΜΟΝΟ. 
Οταν ο πατέρας την δεκαετία του 50, ειχαν αυτές που ειχαν απομεινει απο τον πόλεμο, στην ΧΑΝ, άκουγα αργότερα τα κατορθώματά τους.
Ετσι αγάπησα. ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ... ! 
Περί το 80, εγινε μόδα κι όλες οι λεσβίες και οχι μόνο, καβάλαγαν μια μηχανή μιμούμενες δεν ξέρω τι. Κυβισμό, εννοείς. και καλα.. ουστ...! μαζεύονταν στην πλ. Εξαρχείων και πηγαιναν κάτι εκδρομές... κάτι πορείες, ποιός θυμαται πιά. 

Κάποτε ήρθε η αντιπροσωπεία. Τις μαύρες τις είχε για πώληση και τις χρωματιστές τις ενοικίαζε. Ο Χάρης Εμμανουήλ την ειχε, νομίζω.

Δεν πλησιάζαμε άνδρες με χρωματιστές... ούτε για καλημέρα. Παίρναμε το περιφρονητικό ύφος και ανεβαιναμε σε οτι είχε ο καλός μας. Μην σου πω δεν ανέβηκα ποτέ. μα ποτέ. Οδηγός και μπροστάρισα πάντα... του αυτοκινήτου ναι. 
Οταν ήταν να χαζέψουμε, πηγαιναμε αντιπροσωπευτικώς και χαζεύαμε. Εγώ τουλάχιστον. 
Οχι δεν γαμώ και δέρνω με μια μηχανή. Αυτά ειναι ανδρικές εργασίες. Και να κρεμάσει και την αλυσίδα στην πίσω τσέπη και να μου το παίξει μάγκας. χαλάλι του. 
Θα τον θαυμάσω και θα τον καμαρώσω και θα φτύσω μην ματιάσω. Και θα του χαμογελάσω, κλεινοντας του το μάτι. Απο την σιγουριά του αυτοκινήτου μου. 

Η γυναίκα ειναι γελοία τουλαχιστον πάνω σε μια μηχανή μεγάλου κυβισμού. Ετσι ήταν πάντα. Πάρε ενα αεροπλάνο αν εχεις αρχιδια και σκίσε τον άνεμο. Ασε την μηχανή για το απόλυτο αρσενικό. 

Το θηλυκό, δεν τα κατακτά όλα. Ειναι και μερικά απόρθητα.
Οσο κι αν ζήλεψα... άσε μας κατίνα μου.... Ζήτησα, για μερικά μέτρα να οδηγήσω, δεν μου αρνήθηκαν οι φίλοι. Μετά με το γαντάκι μου στο αυτοκινητάκι μου. 

Ειναι θρησκεια. Πάει και τελειωσε. και τι μου λενε δεν ξέρω, τα κατιναριά με τ' αποθημένα τους. Ειναι η προέκταση ενός άνδρα και ο δυναμισμός του. Εσένα μαρή με το πασούμι τι σου ειναι.. αει! 

8 σχόλια:

  1. Καλή η μηχανή αλλά γέρασα αν και το έχω απωθημένο!
    Αλλά να με δείς με δερμάτινο μπουφάν να καβαλάω μια μηχανή και να πηγένω σαν την κότα! Τα πεσήματα είναι οδυνηρά για την ηλικία μου!
    Προτιμώ το τζιπ άντε και κανένα μπάγκι για το καλοκαίρι!
    Τι είναι το μπάγκι; ένα αυτόματο τετράτροχο ανοιχτό από παντού με τον κινητήρα πίσω με 250 κιβυκά κινητήρα έχει 3800 ευρώ πολύ καλό για το χώμα και τρέχει με 80 χιλιόμετρα την ώρα φυσικά μπορείς να το φτιάξης.!
    Με την ασφάλεια αυτοκινήτου και την αίσθηση της μηχανής τέλειο για το καλοκάιρι! Ασφαλώς και δεν καίει τίποτα!
    Μικρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγά μη δεν ξέρω το μπάγκι!!!!!
      ολα τα ξέρω. είμαι κρυφή πληγή!!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραία η μηχανή η συγκεκριμένη όμως , τρέλα είναι την έχω θαυμάσει αλλά δεν καβάλησα ούτε πίσω , γιατί δεν είχα κολλητό με Ντάβινσον!
    Μόνο τουτού οδηγώ καλέ , ούτε κάν ποδήλατο
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι!!! ποδήλατο, δεν εχεις? δεν εισαι σικ! και ποιον θα "βρίζω" εγώ στο δρόμο....
      επίσης καλο απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Χμμμ... Τι μου θύμησες τώρα... 1979. Μαύρη και γυαλιστερή. Μάξιμος. Πανεπιστημίου αργά τη νύχτα. Εννοείται κρυφά από τους μπαμπάδες μας! Η πιο ωραία βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 79 ήσουν αρκετά μεγάλη...για να θέλεις κι άδεια. λέω εγώ τώρα η ...μιλίκου....

      Διαγραφή
    2. Το λες γιατί δεν ξέρεις πόσο αυστηρός ήταν ο μπαμπάς! Αφού να σκεφτείς του μιλούσα πάντα στον πληθυντικό!

      Διαγραφή
    3. Ναι αλλα εμενα ταξίδευε και δεν μπορώ να το καταλάβω.....

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.