Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

πρωιί πρωι

καλα, οχι τόσο πολύ, κάτι λιγότερο αλλα για μενα πρωι ειναι. 

Οχι τόσα πολλα λουλούδια να έχει μέσα, να χωράω κιόλας.
Οχι δεν μου αρέσει να μπανιάρομαι στυλ γιομίζω την μπανιέρα και χώνομαι. Να κάνω τι στην μούλια τόση και πόση ώρα. Να διαβάσω? να πλέξω? Αλήθεια, Λεκάνα, τι εγινε το πλέξιμο? θα εξετασθείς...

Επροχθές ημουν στο κολύμπι. Ανοικτή 50άρα πισίνα και επειδή ηταν Κυριακή πρωί, μπλάτσα μπλούτσα ολο το καπη ανω των 55. Μονο γυναίκες. Λες κι ήταν γυναικονήτης. Απορησα. Γιατί τόσες πολλες και γιατί τόση ώρα.

"Μια ώρα, λεει ο ιατρός'.. μου είπε μια κυρια, μεταξύ της μαμάς μου και τάφου. "Εγώ 20 λεπτά και βαριέμαι και μουλιάζω".... της απάντησα. Δεν μου ξαναμίλησε. Ντουσιαζόμαστε...


Τα απογευματα, ολα τα γυναια, ειναι γδυτά. Τα πρωινά εχει πιο σικ κόσμο. Πλένεται με το μαγιώ, ξεπλένεται δηλαδή και σαπουνιζεται με σαπουνι που δεν κανει αφρό. Ειναι πιο κυριες οι πρωινές. Λόγω ηλικίας? δεν ξέρω. Γιατί εγώ δεν εχω την ηλικια τους και ήταν κι άλλες μικρότερες.

Το απόγευμα ολες τσίτσιδες. Δεν το καταλαβαίνω. Τι βρίσκουν? γιατί ξεγυμνώνονται? κάνουν το μπάνιο τους. Κυρά μου σπίτι σου... τα λέμε τα ξαναλέμε... οχι το απόγευμα δεν έχω συναντήσει άλλη να ξεπλένεται μονο, παρά μονο εμενα... Να δεις τρίψιμο το μαλλι και το σώμα με σαμπού και μετά δως του κρέμες. 

Τοχουν ξεπεράσει. Εντάξει, εμεις οχι πάλι. Οπως μάθαμε. Θαθελα να εχω παρέα να σχολιάζω δυνατά να δω εγώ ποιά θα ξανατσιτσιδωθεί. αλλα τι να σου κανω, εφέτος πάω μονάχη. Είναι εκει μερικές για καλησπέρα καληνύχτα αλλα ως εκει. 

Ειμαστε απο σπίτι... το σικ και το χωριάτικο, απο αυτά τα λιγα ξεχωριζουν. Ηρθε η βλάχα να το παίξει. ουστ τραχανοπλαγιά....

Ρώτησα τους άνδρες φίλους. Οχι, με το μαγιώ ξεπλένονται και ντύνονται στ' αποδητήρια. Οχι με τις πετσέτες τυλίγονται και σκουπίζονται βγαζοντας το μαγιώ.


Δεν ξέρω... μετά μου λες εμενα δεν ειμαστε ως γένος, πουτάνες. Καραπουτανάρες του κερατά ειμαστε...

καλημέρα σας !

20 σχόλια:

  1. οι πουτάνες και οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές!!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρε λες γι αυτό δεν παντρεύτηκα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. να βάλω στέκα στα μαλλιά ν' αναβοσβύει..."ειμαι η εξαίρεση"?????

      Διαγραφή
  4. Βρε αφήστε το κορίτσι να εκφραστεί όπως θέλει!
    Κυρά Νάσια μήπως ξέρεις κάτι και μας το κρύβεις;
    Μην ακους τη σου λένε κυρά ΖΟΥΖΟΥΝΑ σε ζηλέυουν!
    Το κορμί σου γυρνάς
    και σε κοιτάζουν όλοι!
    Στην πισίνα πας
    και σε ζηλέυουν όλοι!

    Το βρεγμένο μαγιό
    να χάιδευα εγώ!
    Που εσένα αγκαλίαζει
    στο καυτό σου κορμί

    Να σου έβαζα αλειφή
    στο γλυκό σου κορμί!
    Να μην σε κάψη ο ήλιος
    να φουντώσει το γατί!

    Για το γατάκι λέω
    που έχεις χαμηλά
    που όλο αγριέυει
    δαγκώνει γρατζουνά!

    Αχ θα το μαλώσω
    που δεν με αφήνει να το δω!
    να το χαιδέψω τρυφερά
    αα το φιλήσω να ευχαρηστηθώ!

    Και παρακαλώ μην βάζετε το πονηρό στον νου σας παλαιόπαιδα! Γιατί θα σας μαλώσω!
    Μικρός ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα γιατί με μαλώνεις κυρά Ζουζούνα;
    Πρίν απο 36+ χρόνια αυτά δεν λέγαμε το ξέχασες;
    Θα το πω να το μάθουν και τα νέα παιδιά τότε είχαν βγει κάτι βρακάκια που τα φοράγανε τα κορίτσια και ΄είχανε ένα γατάκι μπροστά.
    Αμα το είχες με ένα κορίτσι του έλεγες να σου χαιδέψω το γατάκι σου και φυσικά στην καλύτερη περίπτωση να σε άφηνε να χαιδέψεις το γατάκι τίποτα περισότερο. Τότε που τα κορίτσια ήταν πιο αγνά κια ήξερες στης γειτονιές πως για να το φιλήσεις έπρεπε να το κυνηγήσεις αλλα το χαστούκι μετά θα το έτρωγες και θα ήταν δυνατό ή απάλο άμα σε ήθελε!
    Αν και συνήθως μας έριχναν ένα δυνατό και ένα απαλό για να μην πέρνουν τα μυαλά μας αέρα!
    Μκρός Ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν σε μάλωσα. με σκοπτική διάθεση το είπα.

      πριν τριάντα εξι χρονια ήμουν..μισό λεπτό.. ήμουν στην τελευταία του σχολειου.
      μεις στο παρθεναγωγείο λεγαμε
      πτι πτί και μπονμπον!!!! δεν ξέρω σεις.!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. αει μαρή κι εσύ! για ότι "ακούσεις" δεν ειμαι εδώ!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      μα εχει τόση πλάκα να ακους για γατακια απο μεγαλο άνθρωπο ,όπως λεει.....

      Διαγραφή
    3. Νάσια, ετσι τα έλεγαν. Δεόντος κεκαλυμένα! διόρθωστο!

      Διαγραφή
  7. Δεν σο είπα εγώ πως η κυρία Νάσια κάτι ξέρει και μας το κρύβη εκδηλώθηκε;! Είσαι μια γατούλα εσύ με πέταλα! Αλλά εγώ από γατούλες δεν ξερω σκύλος είμαι κυρία Νάσια γαβ!
    Κατάβανες κυρά Ζουζούνα και ναζιάρα και χαιδάρα και μετά δίνει μια και πετάγετε σε άλη αυλή νιάου κάνει στην στιγμή!
    Μικρός Ήρωας!
    Είπα πριν 36+ χρόνια βάλε κάτι παραπάνω και μην ζητήσεις να τρέξω να σε κυνηγήσω δεν με λυπάσαι γέρο άνθρωπο που έχω και αθριτικά!
    Αυτά τα λέμε για να μαθένουν τα νέα παιδιά άσε που έχεις και βαρύ χεράκι και θα μου πέσει το σαγονάκι και μετά δεν θα κελαιδάει το πουλάκι!
    Χώρις παραξήγηση ζηλιάρες!
    Γεώργιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρε μου, άλλες εποχές άλλα ήθη. Τώρα τα λενε με τ΄ονομά τους. Γι αυτό, ξενίζονται...!!!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει, άμα θες το κανονίζουμε να έλθω μια μέρα να σχολιάζουμε δυνατά να γίνει τζέρτζελον! Φυσικά ενδέχεται να θέλουν να μας ξεμαλλιάσουν ύστερα, αλλά δεν πειράζει! Εμείς θα έχουμε σχολιάσει μεγαλοφώνως και θα έχουμε ευχαριστηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωχ πάνε και τα τελευταία μου μαλλιά εγώ θα πληρώσω την νύφη μου φαίνεται! Γαιτί βρε κορίτσια να μην γίνει τζερτζελές μια χαρά θα την περάσουμε αρκεί να μην βρεθώ κοντά σας δηλαδή πάμε αλλά εγώ δεν έρχωμαι κλπ! ΄΄Ολοι για την πάρτη τους και ο καθένας για τον εαυτό του!
    Μικρός Ήρωας!
    Βρε γλύκες τι σας έκανα ο δυστηχής; Που είμαι ένας άμοιρος ποιητής;
    Γιατί να μιλήσω κυρία Νάσια για πιο πονηρά πράγματα απαγορεύεται στην ηλικία μας 50+εξάλου πρέπει να κρατάμε και ένα επίπεδο εδώ μέσα
    και είδικα εγώ που όπως και η κυρία Ζουζούνα είμαστε κουλτουριάριδες ποιητές και συγραφείς, εύθημοι και ειδκά εγώ μαστροχαλαστής!
    Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απτόητος εσύ, Μικρέ μου ήρωα.
      ειναι ειπα η διαφορά της ηλικίας !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.